~~~~+++ENSIKOIDEN MAANANTAI+++~~~
Ensimmäistä kertaa pääsin aloittamaan pinon! Huh, kun oli tullut pitkä pino viikonloppuna, kesti aika kauan lukea!
Kommentit (21)
hei mielettömät pinkat olitte viikonlopun aikana kirjoitelleet! No, hyvä, että on aktiivista porukkaa. Kännyllä vähän kurkkailin viikonlopun aikanakin teidän kuulumisia, mut ei sillä jaksa kirjoittaa. Ja sitten jostain syystä joistakin viesteistä näkyy mun N70:llä vain pelkkä otsikko... hmm.... outoa.
Ihan ekaks tärkeimmät pois alta:
Rouvavauva ja Titi-uu ja Anitah: +++ Plussaonnea ja lämmin hali+++
Buuffa ja Hätähousu: Tervetuloa joukkoon mukaan, itsekin olen täällä vielä uusi! Kyllä sinä Hätähousu saat vielä miehesikin mukaan innostumaan...
Bianco: Kuulostipa lomasi Italiassa mukavalta... tahtoo itsekin sinne! Mikä kilpirauhasarvo sinulta mitattiin: TSH varmaankin? Oliko miten matalalla? Jos kovinkin lähellä viitearvojen reuna-arvoja, niin pyydäpä mittaamaan myös T4-V. Nimimerkillä ¿kilpparivaivoista kärsinyt¿....
Naksu: kiitos yrityksen aloitus ¿onnitteluista! Joo, ei meitä tarvi kahta kertaa hommiin ¿käskeä¿... ;) Eikös greippimehulla ole sellainen vaikutus, että se vaikuttaa jotenkin lääkkeiden tehoihin? En muista kummin päin se oli: vahvistaako vai heikentääkö...
LiVe: kiitos yrityksen aloitus -onnitteluista sullekin! Tästä se nyt lähtee! Mitenkäs tentti?
Hermione77: kiitos tervetulo- ja yrityksen aloitus ¿onnitteluista! Kyllä minustakin täällä otetaan uudet hyvin vastaan. Täällä on ¿ ja saakin olla ¿ erilaisia kirjoittajia: sellaisia, jotka palstailee joka päivä, ja sellaisia, jotka esim. kerran viikossa tai vielä harvemmin. Mutta kyllä minun mielestäni jokaisen kirjoituksia kommentoidaan ainakin jollakin tavalla. Tietysti, jos kirjoitukset on pelkkää omaa napaa, niin eihän niihin sitä kommenttia samalla tavalla tule, kuin jos kommunikoi toisten kanssa. Mutta pelkän ¿oman navan¿ kirjoittaminenkin voi toisaalta olla jollekulle tosi tärkeää, joten sekin on mielestäni sallittua. Ja sinähän et kirjoita pelkkää omaa napaa, vaan kommentoit muitakin näköjään ihan mukavasti : )
Aqua80: kiitti tervetulotoivotuksista! Voihan sentään: tätipahoittelut...
Marge: BB ¿koukussa myös... minun on vaan pakko seurata välillä netistä, kun ei ihan joka ilta viitsi miestä hätistää telkun äärestä BB:n aikaan. Yleensä kuitenkin yritän varastaa sen kaukosäätimen itselleni siksi aikaa :) Joo, ihanaa tosiaan, kun päästiin tositoimiin!
Nuutti77: Missäs kaukana sinä asustelet (jos saapi olla utelias)?
Nellamaija: kiitos tervetulotoivotuksista! Kiva, että olet toipumassa flunssasta...
Killa: hei hienoa, viivoja ovistestissä! peukutuksia...
Masu06: siellähän on jännät paikat! bdbdbdb...
Keiju78: Negapahoittelut... mutta pidetään vielä kuitenkin toivoa yllä!
).( Viikonloppu takana ja työviikko jälleen alkamassa. Jotenkin on kyllä nyt työmopo niin kadoksissa, että tuntuu ettei mitään saa aikaiseksi. Eli pääten että: ¿enskaillaan¿ nyt sitten ensin ihan suosiolla ja jatketaan töitä sen jälkeen... heh! Viikonloppua viettelin melko lailla itsekseni, kun mies oli töissä ja hirvimetsällä. No, kyllähän meillä lauantai-iltaa yhdessä vietettiin (vällyjenkin alla ;)) ja eilen sitten kyläiltiin. Piha tuli haravoitua melkein kokonaan ja kuulumiset ystävien kanssa puhelimessa päivitettyä.
Maitikka: Kiitos kun valaisit mua enemmän, siitä ovistestistä. Mun ohjeessa ei puhuttu sen viivan väristä mitään, turhaan oon siis intoillu. Mulla meinaan näytti viä lauantaina yhtä viivaa. Tänäänkin tuli taas vaaleeviiva kontrolliviivan viereen. Voiskohan tän sit tulkita niin että se ovis on vasta tulollaan vai miks siihen se haamu ilmestyy.
~~ONNEA ROUVAVAUVA JA TITI~~ Onnenhuumaa teille molemmille! Pluusa-aalto tempaisi teidät mukanani o-puolelle, ihanaa ;) Ja vielä onnentoivotukset myös anitahille :) Sullahan oli luvut pyörähtäneet jo melko mukaviksi! Jokos olet o-puolelle kirjoitellut? Aika lähekkäin mennään, kun mulla la 10.6.
Masulle paljon plussapölyjä ja nappaahan sinäkin sieltä se plussa ja hyppää aallon vietäväksi :)
Dajm: Minulle dajm on aina dajm :) Ja nii-iin hyvää onkin, että! Ootteko muuten maistaneet sitä dajm-suklaalevyä? On kuulemma niin hyvää. Paha vaan kun tulee sit mussuteltua ihan liikaa.. Mukavaa enskailua ja kuumeilua sinulle ja pupuiluiloa!!
marge: apteekin oma ei ainakaan ole niitä herkimpiä. Esim. se ACON Early Detection taas on, ja myös hannnahille tiedoksi että maksaa apteekissa 4,10e/kpl. Sit ostin kerran prismasta Pregnant Stickejä 2kpl/4-5e, jotka ei kans mitään aivan herkimpiä.
nennaliinalle moit pitkästä aikaa!
peipolle tsempitykset ja peukutukset piinaviikkoon!! Kerrohan tuntemuksia viikon mittaan!!
Yritän vähitellen tehdä " luopumista" teistä (en koskaan!) ja siirtyä o-puolelle, vaikka oudolta se tuntuukin. Ja varmaan oudolta teistä kuulostaa tämä minun vaikeuskin, mutta jotenkin tutusta ja turvallisesta porukasta lähteminen on kuitenkin jännittävää.. Onneksi nyt useampi kuumeiluenskakaveri on tulossa mukana, niin enköhän minäkin pärjää.. ;) Olen varmaan muutenkin luonteeltani sellainen, että uudet asiat ja muutokset jännittää, mutta sopeudun kuitenkin..
Kaikille rakkaille ensikoille huippuhyvää viikon alkua, toivottelee kindness
Buuffalle, että en ole kyllä varma ovatko kaikki ovistestit samanlaisia tuossa testituloksen näyttämisessä. Jos sulla ei ohjeessakaan mainittu mitään? Olen vaan luullut, että kaikissa ovistesteissä on sama mekanismi, eli että se mittaa luteinisoivan hormonin määrää virtsassa, ja jos sitä on tarpeeksi, testiviiva on yhtä tumma tai tummempi kuin kontrollissa. Jos viiva on haaleampi, hormonia on mutta sitä ei ole niin paljon kuin oviksen aikaan. Eli ovis voi kai olla tulossa tai sitten se voi olla ohikin jo. Mulla ei ole kyllä näkynyt melkein ollenkaan viivaa ennen ovista, ja sitten loppukierrosta se on ollut aika tumma menkkoihin asti. Miten muilla? Selvensiköhän yhtään, katso vielä varmuuden vuoksi ohjeesta, koska plussa on plussa ja tarkoittaako sun testissä haamu jo sitä!
[color=blueviolet]Hienosti onnistui [b]Maitikka[/b] viikon avaus! :)
[b]Aftis[/b]: (((lohtuhali))) taas sinne! Tosiaan tuo suru pitää varmasti vaan surra, ei sanat paljon auta! Joo tosiaan pitkään ollaan sunkin kanssa tunnettu! Enpä olisi uskonut Ensikoihin liittyessäni, että vielä tällä puolen roikutaan! Mulla on selvästi nyt tasaisempi vaihe tunteiden osalta menossa. Luomuplussaan en oikein jaksa uskoa, mutta kun hoidotkaan ei vielä ole alkaneet. Sitten varmaan taas toiveetkin herää ja sitä kautta pettymykset kasvaa!
[b]Peippo[/b]: joo tosiaan mulla tissit kipeytyy yleensä viikko ennen tätiä, mutta joka kierrossa vähän eri tavalla. Joskus ne kipeytyy jo heti oviksesta, joskus vasta pari pv ennen menkkoja. Välillä ovat kipeämmät, ja joskus vähemmän kipeät. Ota tuosta nyt sitten selvää! En sitten tiedä mikä niihin oikeasti vaikuttaa. Jossain linkissä oli jotain suolan määrästä, mutta mä mielestäni olen syönyt harvoin tosi suolaista, kun en esim. sipseistä tykkää.
[b]Juli[/b]: ei unohdeta, ei! Ihania hää-valmistelukuulumisia! :) Ja kohtahan se on jo joulukuukin taas ja pääset meidän kanssa kuumeilemaan! Valitettavasti taidan olla täällä edelleen silloin... ;)
Onnea [b]Anitah[/b]! Muistetaan sut toki vielä! Vauvaliimaa ja tarrasukat matkaan mukaan! :)
[b]Masu[/b]: edelleen *bd*
[b]Pingu[/b]: en tiedä mitään faktoja tuosta punkun määrästä, mutta täältä olen lukenut, että noin lasillinen olisi sopiva määrä. Olen sitten itse juonut noin 12cl lasillisen. Tosin ei siitä ole mulle aikaisemminkaan apua ollut... No tykkään punkusta, joten nyt on ainakin hyvä syy siitä nauttia! ;)
[b]Keiju[/b]: pahoittelut negasta! Älä kuitenkaan vielä luovu toivosta! *bd*
[b]Aqua[/b] ainakin kyseli keskusteluista miehen kanssa... No en saanut vielä nostettua sitä kissaa pöydälle! Taidan olla aikamoinen pelkuri... Ajattelin, että katotaan, jos täti kurvaa paikalla parin viikon kuluttua, niin seuraavassa kierrossa tämä asia puhutaan sitten selväksi! Pahoittelut muuten sulle tätsästä! JO tekin olette kauan saaneet positiivista tulosta odotella! :(
[b]Omaa napaa[/b] vielä lisää: kuiva kausi on kai alkanut, eli kyllä se ovis sitten taisi olla. Parin viikon kuluttua tiedetään sitten miten hyvin pupuilut osui kohdalleen. Tuli perjantaina puuhasteltua oikein aktiivisesti ja lauantaina vielä. Silloin sitten tuli ovistestiplussa. Jos ovis olikin sitten vasta sunnuntaina, niin silloin ei sitten enää pupuiltukaan. Ja vähän mietityttää, kun perjantaina oltiin niin aktiivisia, että riittiköhän niitä simppoja lauantaille olennkaan... :/ No kuten sanottu, parin viikon kuluttua se tiedetään.
Vielä kun on ollut [b]ovistesteistä[/b] puhetta: mä olen kanssa käsittänyt, että niissä kontrolliviivan pitää olla yhtä vahva tai vahvempi, kuin kontrollin. Itselläni noita haaleita viivoja tulee ja menee läpi kierron. Joskus voi olla ettei mitään ennakoivia viivoja, vaan suoraan pamahtaa plussatulos tai sitten ne vahvistuvat pikkuhiljaa kohti ovista.
[color=deeppink]Plussasäteitä vielä viikon piinailijoille!
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
[color=blueviolet]Killa
Kiva, kun kävit kurkistamassa palstalla ja kertomassa ilouutiset! Onnellisia odotuspäiviä!
Titi: Viivy vaan täällä palstalla ja käy kurkkimassa kuulumisia ja kertomassa omiasi!
Hauskaa että o-puolelle on tullut näin mukava syksyrynnistys. Jospa saisi itsekin jonkin junan ovenrivasta otteen¿ Alkaa vissiin piinaviikko lähestyä, kun olen kovasti kuulolla kaikista nippailuista. Mutta oikeesti ei mulla mitään oireita ole!;)
Aqua: Karkotahan se täti nopsaan, tässä kierrossa on sitten varattu sulle plussa!
Killa: Loistava ajoitus! bdbdbd!
Mukavaa viikkoa kaikille tasapuolisesti!
nellamaija (kp 23/28-34)
Hyvää alkuviikkoa ensikoille!
Minulla on tällä viikolla epävirallisesti lomaviikko, ja olen ajatellut ottaa siitä kaiken irti (esim. nukkumalla tänään myöhään :D). Viikonloppu oli mainioista mainioin - olin iloisessa humalassa ja loistavissa bileissä :)
Anitahkin on plussanut!! Onnea ja kovasti onnea matkaan! :) Näitten plussauutisten imussa siirrytään toivottavasti muutkin tonne o-puolelle.
En ihan kokonaan jaksanut kahlata tuota viikonlopun mahtipinoa läpi, joten olen nyt tylsä ja jätän kommentoinnit ensi kertaan...
).( Kp 26/27-33. Ovulaation bongasin, joten laskeskelin, että kierto olis tällä kertaa joko tän 26 tai sitten 27... Eli jännäilen täällä huomisaamuun asti. Tekisi mieli odottaa testaamista loppuviikkoon, mutta kun tapaan sen ompelijani keskiviikkona, niin olis kiva olla vähän enemmän perillä tuosta mahdollisesta masun kasvusta. Palailen huomenissa ilmoittelemaan missä mennään!
Plussatuulia kaikille ensikoille!
Ihan ekaks onnittelut Anitah`lle!!! Hieno juttu! Kylläpä sulla on hermot kun maltoit asiaa noin kauan " salailla" !!! ;)
Dajm: Saattaapi olla että se greippi vaikutti just niihin lääkkeisiin. Ja mä kun popsin loppuelämäni niitä refluksilääkkeitä, niin ei parane pelleillä. Ja sitä paitsi just ton sairauden takia se greippimehu on meikäläisen elimistölle aikamoista " myrkkyä" .
Killa: No nyt on ainakin sitten jännäiltävää teillä tässä kierrossa!!! Huiiii, tuliskohan se plussa nyt vihdoinkin jo teille?! Sä et sit saa tehdä sellasta katoomistemppuu ku mooli on tehny, pitää vaihtaa ainaki sp-osoitteet tai jotain - joohan? =)
Live siellä jo jännäilee ja kohta jo Nellakin! Toivotaan että syksyn kunniaks tulis oikee kunnon ryntäys tonne o-puolelle ja sit mä tuun pikkujoulun aikoihin perässä! ;) No joo, ainahan voi toivoa!
Täällä toi " antabuskuuri" =D on puolivälissä ja oviksen ajat olis varmaan nyt tällä hetkellä käsillä. En tiä kyl kierron päivistä mutta näin veikkaisin. Mietin vaan että noinkohan mulla on koko ovista tapahtunu viimiseen pariin kiertoon kun on ollut niin " oireeton" olo. Rinnat ei oo kipeytyny eikä mitään aiempiakaan juttuja oo ollu vähään aikaan.. No, en tiä, toivotavasti valaistun näissä asioissa parin viikon päästä, tai siis 17:n päivän päästä! ;) En mä mitään sitä odota mutta kuitenkin! =) Heh!
Moikka kaikille muillekin enskoille, palailen taas toiste!
Piti vielä sanoo että ihanan näkönen toi ACO-sarja, oli pakko tilata ilmaisnäyte (kun on just tällä hetkellä niin kovin tarpeenkin =D)! =)
Vähitellen olen taas elävien kirjoissa... Mopo karkas käsistä perjantain baarireissulla ja siitä johtuen sekä lauantai että sunnuntai meni sitten omaa oloa voivotellessa. Oma moka, ei voi muita syytellä. Ehkäpä sitä vahingosta viisastuu eikä tarvitse enää seuraavalla kerralla väkevillä " leikkiä" .
Viikonlopun pinosta yritin saada taas jotain tolkkua siitä, mitä täällä on tapahtunut.
[color=red]ISOT ONNENHALAUKSET PLUSSANNEILLE, TITILLE JA ROUVAVAUVALLE![/color] Onnellista odotusta ja paljon kaikkea hyvää! Ja olinkohan vielä [color=red]Kindnessiäkään[/color] onnitellut. *nolottaa, kun ei muista* Onnea joka tapauksessa!!! Ja [color=red]Anitah[/color] teki salaplussat. ONNEA sinullekin!
Maitikalle jaksamista gynen odotteluun. On se aina hyvä saada asioita eteenpäin. Ja ehkäpä sen luotettavimman lausunnon niistä verikoetuloksista saat samaiselta lekurilta. Omat tulkinnat kun saattavat aiheuttaa turhaa huolta. :)
Dajm: Kyllä mua hymyilytti, kun niin monet ovat suklaan tuskissaan sun nikkiäsi manailleet tai hehkuttaneet, ihan miten vaan. En ole vielä tainnut sua toivotella tervetulleeksikaan, joten TERVETULOA! Toivottavasti viihdyt, toki saat hypätä o-junaankin niin pian kuin mahdollista.
Buuffallekin TERVETULOTOIVOTUS! Kiva, että lisää porukkaa tulee, kun toiset lähtee. Ei tarvitse ihan yksikseen täällä palstailla.
Killalle iso vilkutus! Toivottavasti saatte sitten seuraavassa kierrossa selvitettyä asioita miekkosen kanssa. Jos se seuraava siis vielä tulee, eihän sitä koskaan tiedä. Pidän sulle peukkuja ihan hirmuisesti!!! bdbd Ja eiköhän ne perjantain simpat sunnuntaina vielä toimintakykyisiä ole, jos ovis osui kerran sunnuntaille. Eikös sen jtp pitäis muutenkin riittää. Toivotaan parasta!
Nellamaijallekin vilkutuksia! Ja intoa oireiden metsästykseen. Taitaa olla monella tapaa erilainen piinaviikko menossa, kun olet oman kullan kainalossa odottelemassa päivien kulumista. Kaikkea hyvää sinnekin!
LiVellä on jännät hetket menossa. Toivottavasti täti älyää pysyä poissa. Kerrothan sitten heti missä mennään!
Naksu: Täällähän minä! Kiireisenä ja stressaantuneena. Oma tilanne on vielä jäissä, mutta ehkäpä tämä tästä selvenee jonain kauniina päivänä. Ei sullakaan ole kuin reilu pari viikkoa siihen lääkärikäyntiin. Malttia, ystäväiseni! Kyllä tämä pitkä odotus vielä palkitaan. Eikös se niin mene, että hyvää kannattaa odottaa. Myönnän, että vähän lyhyempikin odotus olisi toki riittänyt meille pitkän linjan enskoille.
Toivottelen vielä kaikki uudet enskat tervetulleiksi, jos jonkun olen onnistunut sivuuttamaan. Ja luultavasti olenkin... Samoin lähettelen kimppahalin kaikille tädistä kärsiville. Tarkoituksella en ketään unohda, mutta tällä päällä ei kaikkea voi muistaa. Aftikselle jaksamista surun keskelle!
ON: Pieni tilannekatsaus tulossa. Tein viikonloppuna päätöksen, että seuraavaan kiertoon haen apteekista ne clomit. Mitä sitä ihmettelemään ja jahkailemaan. Sittenhän sen näkee, auttaako ne vai ei. Mies ei tosin vieläkään sinne simppatestiin ehdi, mutta samapa tuo. Katsotaan nyt tämä tie päätökseen ja mietitään sitten lisää. Voi toki olla, että mieli vielä muuttuu tässä parin viikon aikana, mutta nyt tilanne on tämä ja näin edetään. Olen yrittänyt tsemppailla ehkä vähän liikaa sen gynekäynnin jälkeen ja nyt sitten tuli se viimeinen niitti vastaan. Ei se elämä " juhlimisella" tai totuuden sivuuttamisella parane. Tosiasiahan kuitenkin on se, ettei meille luomuvauvaa tule ilman ihmettä. Ei tämän enskattaren kroppa toimi niin kuin sen toivoisi toimivan. Ok, siinä se tilanne tällä hetkellä. Fiilikset ovat mitä ovat, mutta kaipa se aurinko vielä meillekin joskus paistaa.
+++++Paljon plussatuulia kaikille enskoille tasapuolisesti!+++++
~dese kp16/27-28
Ihan hiirRrmuisen ison pinon oltiinkin saatu aikaiseksi viikonloppuna.
Ja kovasti kiitoksia kaikille tervetulotoivotuksia lähetelleille!
En mä millään malta olla höpöttelemättä vauvajuttuja miehelleni, vaikka kuinka yritän hillitä itseäni. Mutta selvästi jotain pientä ja hidasta tapahtuu. Enää ei nouse semmoista näkymätöntä seinää meidän väliin, kun mainitsen sanan vauva. Vaan välillä saan jo ihan mielipiteitä. En kyllä ihan tähän meidän vauva-asiaan, mutta yleisellä tasolla kasvatuksesta, äitiydestä ynm. Ja selvispä sekin asia, että häntä vähän pelottaa se itse synnytystapahtuma. Yksi kaveri on kuulema pakotettu vastoin tahtoaan, muutenkin kuulema sairaala- ja verikammoinen. Oli kuulema kertonut, ettei ollut ollut mikään " eroottinen" näky. No ei varmaankaan! Ei kai sen ole tarkoitustakaan olla mitään eroottista. Mutta oli kuulema kertonut hyvin yksityiskohtaisesti kaiken. Voi mies parkaani! Sitä se on nyt sitten sulatellut jo useamman vuoden.
Mites on, onko teidän miehet tulossa mukaan synnytykseen?
Mä lupasin omalleni, että jos sitten siltä tuntuu, ettei halua olla ponnistusvaiheessa paikalla, saa liueta ulkopuolelle. Kunhan on mun seurana ja tukena siellä muuten.
Niin, ajatelkaas, tämmöisiäkin juteltiin eilen. Mielestäni jo suunnattoman suuri edistys, eikä vain pieni, niin kuin aluksi taisin sanoa. Ei hän kyllä vielä vauvalupaa antanut, eikä sanonut missä aikoo synnytyksen ajan viettää. Mut PUHUU ASIASTA!!!
Vieraat on kestitty ja vihdoin itsekin pääsen tänne¿En kyllä malttanut kokonaan olla pois, jouduin salaa kurkkimaan! Tervetulotoivotus uusille enskoille Hätähousulle ja Buuffalle! Kivaa, kun tekin olette löytäneet tänne :) Hätähousu, siitä se lähtee! Nuo miehet on niin kummia, niin kuin kerroit, että niiden pitää itse saada asia oivaltaa ja sitten vasta se on hyvä idea! Mulla kuume on vaivannut pitkään ja puhuin paljon ukolle. Sitten päätin, etten ahdistele raukkaparkaa. Pari kuukautta meni ja itse otti puheeksi, että jos vauvalle annettaisiin lupa tulla! Kyllä teilläkin pienin askelin mennään eteenpäin =)
Mitenkäs Titin ja Rouvavauvan arki on alkanut? Vai taitaa olla vaan yhtä juhlaa ja hymyä! Niin ja Anitahille onnittelut!
Kiitos kindness testi selvittelystä¿En tiedä miksen oo löytänyt sitä Acon Early Detection mistään. Tai sitten en oo vaan katsellu tarpeeksi tarkkaan. Jospa tässä kuussa löydän (ja tarvitsen sitä) ja saisin siihen ne komeat viivat!
Ovistesteistä, niin kuin pähkäilitte jo eli yhtä vahva tai vahvempi viivan tulee olla. Mulla tulee kierron alussa joskus haaleita ja välillä sit taas jää tulematta. Iteasias vasta pari kertaa oon saanu pongattua oviksen. Nyt kovasti jännään, kuinka tässä kierrossa käy! Toivottavasti hyvin ja vielä paremmin sit loppukuusta =) Niin eli nyt siis tikuttelu alkanut¿
Mutta, nyt meen ottaa toisen kupin teetä, kun paleltaa niin! Ihanaa iltaa ja ++++++
Syksyistä maanantai-iltaa kaikille! Tänään olikin auton ikkunat huurussa aamulla kun lähdettiin, joten kai se on syksy tullut ihan kunnolla tänne eteläänkin.
dajm75: kiitos kilppariarvoneuvosta! Se lekuri sanoi, että arvo on sellainen, että se kannattaa varmaan hoitaa kuntoon, jos nyt mitään muuta syytä lapsettomuudelle ei löydy. Se arvo oli jotain 4 (????), olen tosi huono muistamaan noita, ja arvon piti siis olla jotain 1-60 tai jotain. Huh, onpa epämääräistä! Pitääköhän noi yhtään paikkaansa? Mutta siis alakanttiin kai oli. Täytyy ottaa puheeksi tuo mainitsemasi toinen koe.
Hienosti Hätähousu lähtenyt teillä vauvakeskustelut käyntiin! Kyselit, onko mies tulossa mukaan synnytykseen. Me ei olla puhuttu, tulis nyt se plussa ensin... mutta nyt ajattelisin, että miehellä täytyy olla erittäin hyvä syy, jos ei tulisi. Mua siinä kuitenkin sattuu, joten saa sekin vähän kantaa korttaan kekoon, edes katselemalla.
Dese, päätöksen tekeminen jo itsessään helpottaa tosi paljon, eikö? Mun mielestä meille on annettu mahdollisuus lääketieteen avuksi käyttämiseen sen vuoksi, että sitä käytettäisiin!
Killa ja Nennaliina (ja samalla ON): mulla oli kanssa kaksi kunnon viivaa ovistikussa sunnuntaina, joten aika lailla samoissa mennään! Päästään sitten kimpassa piinailemaan. Koskaan en ole saanut tollain ovisplussaa, että olisi oikeasti ollut se testiviiva vahvempi kuin kontrolliviiva. Eli nyt ainakin olen ihan varma, että ovuloin. Hyödynnettiin sitten viivat illalla, tulikin hyvään paikkaan kun nyt on tauko, kun mies käy antamassa sen simppanäytteen loppuviikosta.
Nyt sitten pitäisi varata aika taas hormoniverikokeisiin ens viikon alkuun, niin saataisiin selville onko oviksen jälkeisetkin arvot ok.
Railakasta ma-iltaa enskakamuille!
[color=800080]Voi että [b]Naksu[/b]! ((((halit)))) kamulle! Ensinnäkin tuskin tässä(kään) kierrossa plussaan ja toiseksi tietty vaihdetaan osotteita! Mullehan saa kirjoitella vaikka heti killa1@netti.fi tai tallentaa ton osoitteen tulevaa tarvetta varten. En taida kuitenkaan tällä foorumilla jaella varsinaista osoitettani, kun siitä sattuu käymään mun nimi ilmi! ;) Sen saat sit kun plussataan! Ja voitais jo alkaa suunnitella niitä treffejä, että missä me sit nähdään ja lopulta kasvatellaan mahojamme! :) Jaksuja lääkärin odotteluun! Nopsaan aika lopulta kuluu, vaikka nyt voi tuntua pitkältä!
Noista treffeistä tulikin mieleeni, että missäs [b]Moolin[/b] lisäksi [b]Jessis, Oona ja Brooke[/b] piileskelee?! Tilannetiedotuksia odotellaan! Jessis taitaa olla taas nettipimennossa, mutta muut?
[b]Dese[/b]: kiitti peukutuksesta! Teen parhaani, että saisi jalan plussajunan oven vläiin ja saisin sutkin vedettyä mukaan! :) Muista pitää meidät ajantasalla noissa clomiasioissa!
[b]Nella[/b]: voihan vitsit! Ihanaa että pääset pitkästä aikaa piinailemaan! *bd*
[b]Hätähousu[/b]: musta tuntuu kanssa, että miestä ahdistaa ajatus olla synnytyksessä. Se on ihan kauhuna, jos joutuu ihan pienessäkin asiassa lääkäriin/sairaalaan käymään ja inhoaa verta yli kaiken. Pitääkin ottaa puheeksi tuo asia... Olen kyllä ajatellut, että jos se ei ponnistusvaiheessa olla mukana, niin ei tarvitse. Tällä hetkellä suorastaan tuntuu, että parempi vaan ettei olisi, kun voisin sanoa sille pari valittua sanaa... ;) Tosi hyvä varmasti ettet painosta miestäsi, siitä ei yleensä paljon hyötyä ole. Ja varmasti sua itseäsikin tosiaan helpottaa, kun mies antaa ymmärtää, että kyllä se vauva vielä joskus saa tulla. Muistan vielä hyvin sen ajan, kun en saanut mieheltä edes vastausta siihen haluaako hän koskaan lapsia! Eikä suostunut keskustelemaan mistään aiheeseen liittyvästä.
[b]Bianco[/b]: kiva kun päästään yhdessä piinailemaan! :) Peukut on meille molemmille pystyssä! bdbd
Killa
On taas vähän palstailussa ollut taukoa. Netti yhteys on pätkinyt mutta nyt pitäisi taas toimia.
Viikonlopun ihanan pitkän pinon kahlasin läpi ja olihan siellä hyviä uutisia. Eli rouvavauva, Titi-uu ja Anitah oikein kovasti onnea plussien johdosta!! Niin ja onnitteluja myös muille jotka ovat plussaneet netti pimentoni aikana.
Uusia bongasin ainakin Buffan, dajmin, pingun ja hätähousun, tervetuloa joukkoon mukaan. Muillekin uusille tervetuloa keitä en ole vielä toivotella =)
Hätähousu: hienosti on vauvakeskustelut teillä lähteneet käyntiin ;)
Synnytykseen uskoisin miehen osallistuvan ilman muuta. Ei kyllä olla aiheesta keskusteltu mutta ei ole kammoja esteenä päinvastoin halusi mm. katsella omaa polvileikkaustaan, ällöä!!. Voisin jättää synnyttämisen miehelle kokonaan sillä kammoan itse piikkejä ym.
Piinailijoille tasapuolisesti plussa pöllytystä ja tädin riivaamille tsemppiä!
ON: kp18/ 32-40 tai jopa 60! Saa nähdä osuiko viikonlopun pupuilut kohdalleen. Ovis oli muutamapäivä sitten ja miehen sain reissusta kotiin vasta lauantaina. Mutta pupuiltua tuli kun mies oli järkännyt yllätys ohjelmaa, hotelliyön ja liput yhden mun lemppari bändin keikalle. Oli aika ihanaa =)
Kuinkas nopeasti oviksen jälkeen teillä on rinnat tulee kipeiksi? Minulla on tänään nännit olleet aivan jumalattoman arat! Yleensä koko rinta on arka ja vasta lähempänä tädin tuloa!
Mukavaa maanantai-iltaa kaikille!
-hapö-
Tänään kävin ostaa uuden raskaustestin ja huomenna aamulla sitten virallisesti testaan miten on inssi tehonnut!!! Mies haluaa herätä kanssa samaan aikaan ja tulla katsomaan tulos mun kanssa! Jännittää ja pelotta ihan mielettömästi. Saa nähdä pystynkö nukkumaan?!?!
Sen verran pelottaa myöskin, et luulen koko ajan tädin tulevan, koska varsinkin silloin kun istun niin tuntuu pahat menkkakivut. Tätä on kyl jatkunut jo yli viikon...
KUVOTUS VAROITUS!!! Niin kun laitan tuon Lugen (lääke) emättimeen, (tykkään käyttää kertakäyttöhanskaa siinä touhussa) niin tämä kyseinen sormi ei ole vielä kertaakaan ollut yhtään " tädin peitossa" . SORI nyt tälläset jutut, mutta olen pitänyt sitä tosi positiivisena juttuna.
Niin ja kun aamulla testaan ja oli tulos mikä tahansa, niin en kyl varmaan ehdi mitenkään tulla heti silloin aamusta kertoo miten kävi. Eli joudutte odottaa sit iltaan. Olen pahoillani. Tai riippuu tietenkin siitä, mihin aikaan herään!!!
bdbdbdbdbdbdbd kaikille (myös mulle) =)
Kommentoin juttuja kunhan ehdin niitä lukee... Hyvää yötä!
+++++
...pidän sulle raivoisasti peukkuja !!!! =)
Terkut myös muille. Täti pakkaileen kamojaan ja mulla on jo parempi fiilis. Niin sitä mennään alamäkee, ylämäkee, alamäkee.....
t. Afternoon
Pikaisesti piipahdan. Kiirettä pitää.. Vietän loppuviikon netti pimennossa. Lähdemme huomenna aamulla kello 6. Ajelemaan kohti vantaata ja sieltä sit tallinnaan.. Tulemme kotiin vasta lauantai iltana.
ON: Sen verran et kp 22/26-27
Plussa onnea kaikille. Ja hauskaa viikonloppua. Palailen kun ehdin.. :)
Trixie
ONNEA TITI, ROUVAVAUVA JA ANITAH! Nyt onkin ollut oikein kunnon plussa-aalto, kun joku aika sitten saatiin plussia oikein odotella. Vauvaliimaa ja tarrasukkia kaikille matkaan!!! Perässä tullaan (toivottavasti).
Viikonlopun pinon kahlasin taas läpi, mut jotenkin musta on tullu niin laiska, etten jaksa kirjoitella ylös kuulumisia ja kommentointeja ja sitten kun kirjoitan ite, niin enpä tietystikään muista millaisia asioita kenelläkin oli.. Nyt kuitenkin tän päivän pinon perusteella yritän hieman kommentoida..
Synnytysgalluppiin: mun miehellä myös hirvittävä sairaalakammo. On kyllä sanonu, ettei tulis mukaan synnytykseen, mut jotenkin musta tuntuu, et se kuitenkin sit tulee, kun sen aika on. Meillä kans oli aluks mies sitä mieltä, et hän ei tee koskaan lapsia, eikä mene koskaan naimisiin, mut nyt kun kummallakin, siskolla ja veljellä, on omia lapsia, niin mieskin on niiden myötä pehmenny ja eikä viimeisimmän hääkeskustelunkaan perusteella enää naimisiinmenoa ihan lyttyyn lyönyt, niin kyllä ne miehet taitaa sitten periksi antaa, kunhan asiaa hieman itse pohtivat ja näkevät, että muutkin tekevät niin..
Niin ja tervetuloa tietysti uusillekin. En muista kenelle oon jo erikseen tervetulotoivotukset sanonu, mutta tässä vielä kaikille yhteisesti yhtä paljon! Oikein mukavan joukon olette valinneet..
Hapö: Ihana mies sulla, kun tuollaisia yllätyksiä järjestää! Mäkin haluun.. En oo saanu ees vielä synttärilahjaa mieheltäni.. (perjantaina oli siis päivät) Kerrankin se osti jouluna yhteisen synttäri- ja joululahjan.. Sillä raukalla, kun ei hirveesti oo mielikuvistusta noiden lahjojen suhteen.. :D
).( kp 25/30 meneillään.. Oikealla puolella, josta luulin ovuloineenkin, alhaalla on pieniä nipristyksiä ja vessassa on tarttenu juosta useammin kuin normaalisti. Pari päivää myös ollu erityisen paljon (?) ilmavaivoja ja nälkä koko ajan.. Niin ja heti oviksen jälkeen oli kuivempi kausi, mutta nyt valkkaria aivan kuin lorahtelee välillä. Tässä minun hienoja (kuviteltuja) oireita. Toivon tosiaan, et nyt tärppäis ja oikeestaan tuntuukin siltä, et nyt nää oireet vois olla oikeita. Tai sit se vaan on taas mielen kepposia.. No, sunnuntaina voisin testata, jos täti ei ole siihen mennessä kurvannut ferrarillaan pihaan. Nyt kuitenkin miehen kanssa saunan lauteille..
Plussasäteitä piinailijoille. Pahoittelut tätiä kestitsiville. Vilkutuksia kaikille muille enskoille!
-Saikku-
Jatkan vielä vähän pidemmän jutun tuon aloituksen saatuani julkaistua! Eli ennen kaikkea, Onnea Rouvavauvalle ja Titi-uulle!!!!!! Olipa mukava aloittaa viikonloppupinon lukeminen noin huippu-uutisilla!!! Nyt on varmaan aika ihmeellinen ja onnellinen olo!
ja se titiuun miehen raskaustestiluulo oli niin hauska, että repesin myös aivan täysillä! Mun yksi entinen poikaystävä luuli, että menkat tulee vain silloin kun käy vessassa!!! Tuliskin...
Tsemppiä Masulle, toivotaan vielä parasta kun eihäm se plussa tosiaan kaikilla näy tuossa vaiheessa! bd
Ninnuli, lohtuhalit täältä sinne! Olisko kuitenkin voinut tärpätä, kun sulla noin aikaisin tuhruttelee? Rohkaisuja hoitoihin, jos niihin joudutte! Itse tullaan varmaan perässä kun viikon päästä tulokset selviää...
Buuffa, ovistestin testiviivan pitäisi olla vähintään yhtä vahva kuin kontrolliviivan, että se olis plussa. Haamu tarkoittaa siis negaa yhtä paljon kuin täysin tyhjä alue. Toivottavasti sulle tulee pian ovisplussa, miten sen iltatestauksen kanssa kävi?
ON: gyne on viikon päästä, huomenna kai voisin soittaa verikoetulokset ja itse koittaa ettiä jotain tietoa viitearvoista, mutta ehkä odottelen gyneen saakka. ovistesteistä tooodella haaleaa viivaa, eli ei ole paljoa lh:ta virtsassa. Ja kp16 tänään.