Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Säästäkö jos tilaa Fiksu ruuasta?

Vierailija
12.06.2022 |

Vai menettääkö rahaa kun tilaa niin paljon herkkuja

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä ei ole kaupan omia merkkejä ja tulee postikulut.

Vierailija
2/26 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika outoja ruoka-aineita siellä on, ainakin minulla. Paitsi karkit! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos on muutenkin tapana ostella jotain nuudeleita ja pussikeittoja yms. mitä siellä myydään niin ehkä. Aika vähän siellä on mitään järkevää ostettavaa, ja esim. pastat, tomaattimurskat ja muut sen tyyliset on yleensä jotain kallista merkkiä, halvemmaksi tulee ostaa tavallisesta kaupasta makaronia ja kaupan oman merkin murskaa.

Vierailija
4/26 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä olen sitä katsonut, niin siellä ei ole mitään ostamisen arvoista, kaikki jotain yliprosessoitua ja usein kaupan hintoja kalliimmalla.

En ole ikinä sieltä löytänyt yhtikäs mitään ostamisen arvoista.

Eli ei, ei säästä.

Vierailija
5/26 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin, että parhaan säästön saa silloin, jos on vaikka synttärit tulossa ja tilaa herkut sinne tuolta. 

Ei tuo sellainen paikka ole, jota säännöllisesti hyödyntäisin, mutta silloin tällöin olen tilannut edullisesti mm. hygieniatuotteita ja jotain kuiva-ainekaapin juttuja. Ihan hauska, että tuollainen on, mutta normaalit ruokakaupat voittavat pitkässä juoksussa. 

Vierailija
6/26 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herkut on tosiaan vaarana. Mutta olen löytänyt sieltä edullisesti ihan muuta kuin ruokaa, esim. parit laadukkaat urheilurintsikat.

Vierailija
7/26 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alushousuja ostamalla säästin. Syötävää ei tullut tilattua paljon mitään.

Vierailija
8/26 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä on kalliimpaa kuin kivijalkakaupassa, mutta lyhyemmillä päiväyksillä. Usein se tavallinen laskennallinen alennusprosentti, 20 % , ei tuo mitään hintaetua.

Vierailija
9/26 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä on sellaisia tuotteita, missä on pitkät lisäainelistat.

Vierailija
10/26 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herkkuja sieltä ostin joskus, mutta totesin että se on pois terveelliseltä syömiseltä.

Vierailija
11/26 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

mää ostin kerran mm. astianpesu tabletteja. hinta 0,01 euroa. 

Vierailija
12/26 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran tilasin jumppapussin. Siinä oli yllättäen "pesuohjelappu", ettei saa vesipestä. Tuote odottaa edelleen kaapissa, että keksisin jonkin käyttötarkoituksen sille.

Vierailija
13/26 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säästöä vai ei, se riippuu kulloisestakin valikoimasta ja tarjonnasta. Uutuuseriä taitaa tulla myyntiin päivittäin eli nopeimmat nappaavat itselleen parhaimmat diilit ja tarjoukset. Esim. halvimmillaan olen saanut koko laatikollisen proteiinipatukoita alle kympillä. Sentin tuotteissa on myös hyviä löytöjä aina välillä.

Vierailija
14/26 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan siitä, mitä siellä sattuu olemaan myytävänä. Valikoima vaihtelee paljon. On muutakin kuin ruokaa. Käyn välillä katsomassa, mitä siellä on. Jos saan kerättyä tilattavaa niin paljon, että saan ilmaisen kotiinkuljetuksen, teen tilauksen.

Kyllä sieltä aina tulee tilattua ihan turhan paljon karkkia.

Vierailija
15/26 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä on syynsä, miksi tuotteet ovat menossa kaatopaikalle.

Tilasin Fiskarsin sahalaitaisen, pienen tomaattiveitsen. Se on niin kierosti sahalaitainen, että tomaatin leikkaaminen oli yhtä nyhertämistä.

Ja tilasin pihviveitsi-setin. Kiinassa tehty. Käyttökelvottomat.

Aikuisten piponkin tilasin. Perheessä ei ole kellään niin pientä päätä, että voisi käyttää.

Olen tehnyt liian paljon virheostoja sieltä.

Vierailija
16/26 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa olen ihmetellyt. Nättejä uutuustuotteita jännitävillä makuviritelmillä, mutta monesti olen pettynyt.

Koetan suosia simppeliä perusruokaa ja noissa nettikaupoissa myydään korostetusti kaikenmaailman maustesooseja, sokerisia ja suolaisia herkkuja, säilykkeitä..paljon sellaista jota ilman tulee vallan mainiosti toimeen ja jota kaupitellaan pitkälle mielikuvilla brändistä.

Vierailija
17/26 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että olen oikeasti säästänyt sieltä tilaamalla. Olen kokeillut jotain eksoottisia tuotteita, mutta monet ovat jääneet käyttämättä. Päiväyksetkin tulevat jossain vaiheessa vastaan. Herkkuja olen ostanut, mutta nekin toisaalta turhia.

Vierailija
18/26 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa olen ihmetellyt. Nättejä uutuustuotteita jännitävillä makuviritelmillä, mutta monesti olen pettynyt.

Koetan suosia simppeliä perusruokaa ja noissa nettikaupoissa myydään korostetusti kaikenmaailman maustesooseja, sokerisia ja suolaisia herkkuja, säilykkeitä..paljon sellaista jota ilman tulee vallan mainiosti toimeen ja jota kaupitellaan pitkälle mielikuvilla brändistä.

Niin suosivat muutkin, siksi nämä eksoottisemmat tuotteet päätyvät myytäviksi hävikkiruokasivustoille

Vierailija
19/26 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen, miten voi ostaa leipää, jossa päiväys vaikka huomenna tai parin päivän päästä. Paketin pakkaamisessa ja kuljetuksessa menee kuitenkin muutama päivä. Silloinhan päiväys on ohi, kun leipä perillä. Säilyykö se homeettomana päiviä yli suosituksen?

Vierailija
20/26 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaan pääasiassa välipala- ja proteiinipatukoita, erilaisia sipsejä ja pähkinöitä, maustekastikkeita ja herkkuja tuolta. Toisinaan myös kosmetiikkaa ja hygieniatuotteita jos sattuu oikein hyvä tarjous vastaan (ja on oikeasti tarvetta tilata).