Asevelvollinen, millaisena astut palvelukseen?
Olethan muistanut pitää itsesi valan velvoittamassa iskukyvyssä?
Tällä kertaa ei ole kyse vitsailusta ja soosumunkeista, nyt ne "rykmentit olalle"!
Ethän vaaranna pehmeydelläsi taistelutovereitasi!
Reservivelvolllisuutesi on kirjattu laissa, valmistaudu!
Kommentit (14)
en ole armeijaa käynyt. joten jos kutsuttaisiin, niin pitäisi alusta lähtien opettaa asiat. tosin kun pitettäisiin terveystarkastus, niin lähetettäisiin maitojunalla kotiin.
m41
Hyväkuntoisena, rasvaprosentti alle kympissä. Lisää henkiinjäämistodennäköisyyttä.
Kotiuttaessa Eversti piti puheen, oon pyrkinyt noudattamaan
N34, rannikkovartioston kiväärinais
Toki olen pitänyt itseni skarppina, mutta vain sitä varten että käpykaarti kutsuu. Korvessa on tilaa ja kun nyt erehtyivät opettamaan kuinka tehdään "improvisoituja tilapäisiä taideteoksia" niin parin sellaisen viedessä perässätulijoilta jalat saan todnäk olla hyvinkin rauhassa. Yhden hepun perään ei kopteria eikö dronea laiteta...
Minä olen se joka kokoaa sen bjrkleen reservipoppoon kasaan,,,, muka tässä kunnossa! 122 millisiä ja 152 millisiä hyysätään mehtään.
Valmiina hävittämään itsenäisyyttämme uhkaavat tahot pois maan päältä, oli ne sitten ulkoisia tai sisäisiä.. Tosin tehtäväni on jossain muualla, kuin rintamalla, mutta valmis olen sinnekin. 💪
Vierailija kirjoitti:
Kotiuttaessa Eversti piti puheen, oon pyrkinyt noudattamaan
N34, rannikkovartioston kiväärinais
Onkos siellä jo niin kova tungos ettei kaikille riitä edes aliupseerin koulutusta.
Vierailija kirjoitti:
C-miehenä jään kotiin seuraamaan kun armeijan käyneet lähetetään ensimmäiseksi tapettavaksi. Minä siis kuulun vasta nostoväen viimeisimpiin ryhmiin, yhdessä 50-60 vuotiaiden kanssa.
Sinä tulet meitin mukaan!
En astu. Eivätkä tule hakemaan. Olen silti lain mukaan asevelvollinen, mutta aika kaukaa haettava.
Kävin muutama vuosi sitten sivarin. Ei kiinnosta kaatua Eu:n osavaltion puolesta.
Pakko*okotusvaltiosta puhumattakaan.
Kokardin saatte ja henk koht aseet. Hernekeitto odottaa lämpimänä. Ottakaa mukaan parhaat ulkovaateenne. Moottorimarssi alkaa tuntien päästä tai ilmoitettuna ajankohtana.
En astu palvelukseen.
Olen kommunisti ja pidän aatteestani kiinni.
Olen käynyt sivarin.
Astun sinne äärettömän vastentahtoisesti. Kolme pientä lasta kotona ja vaimo joutuu jäämään omalle työpaikalleen töihin ihan sama mikä tilanne (ei ole hoitaja).
Ei kiinnosta metsässä nysvääminen, eikä kenenkään ampuminen. Siinä menee varmaan joku toinen pienten lasten isä. Se tehdään mitä hengissä pysyminen vaatii, mutta ei tippaakaan enempää.
C-miehenä jään kotiin seuraamaan kun armeijan käyneet lähetetään ensimmäiseksi tapettavaksi. Minä siis kuulun vasta nostoväen viimeisimpiin ryhmiin, yhdessä 50-60 vuotiaiden kanssa.