Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten elämäsi muuttuisi, jos sinulla olisi tämän verran rahaa käytössä joka kuukausi?

Vierailija
18.06.2022 |

Asumiskulujen jälkeen jäisi käteen 514,82e/kk?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin ostella vaatteita. Meillä on laskettu asumismenoihin myös bensat ja ruuat.

Vierailija
2/8 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelisin että miten se nyt noin. Minulla tulee kuukausittain osinkoinakin moninkertaisesti tuon verran.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sitten kerrot myös sen totuuden, että siitä toimeentulotuesta korvataan lisäksi lääkkeet, sähkölaskut, terkkarilaskut, silmälasit etc..silloin se suomalainen sosiaaliturva ei olekaan enää niin kauhean pieni kuten kaikki lehtiotsikot huutaa että 500e kk ei elä... Pienipalkkainen saa maksaa nämä kaikki itse.

Vierailija
4/8 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, meillä jää kahdella hengellä asumiskulujen jälkeen 800 euroa. Jos jäisi molemmille yli 500 euroa, varmaan ostaisimme helpommin uusia vaatteita ja joskus uusisimme jonkun huonekalunkin. Tai jotakin.

Vierailija
5/8 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sinä minun asumiskuluni tiedät? Kerro nyt paljonko rahaa olisi käytettävissä per kk.

Vierailija
6/8 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

100-250 € jäisi säästöön kuukausittain, voisi vähän turvallisempi olo olla tulevaisuuden suhteen, kun tili ei koko ajan yritä lähestyä nollaa.

Vierailija
7/8 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ja sitten kerrot myös sen totuuden, että siitä toimeentulotuesta korvataan lisäksi lääkkeet, sähkölaskut, terkkarilaskut, silmälasit etc..silloin se suomalainen sosiaaliturva ei olekaan enää niin kauhean pieni kuten kaikki lehtiotsikot huutaa että 500e kk ei elä... Pienipalkkainen saa maksaa nämä kaikki itse.

Jos olet tarpeeksi pienipalkkainen niin olet myös oikeutettu asumis- ja/tai toimeentulotukeen. Sinun on turha nyt vinkua.

Vierailija
8/8 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noissakin on muuten sitten rajansa eli esimerkiksi liian suurta sähkölaskua ei makseta kokonaan kuin poikkeustapauksissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan neljä