Häiritsisikö sinua, jos tietäisit toisen naisen rakastavan miestäsi?
Mies kuitenkin sanoisi, että rakastaa sinua eikä koskaan jätä perhettään ja sinua eikä halua nähdä tuota toista naista koskaan ikinä. Uskoisitko miestä?
Kommentit (12)
Kait nyt vähän riippuu, onko kyseessä joku entinen heila, joku hyvänpäivän tuttu vai joku kaverinsa.
Erikoinen kysymys.
Tuntisinko tämän naisen ennestään tai tuntisiko mieheni tämän naisen?
Ei häiritse, niin on käynyt jo kahdesti eli kun mies jätti exänsä minun takiani ja kun hänen työkaverinsa "rakasti" häntä (ihastunut pikemminkin, kun ei tuntenut). Saattaisi kyllä häiritä, jos olisivat saaneet vastarakkautta.
Komeisiin miehiin rakastutaan, ei voi mitään. Jos se häiritsee, ei pidä ottaa komeaa miestä.
Miksi se häiritsisi? Joku random nainen tulee sanomaan, että rakastan miestäsi ja mies toteaa, että tuo on joku entinen asiakas, hän ei halua olla missään tekemisissä kanssaan hoitosuhteen jälkeen.
Ei kannata mennä naimisiin psykologin kanssa, jos ei kestä seurauksia.
Mitäs väliä sillä on? En ole sairaanloisen mustasukkainen. Sitä paitsi tuskinpa haluaisin olla sellaisen miehen kanssa, joka ei kenellekään muulle kelpaisi.
Vierailija kirjoitti:
Ei häiritse, niin on käynyt jo kahdesti eli kun mies jätti exänsä minun takiani ja kun hänen työkaverinsa "rakasti" häntä (ihastunut pikemminkin, kun ei tuntenut). Saattaisi kyllä häiritä, jos olisivat saaneet vastarakkautta.
Komeisiin miehiin rakastutaan, ei voi mitään. Jos se häiritsee, ei pidä ottaa komeaa miestä.
Oikeestiko ihan rakastutaan? Kyllä mä väittäisin, että ihastuminen ois lähempänä totuutta. Ehkä oma käsitykseni rakastumisesta/ rakkaudesta on vain vanhanaikaista..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeestiko ihan rakastutaan? Kyllä mä väittäisin, että ihastuminen ois lähempänä totuutta. Ehkä oma käsitykseni rakastumisesta/ rakkaudesta on vain vanhanaikaista..
Olen samaa mieltä, mutta huomaa, että tuo eka tapaus oli seurustellut mieheni kanssa neljä vuotta ja naimisiin olivat menossa. Muut ovat enemmän ihastuksia, kun ei edes tunneta (niin kuin mainitsinkin), vaikkakin yksi oli sellainen hullu rakkaus, mikä lähenteli stalkkausta. Työkaveri siis.
Naiset todellakin ovat aktiivisia, jos mies on komea. Mutta yleensä ovat olleet naisia, jotka eivät ulkoisesti ole kovin näyttäviä ainakin nämä, jotka ovat tietooni tulleet. Lähes väkipakolla tehdään tuttavuutta ja humalassa se on aika kamalaa. Ei yhtään sen vähemmän epämiellyttävää kuin naisia lääppivien miesten kohdalla.
"Rakastavan" on ehkä vähän vahvasti sanottu, mutta olen ollut tilanteessa, jossa nainen (joka oli minunkin kaverini) tunnusti, että olisi vienyt mieheni jo aikoja sitten, jos mieheni olisi osoittanut jotain kiinnostusta siihen suuntaan. Olin kyllä ihan puulla päähän lyöty, joten vastaan, että häiritsi.
Nosto