Teki töissä mieli mätkiä asiakasta päähän.
Missä ovat asiakkaiden käytöstavat? Tänään asiakas pompotteli asiaa ja sotkivat pöytiä. Ensikerralla otan takaraivosta kiinni ja mäiskin pitkin pöytää.
Kommentit (8)
Vierailija kirjoitti:
Vartijan voi myös tilata paikalle.
Sääli vaan että niistäkin suurin osa on nykyään kynäniskoja joille häiriköt lähinnä nauraa. Ennen oli sentään suurin osa sellaisia sikaniskaisia skinipäitä joiden kanssa ei kyllä rettelöinyt kukaan.
Sotkemisesta voi sanoa asiallisesti, vaikka olisi mikä asiakas. Mene lomalle välillä ja anna ajan vähän kulua, hermojen tasaantua. Vaihda alaa jos ei kestä hermo, ei ole pakko.
Vierailija kirjoitti:
Ihan normipäivä aasiakaspalvelussa.
Voikohan alkoholi lisätä sotkemista, tai sitten aggressiota. Ehkä joku kokemattomuuttaan pompottaa. Josko ammattilainen osaa hoitaa asian, ei kaikkien tarvitse jäädä paikanpäälle.
Kovalla äänellä vaan huomattaa käytöstavoista, pöytiä ei huvikseen sotketa, voit sanoa että siirtyy ulos syömään..