Mitä mielessä
Näin sunnuntai iltana, kun seksi palstailet? Kiihotutko täällä olevista keskustelu aloituksista?
Mä kiihotun ja olisi ihanaa lukea miesten aloituksia enemmän.
Kommentit (14)
Vierailija kirjoitti:
Tunnustan lukevani eräitä ketjuja vankka teltta pyjamanhousuissa.
M45
Ei huono 🤩
sehäse.. aina mielissä mut:
hypätää ny.. eka!
Mä kiihotuin tästä alotuksesta, kun mietin tiukasti mielessäni minkä näköinen aloittaja on T:m30v
Vierailija kirjoitti:
Mä kiihotuin tästä alotuksesta, kun mietin tiukasti mielessäni minkä näköinen aloittaja on T:m30v
No millainen mielikuva on aloittajasta?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä nokiihotuin tästä alotuksesta, kun mietin tiukasti mielessäni minkä näköinen aloittaja on T:m30v
Ap
No ehkä sellane normi suomi Nainen, sellanen jota vois mielellään panna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä nokiihotuin tästä alotuksesta, kun mietin tiukasti mielessäni minkä näköinen aloittaja on T:m30v
Ap
No ehkä sellane normi suomi Nainen, sellanen jota vois mielellään panna.
Vai sellainen
Kiva kesämekko päällä ja alla ei ehkä mitään, vois vähä helmaa nostaa ja ........
Vierailija kirjoitti:
Kiva kesämekko päällä ja alla ei ehkä mitään, vois vähä helmaa nostaa ja ........
Hmm
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mitäs ap. Sillon tekis?
Olis kosteana ja haluis ottaa kalun suuhun.
Ap
Onko kommentoija m30v? Tulin juuri lenkiltä. Nyt hikisenä ja kohta suihkuun.
Ap
Kiihotun aina kun tulen tälle osiolle lukemaan. Haluan sitä maailman kuuminta, jonka kanssa sain olla jonkin aikaa ja nauttia hänestä ja itsestäni täysin uudella tavalla. Nytkin tuntuu että alapää alkaa turvota ja kostun kohta litsuksi, kun vain ajattelenkin häntä. Illalla tämä on hoidettava nukumaan mennessä, olen aika hyvä käsistäni itselleni, mutta en kyllä vedä vertoja sille miehelle.
Kun kuvittelen hänen tuoksunsa, ihonsa kosketuksen, hebreankielisen syntisen kuiskailun korviini, vaativat suudelmat ja sen ensimmäisen työnnön, niin olen kohta valmis.
Ehkä toistan itseäni kun näitä tuntoja kertaan kertatoisensa perään, mutta himoni häntä kohtaan on kuin jäätävä polte, jota ei voi sammuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Mä luulen että aloittaja on pukeutunut vain t-paitaan, rinnat ovat b-kupit isoilla nänneillä. Hänellä on tummat hiukset sekä hyvin hoidettu karvoitus. T:M30v
Tunnustan lukevani eräitä ketjuja vankka teltta pyjamanhousuissa.
M45