Onko turvallisempaa kirjoittaa mielen pulmistaan tänne vaiko mennä oikeaan terapiaan?
Mua aidosti pelottaa kirjoittaa tänne, sillä ihmiset suhtautuvat vihamielisesti, enkä tiedä, miten tekstejäni räävitään jälkikäteen. Mutta ei mulla ole oikein mahdollisuuksia terapiaankan.
Onko kenelläkään kokemuksia siitä, mitä vaikeuksia ja mielipahaa voi seurata siitä, jos ainoastaan kirjoittelee ongelmistaan täällä?
Kommentit (19)
Jos osuisi ystävällinen vastaamaan, tulos voisi olla parempi. Ellei sukulainen maksa käyntejä jossain yksityisellä. Toisaalta kaikki terapioivat vähän itseään, maailman oudoissa tapahtumissa tai joku video voi tuoda puhetta.
Suosittelen ammattilaisen johtamaa terapiaa paljon lämpimämmin kuin avautumista tälle hullujen palstalle.
Vierailija kirjoitti:
Suosittelen ammattilaisen johtamaa terapiaa paljon lämpimämmin kuin avautumista tälle hullujen palstalle.
Tässä on se hyvä puoli, että on ilmainen ja avoinna 7-23. Mutta onko joitain tosielämän tarinoita, joissa ihmisen elämä onkin mennyt ihan päreiksi ja piloille seurauksena siitä, että on kirjoittanut tänne?
Ei ikinä terapiaan. Palsta ja kaverit ovat parempia.
Hyviä ja kannustavia vastauksia on moni täällä saanut. Vertaistukea eikä mitään ylhäältä saneltua liibalaabaa.
Saathan sinä tänne kirjoittaa ja kommenteista nyt ei ylipäätään tarvitse välittää. Loppujen lopuksi kaikki kirjoittavat tänne mitä mieleen sattuu juolahtamaan...
Vierailija kirjoitti:
Ok, läheisiä kavereita ei minulla ole sinänsä. Terapiasta jää Kanta-merkinnät, mikä on aina iso riski vakuutuksia ym. ajatellen. Senkin vuoksi olen vältellyt visusti pienimmästäkään psyyken asiasta mainintaa terveydenhuollossa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Hyviä ja kannustavia vastauksia on moni täällä saanut. Vertaistukea eikä mitään ylhäältä saneltua liibalaabaa.
Anti ollakaan, jos joku ns "tunnistetaan" trolliksi. Silloin kyyti on kylmää. Tekee pahaa muittenkin puolesta.
Ap
Jos on neurologisiia ongelmia kuten esim unihäiriöiitä niin ne pitää ensin selvitttää että terapiasta on hyötyä.
Aina voit tännekin kirjoitella mutta aina on riski että joku ilkeilee. Sittenhän on tietysti muita palveluja kutenTukinet. Se on ilmainen eikä tarvi jännittää ilkeilijöitä.
Tänne voi trollata että on kaikkia ongelmia mitä ei oikeasti ole ja kirjoittaa muiden ongelmista ominaan jne...sekin on ihan kivaa
Tänne on hyvä kirjoittaa, saa aina niin hyviä neuvoja. Minäkin olen jo jättänyt sen sian.
Tää on ns kasvoton paikka. Aivotkin voi ripustaa naulakkoon. Vastuu jää kuulijalle ja itse voi häipyä.
Vierailija kirjoitti:
Tänne on hyvä kirjoittaa, saa aina niin hyviä neuvoja. Minäkin olen jo jättänyt sen sian.
Siat ovat oikeasti hienoja eläimiä. 🙂
Varmaan sun kaltaisille on olemassa ihan oikeita vertaistukipalstoja jossain. Jos kuupassa on kovin kytkökset sekaisin niin tänne kirjoittaminen ei taatusti tilannetta paranna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok, läheisiä kavereita ei minulla ole sinänsä. Terapiasta jää Kanta-merkinnät, mikä on aina iso riski vakuutuksia ym. ajatellen. Senkin vuoksi olen vältellyt visusti pienimmästäkään psyyken asiasta mainintaa terveydenhuollossa.
Ap
Ne vakuutuksetko on sun isoin ongelma? Paskat niistä vakuutuksista!
Täällä kaikki trollaa ja kettuilee, ammattiauttaja on siinä mielessä parempi vaihtoehto.
No, itse olen kirjoitellut tänne, koska en ole 3 vuoden aikana löytänyt itselleni terapeuttia, vaikka sinne koittanut hakeutua
Voit ehkä tulla hulluksi.