Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hyi että mua hermostuttaa!!!!!!!!!!! IVF- punktio huomenna!

Vierailija
15.10.2006 |

Hyh hyh, pelottaa ihan kamalasti! Olis kiva jos se tehtäis nukutuksessa mutta ei kyllä riitä rahat sellaiseen. Sydän hakkaa pelosta jo nyt. Kertokaa positiivisia kokemuksia, pliis!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
15.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kokemusta kahdesta punktiosta, jotka molemmat tehty Hesassa Felicitaksessa ja pelkästään positiivista sanottavaa. Esilääkitykset ovat hyvät ja samoin suoneen annettava lääkitys, jota tarvittaessa voit pyytää lisää jos sattuu. Itsellä punktoitu toisella kerralla 30 ja toisella 40 rakkulaa, mutta otse toimenpiteistä en juurikaan mitään muista, niin pöllyssä olin : )

Tsemppiä!

Vierailija
2/8 |
15.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tämä ensimmäinen punktiosi? Eihän se kivaa ole, mutta ei mitään kovin kamalaakaan. Hyvin sä siitä selviät ja ajattele jos saat tehdä reilun parin viikon päästä positiivisen testin!!!! Kyllä sitä varten kannattaa vaikka vähän kärsiäkin.

Tsemppiä oikein kovasti hoidon loppuun saakka.

t: 4 punktiota kokenut kaksosten äiti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
15.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni tehty kolme punktiota ja vain viimeisin oli hieman kivulias. Lääkkeet vissiin toimi hyvin, vaikka niistä tulikin huonovointisuutta. Synnytin tiistaina ICSI:llä alkunsa saaneen pojan ja olen erittäin onnellinen siitä, etten lopettanut hoitoja liian aikaisin. Muuten olisi tämä ihme jäänyt kokematta. Tsemppiä sinulle. Kyllä sinä kestät sen punktion.

Vierailija
4/8 |
15.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Synnytin tiistaina ICSI:llä alkunsa saaneen pojan ja olen erittäin onnellinen siitä, etten lopettanut hoitoja liian aikaisin. .

Vierailija
5/8 |
15.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kestää, sen sanoo jo potilaan oikeudet eli pyydä kunnon tropit

Vierailija
6/8 |
15.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt olen jännityksestä jo ihan sekaisin........ap

Vierailija
7/8 |
15.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kanssa eka hoito tämän vuoden lopulla. Jospa saataisiin kesävauvat :)

Vierailija
8/8 |
15.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain ainakin niin hyvän lääkityksen, että vain hiukan epämukavalta tuntui. Ihan kivassa pöllyssä oli vähän aikaa ;D