Tulisko Natoon oikeasti hätiin jos Venäjä hyökkäisi Suomeen?
Kommentit (10)
Ei auttaisi samalla tavalla kuin Naton jäsenmaita.
Tietenkin. Se on on Naton velvollisuus.
Vierailija kirjoitti:
Ei auttaisi samalla tavalla kuin Naton jäsenmaita.
Oletko hidasälyinen vai etkö ymmärrä lukemaasi?
tulis mutta ne ei löydä Suomeen koska ne ei tiedä missä se on. Ne luulee, että se on järvi jossain USAn osa valtiossa jossain kaukana
Vierailija kirjoitti:
tulis mutta ne ei löydä Suomeen koska ne ei tiedä missä se on. Ne luulee, että se on järvi jossain USAn osa valtiossa jossain kaukana
Kummasti ovat vuosikausia tähänkin asti löytäneet.
Luulen että eri maita tulisi avuksi, isoja ja pieniä - ilman Natoa jopa. Syystä ettei kukaan halua toistona holokausteja tai muutakaan outoa, etukäteen asiat hoitamalla se ehkäisee. Mutta on mahdollista ettei V valtio muutenkaan hyökkäisi koska Suomella ei ole konfliktia eikä Pietarin lähelle haluta kuin rauhaa. Mutta Suomessa ja muualla on säikähdetty Euroopan tapahtumia, jossa eri valtiot sotivat (valko-ven, venäjä ja ukraina jne.). Pitää ajatella silti mikä toisi positiivisia tekijöitä tai voisi auttaa rauhaa.
Joo. Ja kun on täällä vuosikymmenet rampanneet niin solahtaisi paikoilleen niin ettei huomaisikaan. Mutta pääosin kyllä puolustetaan itse itseämme. Saatais kyllä aseita mitä meillä ei ole. Ja toisin kuin Ukraina niin rajan yli ei tulla. Jauhetaan siihen sijoilleen eikä odotella.
Vierailija kirjoitti:
Joo. Ja kun on täällä vuosikymmenet rampanneet niin solahtaisi paikoilleen niin ettei huomaisikaan. Mutta pääosin kyllä puolustetaan itse itseämme. Saatais kyllä aseita mitä meillä ei ole. Ja toisin kuin Ukraina niin rajan yli ei tulla. Jauhetaan siihen sijoilleen eikä odotella.
Onneksi Suomen maasto on haasteellinen.
Joo