Miksi vastaat trollien aloituksiin?
Itse siksi, että mitä väliä sillä on?? Omat viattomat aloitukset poistetaan, eli who cares? :)
Kommentit (38)
Miksi teit aloituksen trolleista? Sehän vielä enemmän huomion antamista kuin (pian poistuvaan) viestiin vastaaminen
No mistä tietää mikä on trolli?
T. Aloittelija
Olen ammattitrollin ammatista haaveileva nuori. Vastaan trollien aloitukseen ja katson miten he vastaavat oppiakseni hyviä trollaustapoja heiltä. Kun valitettavasti Suomessa ei ole paikallisia trollikouluja, osallistuin johonkin amerikkalaiseen trollausopetukseen discordissa, mutta muuten pitää oppia itse trollaamalla ja muilta trolleilta.
Siksi, että joku muu voi saada apua vastaavaan tilanteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Trolleja on hauska trollata.
Juu, suuri osa niistä on hyvin herkkähipiäisiä ja hermostuvat, kun tulee hieman vastinetta pölhöistä avauksista. Voi pieniä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai miksikö vastaan? No ihan siksi, että saan pilata trollin ärsytysyrityksen. Aika moni tuntuu tekevän samaa eli vie homman järkinäkökulmiin. Sekös trollia sitten jurppii.
Ottaisit sinäkin joskus rennosti. Suosittelen.
Kerro lisää. Mitä pitää tehdä?
No jos tykkää keskustella ja väitellä, mitä ihmeen väliä sillä on, onko aloitus totta. Ja muutenkin, jos kyseessä on joku oikea ongelma, ei kukaan täysissä järjissään sitä tänne yksityisikohtineen kirjoita, eli lähtökohtaisesti aina ne ovat enemmän tai vähemmän trolleja.
Se on mulle ajanvietettä, tylsään elämään.
Vierailija kirjoitti:
No jos tykkää keskustella ja väitellä, mitä ihmeen väliä sillä on, onko aloitus totta. Ja muutenkin, jos kyseessä on joku oikea ongelma, ei kukaan täysissä järjissään sitä tänne yksityisikohtineen kirjoita, eli lähtökohtaisesti aina ne ovat enemmän tai vähemmän trolleja.
Joo en ymmärrä niitä, jotka alkavat testailemaan tarinan aukkoja ja yksityiskohtien ristiriitaisuutta.. tottakai yksityiskohtia on muutettu :)
Koska tapanani on vastata itse aloittamiini keskusteluihin.
Se on kuin osallistuisi interaktiiviseen sketsiin.
Vierailija kirjoitti:
No mistä tietää mikä on trolli?
T. Aloittelija
Siitä että kerrot mielipiteesi joka ei vastaa valittajien mielipidettä.
Koska trolli haluaa epätoivoisesti saada sosiaalisia kontakteja. Säälin heitä.
Koska saan nautintoa saadessani trollin menevän syvemmälle omaan mielikuvitusmaailmaansa.
Ottaisit sinäkin joskus rennosti. Suosittelen.