Järjettömimmät asiat mitä olet tehnyt
Itsellä se kun yritin saada kokonaisen vuoden yhtä työkaverina olevaa naista kiinnostumaan minusta. Ostin kalliita vaatteita jotka näyttivät hyviltä, mutta tuntuivat todella epämukavilta, käytin aika h*lvetisti rahaa kuntosalikäynteihin koska halusin saada rimpulakehollleni lisää massaa ja ostin 1000 hybridipolkupyörän koska uskoin sen luovan urheilijamaisemman kuvan kuin tavallinen 3vaiheinen miestenpyöräni olisi. No tää nainen kyllä viihtyi mun seurassa mutta alkoi seurustella toisen miehen kanssa ja muutti pk-seudulle eli kymmeniä tuhansia euroja rahaa meni hukkaan
Kommentit (6)
Annoin jouluaattona viisikymppisen setelin kahta kaljapulloa vastaan exän nyxälle joka lupas antaa siitä 45€ takas, mutta aamulla lähtivät jo ennen kuin olin herännyt ja senttiäkään en saanut takaisin eli maksoin yhdestä kaljasta viiskypää, vietimme iltaa siis mun ja mun nykyisen naisystävän luona.
Olin kymmenen vuotta kusipäisen miehen pyöritettävänä. En ymmärrä, miten tajusin miehen piilonarsistiset piirteet niin myöhään. Ymmärsin kyllä aina, että mies on todella vaikea, mutta olin joiltain osin kuitenkin aivan sokea ja kuvittelin, että mies on tyytyväinen kun taivun hänen tahtoonsa. Juu ei, ei sille riitä yhtään mikään. Nyt kun olemme eronneet, venkoilee vieläkin eikä esim. vastaa sähköposteihin kun kyselen omaisuuteni perään. Miten voi nelikymppinen mies olla noin lapsellinen, en ymmärrä.
Ei se salille käytetty raha hukkaan mennyt jos tulit parempaan kuntoon. Terveyteensä kannattaa aina sijoittaa vaikka ei saisikaan sitä haluamaansa ihmistä.
Aika iso red flag jos olet vuoden verran yrittänyt taivutella jotakuta tykkäämään itsestäsi. Noin 3 sekuntia pitäisi riittää tekemään vaikutus.
Ostin moccamasterin vaikka neljä kertaa halvemmalla olisi saanut Braunin