Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teille koskaan suututti siksi, ettette ole antaneet joululahjaa?

Vierailija
15.06.2022 |

En puhu nyt mistään perheidensisäisistä jutuista. Olen antanut aiemmin eteenpäin joululahjaksi saamiani suklaarasioita ja ilmeisesti viime vuonna vinkistäni oli otettu vaarin ja laitettu jouluraha hyväntekeväisyyteen.

Ei ehtinyt juhannus tulemaan kun selvisi, miksi yhden tuttavan raivo on kasaantunut kuukausikaupalla. Hän alkoi vaatia minulta sitä suklaarasiaa, jota en antanut viime jouluna. Selitin, että olen siirtynyt jo ajat sitten aineettomiin lahjoihin ja hänen konvehtinsa syö ruohoa jossain Afrikassa tällä hetkellä.

Nyt hän ei suostu kommunikoimaan millään tavalla.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole suututtu, mutta juuri eilen mietin kuinka pahalta tuntui, kun sain lapseltani useita joululahjoja ja minulla ei ollut hänelle juuri mitään , koska oli työttömyyden kurimus takana :( 

Toki hän on aikuinen ja tietää tilanteeni mutta silti tuntui kurjalta. 

Vierailija
2/2 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole suututtu, mutta juuri eilen mietin kuinka pahalta tuntui, kun sain lapseltani useita joululahjoja ja minulla ei ollut hänelle juuri mitään , koska oli työttömyyden kurimus takana :( 

Toki hän on aikuinen ja tietää tilanteeni mutta silti tuntui kurjalta. 

Eiköhän se vanhemman tuki ja rakkaus ole tärkeämpää kuin tavarat, joiden tarpeesta ei ole aivan varma?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kahdeksan