Onko tämä noloa?
Meillä on vaimon kanssa pitkä suhde takana ja menee hyvin. Tienaan nykyään todella hyvin, harrastan joukkueurhelua ja olen korkeasti koulutettu. Muutaman kerran rakastellessamme on vaimolta päässyt kiihkossa pieru. Tämä on kuitenkin alkanut kiihottamaan minua ja haluaisin hänen tekevän näin useammin seksin aikana. Miten naiset tälläiseen ehdotukseen reagoisitte? Miten ottaa asia puheeksi?
Kommentit (23)
Jaa. Voisin suostua. Tottakai voisin tuon toiveen toteuttaa, jos mieheni pyytäisi.
Millä tavalla tähän kuuluu korkea koulutus ja hyvät tulot??? Olen tavan duunari ja minäkin saanut naiseni pieraisemaan aktin aikana. En kyllä saa siitä mitään kiksejä, kun se paskan haju ei todellakaan kiihota!!
On ihanaa katsoa, kun nainen pieree spermat ulos
Aivan totta: asiaa.
Ja oikein hyvä syy erota?
Eroa.
(Ilman muuta jätä tuollainen sika.. Heti!)
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa varmaan pitää silmät kiinni??
Muuten olisi ok, mutta tuo joukkueurheilutausta ei millään istu pieremiskuvioon. Myös ne setelit joiden päällä piehtaroitte saattavat ruskistua.
Ei ole noloa vaan ihanaa
Älkää välittäkö estoisista
Vierailija kirjoitti:
Eivätkö nämä 48 edellistä tyhjää ketjua jotka aiheesta avasit riittäneet vielä vakuuttamaan että
1) sinä olet ainoa joka naisten pieruista kiihottuu
2) fetissisi on niin mitäänsanomaton ettei kukaan jaksa edes paheksua sitä.
Siitä vaan lisää papuja ja kiljua naamariin niin peitto heiluu taas makuuhuoneesta (ainakin kaasunpaineesta)
Niin on rakas, mutta miksi sinä sen täällä kerrot kun olisit voinut vaan makuuhuoneessa kaksin
Vierailija kirjoitti:
Tämä
Miten on naiset. Onnistuuko? Vai onko vuosien suhde ohi?
Olon samaa tulossa sanomaan. Vaihda harrastuksesi joukkueurheilusta yksilölajiin, niinnsitten voit ihan huoleti pyytä vaimoa pieremään kun panet sitä. Jos balkkaat vielä esim kuulantyönnön tai postimerkkeilyn unkarilaisilla merkeillä voi pyytää häntä ihan vaikka paskomaan päällesi.
Details details!
Kyllä minä voin kyykistyä ja päästää pierun miehen naamalle, jos hyvät pillun nuolennat saan. Nuole sitten - nuole kunnolla
Miten tämä kehuskelu rahasta ym kuuluu tähän pieremiseen ??
Olisi ihana tavata nainen,
joka tähän suostuu
Eivätkö nämä 48 edellistä tyhjää ketjua jotka aiheesta avasit riittäneet vielä vakuuttamaan että
1) sinä olet ainoa joka naisten pieruista kiihottuu
2) fetissisi on niin mitäänsanomaton ettei kukaan jaksa edes paheksua sitä.
Siitä vaan lisää papuja ja kiljua naamariin niin peitto heiluu taas makuuhuoneesta (ainakin kaasunpaineesta)