En tiedä olenko aivopesty mieheni toimesta
En osaa nähdä olenko mieheni manipuloinnin kohteena vai en. Olen miettinyt rintojen suurennusta jonkun aikaa, mutta toisaalta iän karttuessa olen alkanut miettimään haluanko minä leikkaukseen, vai haluaako mies että menen. Olen 26-vuotias ja kun tapasin mieheni olin 20-vuotias. Jo heti alusta asti rintojen suurennus oli puheenaihe meillä. Vaikea muistaa tarkalleen mistä se on lähtneyt.
Jokatapauksessa, yhtäkkiä metrossa istuessani minulla tuli todella kuvottava olo kun mieheni kysyi että minkä kokoiset otat siis, kaveri kysyi, kunnhänen tyttöystävänsä haluaisi myös.
Tämä oli jotenkin niin kuvottavaa. En tiedä, tuon kaverin jokainen tyttöystävä on ainakin hankkinut itselleen silarit, miehen vaikutuksesta? Olenko sokea? Seurustelenko manipuloivan miehen kanssa? Tämä onnehkä sekava aloitus, mutta en edes enää tiedä ajattelenko omilla vai mieheni ajatuksilla..
Kommentit (23)
Mä en tajua miksi ihmiset ottaa silarit, pienet rinnat on kauneimmat rinnat.
Ihan kuin olisit pelkkä panonukke miehelle... menet leikeltäväksi vain että mies saisi lisää jotain kiksejä.
Mieti omaa kehoasi, pidä siitä huolta. Et ole mikään näyttelypokaali tai seksilelu, olet ihminen, joka tuntee ja ajattelee. Persoona.
Mihin niitä silikoneja tarvitsee ? Mikä vika sun luomu tisseissä on ? Eihän niitä kukaan muu edes näe kun sun mies . Kai ?