Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä muita joilla on vaikeuksia ihan JOKA jumalan asissa?

Vierailija
15.10.2006 |

Olis kiva jos olis edes yksi elämänalue kunnossa. No okei, yksi on, ja se on ihana, terve lapsi. Hänen avullaan pysynkin järjissäni. Mutta kaikki muu on mennyt päin hoota aina. Parisuhde on surkea, seksielämä on naurettavaa, samoin työelämä, varallisuutta ei ole kohta nelikymppisellä juuri yhtään. Asunto on murju, autot romuja. Olen parhaani yrittänyt ja peiliin katsonut niin että silmät punoittaa. Nyt en enää jaksa oikein mitään kun kaikki menee aina päin helvelttiä, yritin sitten mitä tahansa. Olen tehnyt todella rohkeita ja epäsovinnaisiakin asioita että tilanne muuttuis, mutta asiat menee vaan huonommiksi. Olen vaan jotenkin todella arvostelukyvytön ihminen, joka tekee kamalan huonoja päätöksiä, kaikilla mittareilla.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
15.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko ulos, jos ei miellytä. Onks millasta koulutusta sulla, passaisko työpaikkaa koittaa vaihtaa? Sitä kautta parempaa liksaa ja elintasoa ylemmäs? Itsetunto kohdalleen, käy kampaajalla, kauneushoitolassa.. Osta joku uusi kiva vaate, ei sen kallista tarvii olla.

Pidä se sun lapsi lähellä sydäntäsi, niinkuin varmaan onkin. Vaikka kaikki muu olis paskaa, niin sulla on sun kultahippu kuitenkin..

Vierailija
2/7 |
15.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on myös lapsi ainoa ilonaihe elämässä. Parisuhde menee päin honkia ja luultavasti ero edessä kevääseen mennessä. Työpaikalla on vittumainen pomo ja palkkakaan ei ole mikään erinomainen. Omaisuutta ei ole. Elämä on aikalailla stressaavaa, sekä töissä että kotona. Olen kuin Aku Ankka...Mikään ei tunnu onnistuvan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
15.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

on uudelleenkouluttauduttu, työpaikkaa on vaihdettu niin monta kertaa, että tiedän ettei ongelma ole työ vaan MINÄ. Tiedän (tai luulen tietäväni) mitä pitäis tehdä mutta mihin laitan tuon tajuntani siksi aikaa :). Voi kun voisi muuttua robotiksi, joka ei tuntisi mitään eikä ajattelisi mitään, tekisi vaan kaikki asiat niin kuin " kuuluu" .

Vierailija:

Ukko ulos, jos ei miellytä. Onks millasta koulutusta sulla, passaisko työpaikkaa koittaa vaihtaa? Sitä kautta parempaa liksaa ja elintasoa ylemmäs? Itsetunto kohdalleen, käy kampaajalla, kauneushoitolassa.. Osta joku uusi kiva vaate, ei sen kallista tarvii olla.

Pidä se sun lapsi lähellä sydäntäsi, niinkuin varmaan onkin. Vaikka kaikki muu olis paskaa, niin sulla on sun kultahippu kuitenkin..

Vierailija
4/7 |
15.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin mulla oli kaamea avioliitto ja elämä yhtä helvettiä. Vakityö sentäs oli. Sitten otin eron ja tuli masennus. Kunhan niistä selvisin, niin tuli hyvä mies ja jouduin jättämään työn kun muutin miehen perässä. Sitten ei löytynyt töitä. Sitten kun löytyi työ niin enköhän hemmetti ole alkanut sairastamaan. Kai sitä pitää kohta eläkepapereita alkaa täytellä. Ja ikää on vasta 36v.

Että älä huoli, vaikeuksia sitä on kaikilla. Mulla ainakin tuntuu olevan että kun yhden puolen elämässä saa kuntoon, niin toisaalla jo alkaa romahtaa.

Vierailija
5/7 |
15.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on melko paskamainen elämäntilanne itselläni, mutta ilman sitä lasta. Itse epäilen vahvasti päätyväni terapiaan ensi kevääseen mennessä, jos vaan jostain ihmeestä sinne pääsisin.

Vierailija
6/7 |
15.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olihan se tietysti kiva puhua mutta ei se kyllä käytännön tasolla kauheasti auttanut. Ehkä jos olis käynyt useammin.

Vierailija
7/7 |
15.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

(toiset syntyy hopealusikka suussa, toiset muovilusikka... kertakäyttöinen)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi viisi