Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä mahtaa miestä vaivata

Vierailija
18.06.2022 |

Jos sillä on pakottava tarve pillunnuolenta puuhiin ja paneminen on toissijaista?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko huomanneet että naisten massasta poikkeavat mielihalut on ihan ok, mutta miestä aina vaivaa joku?

Vierailija
2/14 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi, minä näen itseni vaivaisena.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet rakastaa naisen pillua ja varsinkin haluaa saada naisen nauttimaan.  Olen nuollut koko pitkän parisuhteeni vaimoni pillua ja naitu ihan yhtä monta kertaa, vaan ei yhtä paljon. Nauttinut pillun nuolemisesta ja orgasmien sormettamisesta yhtä paljon kuin yhdynnöistä. Sanonutkin vaimolle, että nuoleminen on ihan yhtä pakollista kuin kalun  upottaminen vaimon pilluun. Vaimoa ei ole härinnyt, kun ollut täysin koukussa suuseksiorgasmeihin.  Pilluln nuoleminen vetää viriiliä miestä puoleensa kuin magneeetti. 

Jos sinulla on ongelmia tai traumoja asiasta, niin siitä ei pääse yli muuten kuin rohkeudella ja sillä, että miehesi voittaa sinun luottamuksesi ja sinä todella uskot, että hän haluaa vain ja ainoastaan sinun parastasi. Pitää vain kohda pelkonsa ja voittaa ne. 

Vierailija
4/14 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiku mietin vaan että mitä se kertoo minun persoonallisuudesta kun tuollainen käytös kiinnostaa? Ei oikeastaan kiinnosta paneminen vaan nuoleminen. Onko se merkki jostain miellyttämisenhalusta vai mistä? Sillä ei kaikki miehet halua suuseksiä antaa edes teoriassa, jos ei tarvitse pelätä tauteja yms. :D

Vierailija
5/14 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainankin rakastan nuolemista. Onhan paneminenkin kivaa mutta kyllä mun on pakko nuolla vähintään pari orkkua ennen yhdyntää. Kaikista paras on kun pääsee vielä nuolemaan monista asennoista, välillä naida ja taas jatkaa nuolemista.

Vierailija
6/14 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni ei kiinnosta nuolla pillua pätkääkään, mutta hyvä jos sinulle maistuu. En pidä eriäviä preferenssejä suuseksin antamisen suhteen mitenkään erikoisina.

Vierailija
7/14 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletteko huomanneet että naisten massasta poikkeavat mielihalut on ihan ok, mutta miestä aina vaivaa joku?

En kyllä ole huomannut? Missä tällaista on ollut?

Vierailija
8/14 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiku mietin vaan että mitä se kertoo minun persoonallisuudesta kun tuollainen käytös kiinnostaa? Ei oikeastaan kiinnosta paneminen vaan nuoleminen. Onko se merkki jostain miellyttämisenhalusta vai mistä? Sillä ei kaikki miehet halua suuseksiä antaa edes teoriassa, jos ei tarvitse pelätä tauteja yms. :D

Tuskin kukaan muu voi tietää sinua paremmin mistä se on merkkinä.

Vierailija
9/14 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vaihtasin heti sun mieheen. Mulla laiska ja itsekäs ukko, takaanta 2 min. Itse saan klitoristani hieroa. Toi on ilman esileikkiä.

Vierailija
10/14 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Psykoanalyytikko varmaan tietää mihin oraalifantasiat ja suoritukset viittaavat 🤔

Vierailija
11/14 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuorempana en niin välittänyt munan imemisestä kun kukaan ei saanut irroitettua siitä mälliä imemällä

nykyään pystyn jo laukeamaan hyvässä seurassa suuhunkin jos imua on riittävästi ja kieli pyörii

Vierailija
12/14 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Psykoanalyytikko varmaan tietää mihin oraalifantasiat ja suoritukset viittaavat 🤔

No mihin?

Vierailija
13/14 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä ei varmaan seiso

Vierailija
14/14 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet rakastaa naisen pillua ja varsinkin haluaa saada naisen nauttimaan.  Olen nuollut koko pitkän parisuhteeni vaimoni pillua ja naitu ihan yhtä monta kertaa, vaan ei yhtä paljon. Nauttinut pillun nuolemisesta ja orgasmien sormettamisesta yhtä paljon kuin yhdynnöistä. Sanonutkin vaimolle, että nuoleminen on ihan yhtä pakollista kuin kalun  upottaminen vaimon pilluun. Vaimoa ei ole härinnyt, kun ollut täysin koukussa suuseksiorgasmeihin.  Pilluln nuoleminen vetää viriiliä miestä puoleensa kuin magneeetti. 

Jos sinulla on ongelmia tai traumoja asiasta, niin siitä ei pääse yli muuten kuin rohkeudella ja sillä, että miehesi voittaa sinun luottamuksesi ja sinä todella uskot, että hän haluaa vain ja ainoastaan sinun parastasi. Pitää vain kohda pelkonsa ja voittaa ne. 

No minulle taas se naiminen on ehdoton ykkösjuttu, ei suuseksi. En jaksaisi sitä, että mies haluaa joka kerta antaa suuseksiä. Miksei mies voi antaa yhdynnässä naiselle orgasmia? Ei yhdyntä ole vain miestä varten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kaksi