Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onks noloa mennä Himos Juhannukseen 33-vuotiaana?

Vierailija
16.06.2022 |

Niih.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
16.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minä vastaan, että enpä sanoisi kun itse 38 ja edelleen festaroin jos en niin aktiivisesti kun nuorempana, mutta satunnaisemmin. Riippuu mulla jo bändeistä, pidemmän linjan suomalaiset suosikit vilkaisen. Eput, Dingot, Popedat ja nämä tämmöiset. Ei niin nämä nykynuorison suosikit iske muutamia poikkeuksia toki lukuunottamatta. On ne parikymppiset tosin mua fossiiliksi jo sanoneet kun nähty noissa ympyröissä. 

Vierailija
2/5 |
16.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

nooh

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
16.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos minä vastaan, että enpä sanoisi kun itse 38 ja edelleen festaroin jos en niin aktiivisesti kun nuorempana, mutta satunnaisemmin. Riippuu mulla jo bändeistä, pidemmän linjan suomalaiset suosikit vilkaisen. Eput, Dingot, Popedat ja nämä tämmöiset. Ei niin nämä nykynuorison suosikit iske muutamia poikkeuksia toki lukuunottamatta. On ne parikymppiset tosin mua fossiiliksi jo sanoneet kun nähty noissa ympyröissä. 

Vuoden sua nuorempi olen, mutta edelleen tulee festareilla ja keikoilla käytyä. Tuska on jokavuotinen traditio, siellä kyllä pääsääntöisesti on ehkä mukana iäkkäämpääkin väkeä, mutta eipä mua ole varsinaisesti hävettänyt vanhana rokkitätinä heilua mukana noilla trendikkäämmillä festareillakaan. Ja kyllä, jos pittiä on tarjolla niin olen varmasti mukana niin kauan kun jalat vaan kantaa ;)

Vierailija
4/5 |
16.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä menen taas Flow'hun. Täytän lokakuussa 61.

Vierailija
5/5 |
16.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vuoden sua nuorempi olen, mutta edelleen tulee festareilla ja keikoilla käytyä. Tuska on jokavuotinen traditio, siellä kyllä pääsääntöisesti on ehkä mukana iäkkäämpääkin väkeä, mutta eipä mua ole varsinaisesti hävettänyt vanhana rokkitätinä heilua mukana noilla trendikkäämmillä festareillakaan. Ja kyllä, jos pittiä on tarjolla niin olen varmasti mukana niin kauan kun jalat vaan kantaa ;)

Tämä 38v vastaa vielä, että toisaalta festareilla olen siirtynyt pikkuhiljaa enemmän työntekijän rooliin muutamina vuosina jo kun tehnyt talkootöitä roudarina klubeilla/festareilla ja tänä kesänä ainakin Provinssiin varmuudella bäkkärihommia tekemään. Noissakin on se työsuhde-etu kun vuorotöitä ja kun vapaata niin saa mennä alueelle vapaasti bändejä katsomaan jos suosikkeja on, mutta käyn minä tosiaan joillain festareilla ihan rehellisenä ja maksavana asiakkaanakin vielä. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kaksi