Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mua kiusaa teinit

Vierailija
13.06.2022 |

Yks tyttö joka on hankkinut kaikki sen luokkalaiset pojat myös mua vastaan. Seuras sairaalaan ja varasti mun yli 700e silmälasit ku en ollu mun huoneessa. Levittää musta jotain kuvaa/kuvia tutuille ja tuntemattomille. On ottanu myös mun naapurin siihen mukaan tiedän että hän on tässä mukana.
Koska nämä tyypit on sen luokkalaisia.
Ja tästä on tehty sairasta niin että pikkulapset on laitettu huutelemaan mulle ja muut nuoret ihmiset.
Mun kuvia jaettiin tiktokissa niin että siinä muka oli huvipuisto video ja 10.000 katsojaa 3viikon ajan. Jos tämän profiilin palauttaisi alkuperäiseksi siellä näkyisi kaikki mun kuvat ja henkilötiedot.
Siten mulle huudellaan jos käyn vaan kaupassa ja saan nöyryyttävää kohtelua lapsilta.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, aika paha tilanne. Kuule sun pitää nyt hankkia tukirinki. Jostain ja nopeasti. Nuo voi mennä pitkälle tuossa. Ja puhu poliisille. Voitko sanoa missä päin tällaista on, edes suunnilleen.

Ää jää yksin. Hyvä että kerroit täällä. ollaan tukenasi.

Vierailija
2/9 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muualtakin on kuulunut muuten samantapaista. teinipojat napsineet kuvia naisista jne. Ottaneet silmätikuksi. Seuranneet.  Tämä voi olla yleisempääkin etenkin yksinäisiä naisia kohtaan vaikka tai vanhuksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä tää on jo aika rajua. Kiitos vaan vastauksista kiusaajat.

Vierailija
4/9 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai mä oon niin paha ihminen ku ei ketää muuta oo tälleen kohdeltu joka on ollu pienryhmässä koulussa.

Vierailija
5/9 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi vauvakuumeiset emät porsivat näitä kiusaajia? Ihmisiä on jo liikaa ja syntymä on kuolemantuomio.

Vierailija
6/9 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelen yliopistossa ja tuntuu että lähes jokainen jonka kanssa olen jutellut on kertonut tulleensa tylsempien kynien kiusaamaksi. Ne kiusaajat puolestaan ovat joko haudassa, syrjäytyneitä tai duunareita.

Vierailija
7/9 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

käskin känniteinien suksia sudaniin meidän pihasta. sitten ne kyyläs kameroineen. no, otin niistä kuvaa ja pistin paikalliseen someryhmään. jos joku tunnistaa omakseen voi tulla maksaan rikotut leikkitelineet, pihakeinut ja irtipotkitut roskikset. ei oo enää näkynyt. pistin vieläkoulun wa-ryhmään

Vierailija
8/9 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulu teille riiviöt!!!!

Vierailija
9/9 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin kiusaa teinit. Kuvaavat minusta videoita, ja ovat laittaneet ne varmaan nettiin. Solvaavat myös erilaisilla nimityksillä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme seitsemän