Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Gallup: Oletko vähentänyt ajelua bensan hinnan takia?

Vierailija
19.06.2022 |

?

Gallup: Oletko vähentänyt ajelua bensan hinnan takia?

Vaihtoehdot

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole, perheessämme ajetaan sähköllä, ja täys-etu dieselillä.

Vierailija
2/10 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Ajan lähinnä työmatkat omalla pienellä autollani ja käyn töistä tullessa kaupassa, mutta jos autoa tarvitsee sen jälkeen, niin sitten sitä tarvitsee.

Perheen isompikikin auto on taloudellinen fiksu valinta ja kesälomareissu suuntautuu tänäkin vuonna pohjoiseen. Kyydissä on kuitenkin täysi autolastillinen, joten halvemmalla ja parhaiten perheemme kulkee omalla autolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Käytän julkisia ja ajelen yhtä paljon. Lällääläää kun bensan hinta nousee. Julkisten käyttäjillä kustannus ei tule nousemaan yhtä paljon

Vierailija
4/10 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sheivaan edelleen.

Vierailija
5/10 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jatkanut töissä käyntiä entiseen malliin. Pitäisi kyllä lopettaa moinen maailman tuhoaminen, mutta kuka sitten elättää keloapinat?

Vierailija
6/10 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vähentänyt ajamista, varsinkin sukulaiskäynnit ja kieltäytynyt kaikista kaverien pyynnöistä, joissa tarvitaan autokyytiä milloin mihinkin. Kävelkööt, menkööt julkisilla ja/ tai taksilla. Bensankorotus rauhoittaa kivasti omaa elämää.

Vierailija
7/10 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kun en muutenkaan ajele paljoa

Vierailija
8/10 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vaihtanut oman auton käyttöä vapaa-ajalla bussiin. Viikonloppuisin yleensä matkustan noin 250 kilometriä suuntaansa. Onnibus ja matkan hinta parhaillaan muutaman euron ja  pahimmillaan olen joutunut hieman yli kympin lipuista maksamaan kun varaan ajoissa. Omalla autolla en samalla hinnalla selviäisi ja onhan se helpompaakin bussissa matkustaa. 

Vierailija
9/10 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsellisilla viikoilla kuljen normaalisti autolla: lapset hoitoon, töihin, satunnaiset lasten menot autolla.

Lapsettomilla viikoilla auto ei liiku minnekään, vaan käyn työmatkat (13km suunta) pyörällä, salille kuljen konkelilla jne.

Vierailija
10/10 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtaisin mielelläni bussikyytiin mutta se ei ole mahdollista. Työni ei ole virka aikana 8.00-16.00 vaan ihan miten milloinkin. Ei täällä ole eikä tule kattavaa joukkoliikennettä. Kyllä bensaa vielä pystyy ostamaan. N. 300 euroa kuussa menee.