Novan aamut, uudistusta kaivataan
Töitä tehdessä tulee kuunneltua Novaa ja aamujuonnot alkaa olla aika puuduttavia. Hyvin tyhjänpäiväistä sisällöltään. :/
Kommentit (10)
Sama biisilista pyörii päivästä toiseen.
Novan soittolista on tosiaan surkuhupaisan onneton ja suppea. Maailma on täynnä musiikkia, mutta samat biisit jauhavat siellä päivästä toiseen. Kenen tai minkä tahon etu tuollainen on? Ei ainakaan kuuntelijan.
Vierailija kirjoitti:
Sama biisilista pyörii päivästä toiseen.
Vuosikymmenestä toiseen.
Ja väliin ärsyttäviä mainoksia sekä imelää juontoa.
Musiikki on mitä on, mutta nuo aamujuonnot on niin masentavaa puuroa, ei niistä jää mitään käteen. Ei edes muista mistä puhuvat.
Kuka puristi Nanna Ripattilaa perseestä?
En ole kuunnellut Novaa juuri lainkaan sen jälkeen, kun Anssi ja Niina lopettivat iltapäivässä. Se oli minulle se täky joka sai vaihtamaan taajuuden ko. kanavalle. Ja olen muuten samaa mieltä edellisten kanssa soittolistasta, saisi olla enemmän vaihtelua. Todella paljon enemmän itseasiassa..
Raiskasi Toton African.
Toto Cutugnon Africa on vielä raiskaamatta.
Akin ja Minnan aamu on parasta Novassa, nimenomaan heidän jutut, joista onneksi puuttuu teinitason typerä kikatus, liiallinen ylistävien sanojen käyttö (mieletöntä, mageeta, huippua) ja puolituhmat läpät.
Musiikki ei ole niin hääviä, mutta senkin kestää, kun on muuten juontohommat hanskassa.
Olin samaa mieltä jo 20v sitten. Vieläkö Novalla soi Shakira, Lemon tree ja in the army now? Silloin niitä oli kuunnellut lähes 10v ja se hajotti.