Jos tekee mieli tilata hampurilaista, mutta ei ole varaa, tee näin:
Ota paahtoleipää, laita siihen sinappia ja ketsuppia levitteeksi. Laita kalkkunaleikettä, cheddar sulatejuustoa, tomaattia, salaattia, mitä vaan. Laita uuniin kunnes rapeaa ja juusto sulaa. Itse teen näin ja on hyvää!
Kommentit (16)
Tuohan maksaa jo hampurilaisen verran!
Itse teen näin, laita paahtoleipien väliin aromisuolaa reilusti ja laita mikroon.
Ota mikrosta ja kääri folioon, jotta saat aikaan aidon grillifiiliksen.
Nauti
Paahtoleivän väliin paistettu kanamuna, ja lisukkeita jos löytyy
Ei tässä ole varaa cheddariin tai kalkkunaleikkeeseen. Parempi ostaa oikeaa ruokaa.
Mieluummin paahdan pannulla ruisleipäviipaleen, käännän ja lisään juustoa, oreganoa ja ehkä tomaattiviipaleita.
No kerros mikä on se myrkky niissä hampurilaisissa, jota tuossa teoksessasi ei olisi?
Odotan vastauksesi saapuvan nopeasti, tai muuten @Moderaattori saakin luvan hoitaa homman kotiin, kiitän.
Entäs kun mulla ei ole noista kuin sinappia?
Leivoin sämpylöitä ja paistoin jauhelihasta pihvejä. Ei ollu cheddaria mutta juusto kuin juusto. Suolakurkkua, ohueksi siivutettua sipulia.
Jos ei ole varaa SodaStreameriin/limonadiin, sekoita mehutiivisteeseen ja veteen sitruunahappoa ja soodaa.
Vierailija kirjoitti:
Tuohan maksaa jo hampurilaisen verran!
En tiedä sinusta, mutta minulla ei ainakaan mene kokonaista pakettia leikkelettä, 10 siivua juustoa tai pussillista paahtoleipää yhden uunileivän tekoon.
Tulee paljon parempaa, kun laittaa ne leivät leivänpaahtimeen. Saa rapsakan suutuntuman ja paahteisen maun leipiin.
Vierailija kirjoitti:
No kerros mikä on se myrkky niissä hampurilaisissa, jota tuossa teoksessasi ei olisi?
Odotan vastauksesi saapuvan nopeasti, tai muuten @Moderaattori saakin luvan hoitaa homman kotiin, kiitän.
Mistä myrkyistä sä puhut? Kyse oli hinnasta. Olet sä se tyyppi, joka selittää, että hampparit on terveellisiä.
Kiitos vinkistä Ap! taidan tehdä niin illalla kun hampparihimo yllättää
Jos tekee mieli Koben härkää, mutta ei ole varaa, niin voi harmi.
Laitat salaatin uuniin?