Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kestoiltapalanne? Eli mitä syötte aina?

Vierailija
18.06.2022 |

Minä siemennäkkileipää ja juustoa.

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääh, ihan leppoisa ketju niin se pilataan vänkäämällä "syömisen hallinnasta". Mulla ei mitään ongelmia painon- tai elämänhallinnassa, verikokeissa kaikki veriarvot priimaa, ei siis mitään sairauksia ja mullakin on joskus nälkä. Get real.

-eri

Vierailija
22/36 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suupala.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä en mitään mutta tänään söin tuoreita kirsikoita.

Vierailija
24/36 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me juuri lopettelimme päivällisen. Meillä on aina päivällisaika ollut n.klo 19. Näin oli minun lapsuuskodissani ja onneksi myös mieheni kodissa. Töistä tultua juodaan kahvia ja syödään ehkä hedelmä, lapsille vaikka voileipä. Päivällinen syödään sitten kaikessa rauhassa.

Vierailija
25/36 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnonjogurttia ja mysliä

Vierailija
26/36 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En syö iltapalaa.

Eikö sinulle tule näihin aikoihin yhtään nälkä?

Ihmiselle, joka hallitsee syömisensä ei koskaan "tule nälkä". Nälkä kertoo verensokerinsääntelyn ongelmista.

Ihminen, joka syö, vaikka ei ole nälkä, hallitsee syömisensä. Just.

Vierailija
27/36 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pala täysruisleipää & ohut siivu oltermannia, ja sen kanssa maitorahka jossa puoli desiä puolukoita, puoli desiä mustikoita, pieni kourallinen pähkinäsekoitusta ja ruokalusikallinen camelinaöljyä. Juomana iso lasi vettä.

Raskausdiabeteksen aikana hyväksi todettu iltapala, joka pitää nälkää, ei nosta liikaa verensokeria ja auttaa pitämään kolesteroliarvot reilassa (sukurasitteena korkea kolesteroli).

Vierailija
28/36 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leipää ja oliiveja

Vierailija
29/36 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ääh, ihan leppoisa ketju niin se pilataan vänkäämällä "syömisen hallinnasta". Mulla ei mitään ongelmia painon- tai elämänhallinnassa, verikokeissa kaikki veriarvot priimaa, ei siis mitään sairauksia ja mullakin on joskus nälkä. Get real.

-eri

Mulla taas on aina nälkä. No ehkä jonkun raskaan aterian jälkeen voi mennä vartti, että en haluaisi syödä jotain. Tai ehkä palan suklaata sittenkin ;)

Vierailija
30/36 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En syö iltapalaa.

Eikö sinulle tule näihin aikoihin yhtään nälkä?

Ei minulle, olen eri. Ruokarytmi on aamiainen, lounas, pieni välipala työpäivän jälkeen ja päivällinen klo 19 jälkeen.

Minä syön päivällisen usein jo ennen viittä. Syön aina iltapalan.

Vierailija
31/36 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leipää ja oliiveja

Voihan nam, joskus 20 vuotta sitten olen viimeksi syönyt leipää ja oliiveja! Täytyykin joskus herkutella noilla. Vaatii kyllä vaalean leivän, jota en syö ikinä.

Vierailija
32/36 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lämpiä leipiä lähes joka ilta. Niihin ei ilmeisesti kyllästy. Täytteet vähän vaihtelee mutta usein ihan perus leipä makkara ja juusto. Tänään meetvursti ja valkosipulimurskaa mausteena makkaran ja juuston välissä. Päälle aromisuolaa. Grillivastus uunissa niin sillä tulee hyviä nopeasti.

Vierailija
33/36 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffea ja pullaa

Vierailija
34/36 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltapala on tunnettu käsite vain Suomessa. Missään muualla ei syödä päivällistä niin aikaisin kuin täällä.

Vierailija
35/36 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iltapala on tunnettu käsite vain Suomessa. Missään muualla ei syödä päivällistä niin aikaisin kuin täällä.

Snack. Midnight snack.

Vierailija
36/36 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Leipää ja oliiveja

Voihan nam, joskus 20 vuotta sitten olen viimeksi syönyt leipää ja oliiveja! Täytyykin joskus herkutella noilla. Vaatii kyllä vaalean leivän, jota en syö ikinä.

Minä syön sellaista litteää mutta ravinteikasta leipää jota syödään Kreikassa ja Välimeren alueella. Pikku palasia revin, joskus dippailen niitä oliiviöljyyn. Myös pintamaustan oliivit välillä, niin saa vaihtelua.