Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Odotatko naisena passiivisesti miesten IRL aloitteita?

Vierailija
12.06.2022 |

Tuli tuosta toisesta ketjusta mieleen missä nainen väitti olevansa selibaatissa 7 vuotta ja hän ei ollut rekisteröitynyt yhteenkään deittisovellukseen ja pelkästään odotteli että mies tekisi aloitteen arkielämässä.
Oletko sinä tällainen nainen joka ei ole sovelluksissa ja odottelet miehen aloitetta?

Odotatko naisena passiivisesti miesten IRL aloitteita?

Vaihtoehdot

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

uppista

Vierailija
2/20 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

YLE on jopa tehnyt dokkarin 103v naisesta, joka odotti miesten hakevan hänet kotoaan, mutta kukaan ei koskaan hakenut ja on edelleen neitsyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki aloitteet olen tehnyt, näytän tavalliselle naiselle :) En olisi saanut koskaan hyvää parisuhdetta jos olisin ujo tapaus.

N22

Vierailija
4/20 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin sinkku, niin kyllä tietty flirtti olisi päällä jatkuvasti, sen verran viriili olen.

Vierailija
5/20 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole sovelluksissa mutten myöskään odottele miesten aloitteita irl.

Vierailija
6/20 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palsta on noita passiivisia miehiä täynnä, joten miksi naisetkin eivät saisi odottaa kotona? Sovinismia, jos sekin kielletään naisilta.

Vierailija
7/20 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika suppea kysely. Ei ole vastausvaihtoehtoa suurimmalle osalle, jotka ei ole sovelluksissa, mutta löytää kumppanin ilman.

Vierailija
8/20 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tee aloitteita enää, koska kaikki suhteet, joissa olen ollut aloitteellinen, ovat päättyneet siihen, että miestä ei oikeasti kiinnosta.

Ja olen ollut vuosikausia yksin, koska miehet ei niitä aloitteita tee. Ainakaan minulle.

Vierailija
9/20 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katkera frigidi vela 🤣😂😅

Vierailija
10/20 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hillittömän paljon naisia, jotka eivät etsi miestä elämäänsä eivätkä kaipaa erityisemmin huomiota.

En ajattele että jos vieras mies avaa minulle suunsa jossain julkisessa tilassa, että se olisi aloite. Jos etsisin seuraa menisIn varmaan ensimmäisenä sosiaalisiin harrastuksiin ja fb-ryhmiin, toiseksi ehkä sovelluksiin. Mutta aika ankea ajatus, että kaikki sukupuolten välinen satunnainen törmäily tähtäisi parisuhteeseen. Kannattaa viihtyä niin hyvin yksin, ettei tee toisen löytämisestä peliä tai pakkomiellettä. 

Vierailija
11/20 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katkera frigidi vela 🤣😂😅

Ei vaan vapaa aikuinen ihminen, lapsilla tai ilman.

Vierailija
12/20 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katkera frigidi vela 🤣😂😅

Ja näin päättelit mistä?

Vierailija
13/20 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palsta on noita passiivisia miehiä täynnä, joten miksi naisetkin eivät saisi odottaa kotona? Sovinismia, jos sekin kielletään naisilta.

Käytät sovinismi-sanaa väärin. 

Ryhmän tai ryhmän jäsenen äärimmäisyyksiin menevää, yksipuolista ja fanaattistakin käyttäytymistä jotakin toista ryhmää tai sen yksityisiä jäseniä kohtaan. Sovinismista käyttäytymistä voi ilmetä niin maan tai kansan kuin muunkin ryhmän puolustamisessa. Yleensä sovinismia ilmenee silloin kun toinen ryhmä koetaan viholliseksi ja uhaksi.

Vierailija
14/20 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tee aloitteita enää, koska kaikki suhteet, joissa olen ollut aloitteellinen, ovat päättyneet siihen, että miestä ei oikeasti kiinnosta.

Ja olen ollut vuosikausia yksin, koska miehet ei niitä aloitteita tee. Ainakaan minulle.

Itselläkin samaa kokemusta,edellisen suhteen suhteen olin aloitteellisempi ja se suhde kesti,aikansa. Mutta sitten oon kokenut leikkijän ja seuraavat aloitteentekijät taas eivät ole itseä kiinnostaneet. Ja jos oot kokenu että mietä ei sitten kiinnostakaan,kun itse teet aloitteen tai mies leikkii vaan,ni et sen jälkeen hirveen hanakasti tee aloitetta,vaan odotat oikeasti kiinnostuneen miehen aloitetta.

Vierailija
15/20 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

uppista

Vierailija
16/20 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enää erityisemmin kaipaa miestä/parisuhdetta mutta ei se parisuhde täysin poissuljettu ole jos normiarjessa tapaan kiinnostavan miehen joka on kiinnostunut minusta. 

Haku ei ole päällä, mutta olen avoimin silmin.

Vierailija
17/20 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihan tyytyväinen elämääni ilman miestä eli en erityisemmin odottele aloitteita vaikka en missään tindereissäkään ole.

Itse en enää aloitetta tee koska mies ei silloin ole kunnolla kiinnostunut vaikka pakkeja ei tulisikaan. On tullut harvinaisen selväksi, että silloin mies kuvittelee saavansa helppoa/varmaa seksiä.

Vierailija
18/20 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta roikkua missään Tindereissä. Ihan livenä olen lähestynyt miehiä. Aika harvoin nuoret miehet tuntuvat uskaltavan lähestyä tuntemattomia naisia. Toisaalta ne jotka lähestyvät tuntuvat usein olevan jotain horopettereitä niin ei pahemmin kiinnosta.

N26

Vierailija
19/20 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskat vaihtoehdot.

Vierailija
20/20 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ihan tyytyväinen elämääni ilman miestä eli en erityisemmin odottele aloitteita vaikka en missään tindereissäkään ole.

Itse en enää aloitetta tee koska mies ei silloin ole kunnolla kiinnostunut vaikka pakkeja ei tulisikaan. On tullut harvinaisen selväksi, että silloin mies kuvittelee saavansa helppoa/varmaa seksiä.

Joo, tämän huomasin kun pari vuotta sitten menin sovellukseen ekaa kertaa. Jos huomasin että tuli match, laitoin itse heti viestiä. Nyt tänä vuonna kun taas kokeilin oli uusi tekniikka, jos tuli match odotin 5-7pvä miehen aloitetta, jos sitä ei tullut, poistin matchin.

Koska koen että lähtökohtaisesti nainen on vakavammin liikenteessä, on hyvä tapa karsia pelkän seksin tms perässä juoksijat, mutta ei toki vedenpitävä. Yleisesti ottaen eivät jaksa olla yhtä aloitteellisia kuin miehet jotka etsivät vakavampaa. Ja tosiaan myös tuo oletus on tullut vastaan kun naisena tekee aloitteen, että olet helppo tai epätoivoinen.