Halpa ja edullinen kesäasu minulle
etenkin: Leikkaan vanhaan pussilakanaan pään ja hiha-aukot, siinä se, kunnon halaatti eikä kenelläkään ole sanomista, että olisi liian kireät vaatteet.
En ole ylipainoinen, mutta näin vain väittävät, että on a) nuorisoliikkeistä hankittuja vaatteita ja b) makkarankuoria.
No, mulle ei vaan yksinkertaisesti mene nuo Prisman valikoiman vaatteet... Ne on tehty täti-ihmisille, sellaisille jotka ovat raskauksien ja ukkonsa takia tietyn mallisia, mulle ne vaatteet eivät mene, toki, olisivathan ne sitten löysiä, mutta myös lyhyitä ja kaula-aukot hirvittävän laajoja ja niin päin pois...
Juu, arvostelkaa vaan mun vaatteita kun kuljen tuolla kaduilla niissä vanhoissa farkuissa ja t-paidoissa...
Eikö keski-ikäinen saa ostaa Zalandosta vaatteita? Sekin on nuorisoliike. No, jos mä esim. etin edullisia t-paitoja, niin saatan saada Zalandosta sellaisen, joka ei virty pesussa käyttökelvottomaksi kuten jotkut tokmannin ja prisman myymät, ja juu, prisman vaatteissa on sitä laajuutta mutta on myös lyhyyttä.
Mitä valittamista sulla olis mun vaatteiden suhteen. Nauti sinä niistä urheiluliikkeistä kalliilla rahalla ostetuista trikoistasi ja golfmekoistasi, kato, sähän olet vienyt multa oikeuden tehdä töitäkin, sillä työstä saadulla rahalla varmaan meitsikin ostelis niitä hienoja urheilukamppeita, mutta sinä olet vienyt oikeuden kaikella suunsoitollasi!
Vaikea olla mieliksi, ei kun, näissä vaatejutuissahan saat taas riekkua kuten muissakin asioissa, älytön kun olet!