Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnetteko joidenkin ihmisten kanssa tällaisen oudon yhteyden

Vierailija
11.06.2022 |

Onko teillä ihmisiä(usein ehkä vastakkaista sukupuolta) , joiden kanssa tuntuu heti olevan sellanen connection. Sen ei tarvitse tarkoittaa mitään sen isompaa, ei välttämättä edes ihastusta. Mä oon siis ihan onnellisesti naimisissa ja rakastan miestäni yli kaiken, enkä todellakaan tee näitten "yhteyksien" kanssa mitään.

Mietin vaan, että onko kaikilla tämmöisiä? Mulla esim. yksi miehen sukulainen on tällainen. Olimme tässä hiljattain samoissa juhlissa, ja tuntui että kokoajan jostain tuntemattomasta syystä ajaduimme jatkuvasti samaan paikkaan, juttelemaan jne. Näitä on muutamia muitakin ihmisiä, joiden kanssa tuntuu että klikkaa jotenkin erikoisella tavalla. Ei välttämätä edes tarvitse puhua mitään, mutta jotenkin tuntee jonku yhteyden ja vetovoiman. Mistähän tällasetkin yhteydet johtuu?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akkojen höpinöitä.

Vierailija
2/20 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se se kaksoisliekkijuttu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuntuu usein kilkkaavan muijien kanssa.

Pena47

Vierailija
4/20 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sarjaihastuja.

Vierailija
5/20 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kyllä koskaan erityistä yhteyttä ollut keneenkään.

Vierailija
6/20 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tottakai. Joidenkin kanssa vaan synkkaa/natsaa ja joidenkin sitten vaan kertakaikkiaan ei. Myös jotain kihelmöinyiä/romanttisia viboja aistii välillä joidenkin ihmisten kanssa. Niitä sanotaan tunteiksi, aisteiksi.

Vierailija
7/20 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herkät aistii

Vierailija
8/20 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko se se kaksoisliekkijuttu?

En usko, kaksoisliekkejä voi käsittääkseni olla vain se yksi. Aloittaja puhuu useammasta ihmisestä.

Vierailija
9/20 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättäen kyllä. Meillä on töissä henkilö, jonka kanssa on synkannut heti. Aivan käsittämätöntä. Ja siis ei todella ole mitään ihastumista ollut missään vaiheessa vaan sellainen käsittämätön ymmärrys. Sellainen mikä kaksosilla sanotaan olevan.

Vierailija
10/20 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut tosi läheisiä connectioneja ulkomailla. Walesissa erityisesti.

Vierailija
11/20 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut on tunneilmaisultaan/maailmaltaan niin sulkeutuneita että sellaiset ei kyllä mitään vastaavaa varmasti koe. Ei osaa

Vierailija
12/20 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnistan. Mutta tunnistan tuon myös välillä joidenkin naisten kanssa, eikä ole sidottu ihastumiseen tai seksualisuuteen. Olen itsekin siis nainen. Ajattelen, että joidenkin ihmisten kanssa vaan kemiat matchaa ja juttu sujuu.

Vierailija
13/20 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on oikeesti avaruudesta tulleita sukulaisia edellisestä elämästä. Siksi ovat tuttuja.

Vierailija
14/20 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut on puupökkelöitä. Eivät vaistoa mitään vaikka naamaan hieroisi

Vierailija
15/20 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhdellä miehellä oli kyllä semmonen riisuva katse,että apua :D

Vierailija
16/20 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tottakai. Joidenkin kanssa vaan synkkaa/natsaa ja joidenkin sitten vaan kertakaikkiaan ei. Myös jotain kihelmöinyiä/romanttisia viboja aistii välillä joidenkin ihmisten kanssa. Niitä sanotaan tunteiksi, aisteiksi.

No joo, toisaalta taas ei mulla tällasia "tuntemuksia" ole minun lähimpien ystävien kanssa, oli ne sitten miehiä tai naisia. Oman mieheni kanssa myös tällainen yhteys on aina ollut.

Mutta vaikka tulen tietysti ystävieni kanssa loistavaati juttuun, ei meillä välttämättä sellasta connectionia ole koskaan ollut.

Ehkä siihen myös osaltaan liittyy jokin mystisyys, että vaikka ei välttämättä kovin hyvin tunne jotain toista ihmistä, voi kokea jotain yhteyttä ja ehkä kemiaa(?), ehkä tällaset connectionit arkipäivästyy, jos ihmisen kanssa esim. ystävystyy ja/tai on paljon tekemisissä, ja siksi se ei tunnu enää niin voimakkaalta.

-ap

Vierailija
17/20 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan pelkkää mielikuvituksen tuotetta tuollaset nk. yhteydet

Vierailija
18/20 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut on tunneilmaisultaan/maailmaltaan niin sulkeutuneita että sellaiset ei kyllä mitään vastaavaa varmasti koe. Ei osaa

Kyllä voi kokea. Ei yhteyden kokemus ole tunneilmaisusta kiinni. Voi kokea sitä vaikka toisen samanlaisen kanssa.

Vierailija
19/20 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulla on sellaisia ollut useita elämäni aikana. Joidenkin kanssa vain natsaa, tuntuvat omilta ihmisiltä. Eräs heistä on ystäväni exän pikkuveli. Tutustuttiin parikymmentä vuotta sitten, hän on mua useita vuosia nuorempi. Nähdään harvakseltaan, 2-3 vuoden välein, ja kyllä sen yhteyden huomaa joka kerta.

Vierailija
20/20 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kaikilla on tosiaan se 1 kaksoisliekki ja sen kyllä tunnistaa, kun kohdalle tulee. Se ihminen ekaa kertaa tavatessa ei enää koskaan poistu sinusta.

Nämä muut yhteydet on sielunperhettä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kahdeksan