Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pariisi

Vierailija
15.06.2022 |

Pariisissa kesällä lomailleet! Kuinka suuri vaikutus mahtaa ajankohdalla olla? Onko eroa lämpötiloissa, jonotuksissa, turistimäärissä heinä- ja elokuussa? Mikäli reissaa heinäkuun lopulla tai elokuun alussa/puolivälissä? Hinnoissa tuskin valtavaa eroa. Turisteja on aina mutta mietityttää kannattaako heinäkuun lopulla lähteä

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elokuussa on keski-Euroopan lomakausi.Heinäkuu on hiljaisempaa.Ei kuitenkaan mitenkään suurta eroa. Pariisi on aina täynnä

Vierailija
2/7 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olimme joskus marraskuussa. Ihanan väljää😁

Olen ollut kesälläkin, huomasin etten tykkää järjettömistä ihmismassoista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuma kesällä.

Vierailija
4/7 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesäkuu on paras matkakuu koko Etelä-Euroopassa. Ei ole vielä jonoja eikä ilma ole yli +30. Heinäkuun lopulla ja elokuussa alkaa olla jo + 30...40 astetta.

Eiffeliin pitää nykyisin varata etukäteen liput. Lähelle ei edes pääse maan tasalla katsomaan, siellä on aidat.

Vierailija
5/7 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuumuuteen liittyy myös haisevat viemärit.

Vierailija
6/7 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En menisi heinä-elokuussa. Liian kuuma ja kamalasti turisteja.

Vierailija
7/7 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesällä 2000 oli tosi kuuma Pariisissa, kun kävin siellä perheeni kanssa Disneylandissa. Olin tuolloin vasta 6-vuotias, muuttaa silti vielä sen läkähdyttävän helteen siellä Pariisissa sillon. Jätettiin vierailemasta Notre Damessa kyseisen kuumuuden takia sillon. Mun elämän ensimmäinen lentokonematka oli Helsinki-Vantaalta Pariisiin tuolloin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä seitsemän