Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnustin seksisuhteessa miehelle että

Vierailija
12.06.2022 |

Jos jatkamme tapailua, saan tunteita. Lopetin tapailun. 3 viikkoa myöhemmin hän laittaa viestiä pyytäen anteeksi jos minua alkoi ahdistaa ja hän ei ehkä ollut reilu (?).

Hän sanoi haluavansa pyytää anteeksi kunnolla.

Hän pyysi kanssaan syömään, en päässyt. Eri päivänä hän pyysi kanssaan saunomaan, se sopi.

Hän sanoi kaksi kertaa miten iloinen oli että olen siellä hänen kanssaan. Ilta oli ihana, joskin hyvin seksipainotteinen. Mutta sekin oli todella tunteellista ja hän laittoi rakkausbiisejä soimaan.
Saattoi minut kotimatkalle.

Olin näkevinäni herkemmän puolen hänestä, mutta mitähän hän mahtoi ajatella pyytäessään minut sinne? Mitä sinä miehenä ajattelisit? Yleensä miehet juoksee karkuun kun tunteista tulee puhe.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ton kertomuksen petusteella ei nyt oikein aukea, että mitä toi mies oli pahoittelemassa ja pyytämässä anteeksi?

Mikä hänen mielestään sua alkoi ahdistaa, missä asiassa hän ei ollut reilu?

Itse tekojen perusteella voisi ajatella, että ehkä hänelläkin oli jonkin verran tunteita, mutta toisaalta luulisi että olisi osannut tai uskaltanut kertoa niistä

Vierailija
2/13 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ton kertomuksen petusteella ei nyt oikein aukea, että mitä toi mies oli pahoittelemassa ja pyytämässä anteeksi?

Mikä hänen mielestään sua alkoi ahdistaa, missä asiassa hän ei ollut reilu?

Itse tekojen perusteella voisi ajatella, että ehkä hänelläkin oli jonkin verran tunteita, mutta toisaalta luulisi että olisi osannut tai uskaltanut kertoa niistä

En osaa vastata kysymyksiin, vaikutti siltä että hän vain halusi sanoa jotain, mitä vaan, että tilanne muuttuisi ja voisimme taas tavata.

Sovimme siis alunperin ettei mitään vakavaa.

Mutta nyt en yhtään tiedä missä mennään. Onko sopimus hänen mielestään edelleen sama.

Hän on sitä tyyppiä ettei varmasti kerro tunteistaan ainakaan kovin helposti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
4/13 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pilluahan se tahtoo ja vaihtoi strategiaa kun alkuperäinen lakkasi toimimasta.

Vierailija
5/13 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta AP haluaisi nyt kuulla jonkun mieluisemman selityksen, jotta hän saisi tekosyyn jatkaa tapailua.

Vierailija
6/13 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselläni kun on moraali niin tuntuisi hyvin oudolta ja jopa ahdistavalta tavata ihmistä jolla on tunteita jos itsellä ei ole.

Tapasin itsekin ihan juuri sellaista miestä ja halusin vaan pois kun hän kertoi miten kiinnostunut on.

Enkä nyt tiedä itsekään mitä tästä kyseisestä miehestä haluan, muuta kuin seksiä. Juoksisin varmaan karkuun jos hän puhuisikin tunteista.

Mietin vaan mitä mahtaa ajatella kun otti uudestaan yhteyttä ja käyttäytyi eri tavalla. Suudelmatkin oli todella intohimoisia.

Voin hyvin odotella vielä ja pitää hauskaa.

Ap

Vierailija
7/13 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
8/13 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et muuta halua kuin seksiä, ja nyt saat taas seksiä, niin kannattaako sitä alkaa asioita mutkistamaan ja miettimään asioita?

Vierailija
9/13 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos et muuta halua kuin seksiä, ja nyt saat taas seksiä, niin kannattaako sitä alkaa asioita mutkistamaan ja miettimään asioita?

Ehkä minua hieman ärsyttää että hän vain tuli takaisin. Haluan seksiä, mutta en tiedä pystynkö siihen miten kauan. En todennäköisesti ennen kuin hän on kertonut mitä oikein ajatteli.

Ehkä siitä ei pääse ympäri, asiasta täytyy puhua.

Vierailija
10/13 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koetko miehen tunteet epäilyttävänä? Hanki itsellesi jannatyyppi, joka vie sinunkin rahasi baariin ja pieksee palatessa veetutukseensa.

Vierailija
11/13 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koetko miehen tunteet epäilyttävänä? Hanki itsellesi jannatyyppi, joka vie sinunkin rahasi baariin ja pieksee palatessa veetutukseensa.

Mitkä tunteet??

Näetkö sinä tunteita? Kun minä en koskaan tajua ennen kun se sanotaan suoraan. Siksi kyselen!

Tottakai olen kiinnostunut jos hänellä on tunteita.

Vierailija
12/13 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä enemmän ap kirjoittaa, niin sen sekavammaksi menee haluamiset ja ei-haluamiset...

Vierailija
13/13 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä enemmän ap kirjoittaa, niin sen sekavammaksi menee haluamiset ja ei-haluamiset...

Tottakai olen kinnostunut jos hänellä on tunteita on jotenkin sekavaa?? Taidat itse olla tunne tai empatiavammainen. Tämä on myöskin vaan ihan normaalia empatiaa.

Kuvittelet tuntevasi minut parin lauseen perusteella, koska asia vaikuttaa yksinkertaiselta, mitä se ei todellisuudessa tietenkään ole koska on kyse ihmissuhteista. Vedät yhdestä lauseesta yhden johtopäätöksen ja seuraavasta erilaisen johtopäätöksen. Eli sinä itse olet sekava.

Haluaisit että maailma olisi yksinkertainen, mutta voi kun se ei vaan ole niin. Siksi asioista keskustellaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kolme