Millainen itkuhälytin on hyvä?
Suositelkaapa jotain merkkiä ja kertokaa myös hinta, jos muistatte sen vielä. Kiitos :-).
Kommentit (5)
Meillä on ollut nyt käytössä jo 2v Super Nova, hinta n 100eur Lastentarvikkeessa.
Luotettava hälytin, molemmissa osissa verkkovirtalaturit/ telineet.
Suosittelen!
...alkaa hälyttämään, jos yhteys toiseen päähän on poikki (esim. patteri loppu tms.)
Lisäksi on hyvä, jos molemmat päät saa sekä verkkovirtaan, että pattereilla toimiviksi.
Ja pari eri kanavaa on hyvä olla.
Meillä on Philipsin laite ja ollaan tyytyväisiä. Tosin niitä on tosi monta erilaista, joten saa olla tarkkana ominaisuuksien kanssa, kun ostaa.
Kiinnostaisi etenkin herkät mallit. Mieluiten olisi hyvä jos olisi mahdollista pitää linja koko ajan auki tai ainakin sitten tosi herkkä hälytys. Haluaisin sellaisen jossa kuuluu pienetkin tuhahtelut jolloin ehtii vielä laittamaan tuttia suuhun tai paijaamaan takaisin uneen. Meillä oli joskus sellainen hälytin, että se reagoi vasta kun vauva itki jo ihan kunnolla eikä ollut toivettakaan että lapsen olisi saanut takaisin uneen. Hankimme sitten jonkun Philipsin mallin joka oli niin herkkä, että kun laitoin kovaäänisen kellon tikittämään hälyn viereen niin linja pysyi jatkuvasti auki. Tikitys oli kieltämättä ärsyttämään, mutta silloin kuului vauvan kääntyilykin josta oli paljon hyötyä etenkin silloin kun vauva nukkui parisängyssä ja sai pelätä että vauva ryömii sieltä alas esteistä huolimatta.
Tietääkö joku tällaista erityisen herkkää mallia?
Philipsin itkuhälytin ja mua itseäni ainakin ärsytti, kun se reagoi liiankin helposti kaikkin kääntyilyihin yms. Se rahina oli aika rasittavaa ja etenkin, jos meinasi itsekin ottaa päikkärit, niin koko ajan heräsi johonkin rahinaan. Hyvä puoli, oli just se, että ilmoitti jos yhteys poikki. Tossa Doron radiopuhelimessa jota kehuin, on mun mielestä se hyvä puoli, että sillä on myöhemminkin käyttöä esim. mökillä, kun se on siis radiopuhelin. Kantavuus teoriassa 6km, mutta enpä usko toimivan käytännössä npoin pitkällä matkalla ja ei tosiaankaan vauvan itkuhälyttimenä oo tarviskaan. Reagoi nopeasti itkuun ja sen kautta voi vauvaa rauhoitella puheella, kun on matkalla pikkuista noutamaan. Oon suositellut tota muillekin ja tyytyväisiä ovat olleet.
lämpimästi DOROn radiopuhelinta, siinä on vox-asento, joka toimii itkuhälyttimenä. Saa ainakin Prismasta ja maksoikohan 59¿.