Heikkolahjaisena on helppo olla
Kommentit (17)
Vierailija kirjoitti:
Mutta entä sinä itse? Odotan että sanot jotain itsestäsi.
En minäkään odota enää itseltäni yhtään mitään.
Mielestäni välinpitämättömyys varsinkin itseä kohtaan on synti. Vaikka en ole uskonnollinen.
Varmaan heikkolahjaisena on helppo olla jos ei itse tiedosta heikkolahjaisuuttaan. Epäilen kyllä tässä tapauksessa pelkkää laiskuutta, eihän kukaan muutenkaan odota keneltäkään yhtään mitään.
Työkyvyttömyyseläkkeellä? Omat palvelijat, pelaa tietokoneella? On kuulema kiva olla koirakin.
Vierailija kirjoitti:
Työkyvyttömyyseläkkeellä? Omat palvelijat, pelaa tietokoneella? On kuulema kiva olla koirakin.
Pelata saa niin paljonnkuin haluaa
Heikkolahjaisena on hyvä olla; ei paina huolet, ei rasitu polla
Heikkolahjaudu sinäkin suosiolla taikka anna meidän olla!
Heikkolahjaiselle tuodaan kaikki pöytään Suomessa. Vielä joitakin vuosikymmeniä sitten heikkolahjaiset kuolivat nopeammin, koska ilman kovaa työtä ei ollut elämisen mahdollisuuksia.
Vierailija kirjoitti:
Heikkolahjaiselle tuodaan kaikki pöytään Suomessa. Vielä joitakin vuosikymmeniä sitten heikkolahjaiset kuolivat nopeammin, koska ilman kovaa työtä ei ollut elämisen mahdollisuuksia.
Totta. Helppoa on elämä.
Käy lähärikoulun ja tekee pari mukulaa eli elää aivan tavallista elämää.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki kuolivat nopeammin joitain vuosikymmeniä sitten ja kyllä heikkolahjainen voi aivan hyvin nostaa perunoita 12 tuntia päivässä.
Vierailija kirjoitti:
Käy lähärikoulun ja tekee pari mukulaa eli elää aivan tavallista elämää.
Ei mua ainakaan hyväksytä lähärikouluun. ap
Vierailija kirjoitti:
On onni syntyä heikkolahjaiseksi
Ei ainakaan tarvitse mitään tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turha sitten valittaa työperäisistä vaivoista pelaamisesta ja tukien pienuudesta. Eikä kukaan puoliso katsele tuollaista pelihimoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turha sitten valittaa työperäisistä vaivoista pelaamisesta ja tukien pienuudesta. Eikä kukaan puoliso katsele tuollaista pelihimoa.
Mitä se puolisolle kuuluu? Ne pelit mitä pelaan on ilmaisia.
Mutta entä sinä itse? Odotan että sanot jotain itsestäsi.