Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä, joka vaihdoit matalapalkkaisempaan työhön, kadutko?

Vierailija
18.06.2022 |

Työpaikanvaihto on mielessä, nykyisessä työssä on todella huonoa johtamista ja tämän myötä mm. surkeat työolot, joihin en enää useamman vuoden jälkeen jaksa yrittää puuttua tuloksetta. Näiden vuosien saatossa on kumminkin kertynyt jo hieman ikälisää peruspalkan päälle, ja nyt olisi haku vähän vastaavaan hommaan, jossa tes:in taulukon mukaan kuitenkin jonkin verran matalampi tuntipalkka kuin nykyisissä hommissa, eikä tämänhetkiset ikälisät tulisi mukana. Uusissa töissä ei ymmärtääkseni ole erityisemmin mahdollisuuksia ilta- tai viikonloppulisiinkään.

Mitähän sitä tekisi?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Oma terveys ennen kaikkea. Mulla on sijoitussalkku jo hyvällä tolalla.

Vierailija
2/8 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haastattelussa voit kysyä lisiä kun on kokemusta. Minulla onneksi edellisten töiden kokemukset otettiin palkka-asioissa huomioon.

Sitten näytin osaamiseni ja pomo pyysi toimistoon. En tiennyt miksi. Kertoi että oli anonut minulle palkanlisää isommalta taholta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Irtisanoin itseni. Ikää 48v. Tuskin löytyy duunia enää, mutta säästyypä terveys.

Maanantaina vuokraan itselleni asunnon. En jää elämään miehen rahoilla. Lapsi jo 19v joten ei tarvii siitä huolehtia. Asuu nyt kyllä vielä kotona, mutta nyt tulee molemmille kylmä suihku niskaan ja saavat hoitaa asiansa kuten parhaaksi katsovat.

MINÄ ALAN NYT ELÄMÄÄN OMAA ELÄMÄÄ.

Vierailija
4/8 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Irtisanoin itseni. Ikää 48v. Tuskin löytyy duunia enää, mutta säästyypä terveys.

Maanantaina vuokraan itselleni asunnon. En jää elämään miehen rahoilla. Lapsi jo 19v joten ei tarvii siitä huolehtia. Asuu nyt kyllä vielä kotona, mutta nyt tulee molemmille kylmä suihku niskaan ja saavat hoitaa asiansa kuten parhaaksi katsovat.

Kenen rahoilla meinasit työttömänä elää omaa elämää? No onpahan aikaa jonottaa leipäjonossa. Ah, siitä se elämä on tehty.

Vierailija
5/8 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kenen rahoilla meinasit työttömänä elää omaa elämää? No onpahan aikaa jonottaa leipäjonossa. Ah, siitä se elämä on tehty.

Eiköhän ne säästöt riitä vähäksi aikaa kunnes saan rahat talosta ja autosta yhteensä noin 200 000€. Niillä rahoilla sit loppuelämä.

Vierailija
6/8 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän ne säästöt riitä vähäksi aikaa kunnes saan rahat talosta ja autosta yhteensä noin 200 000€. Niillä rahoilla sit loppuelämä.

Jos käytät tonnin kuussa, niin loppuelämäsi kestää 16 vuotta.

Vierailija
7/8 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos käytät tonnin kuussa, niin loppuelämäsi kestää 16 vuotta.

On hänellä sekin mahdollisuus, että sijoittaa suurimman osan noista rahoista. Nyt kun pörssi on jo lasketellut hyvin ja tulee vieläkin laskemaan, niin ei muuta kuin rahat tuottamaan, niin silloin ainakin riittää rahat loppuelämäksi.

Vierailija
8/8 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Oli vaikea tulla toimeen. Nyt taas parempipalkkaset hommat kiikarissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yhdeksän