Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten tyydytetään nainen parhaiten?

Vierailija
11.06.2022 |

Haluaisin tehdä gutaa yhdelle ihkulle sydänkäpyselle. Olen täysin kokematon naisten kanssa. Ideoita?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei voi tietää.

Vierailija
2/21 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imurointi ja tiskaus

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prinssinakkia neidolle ei ainakaan kannata tarjoilla

Vierailija
4/21 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy mistä se tykkää. Aika monet nauttii suuseksistä, muttei kaikki. Kysymättä on vaikee tietää.

Vierailija
5/21 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No aika monelle   tehoaa ihan perushyväilyt ja suutelu, eri paikkoihin, sitten kun nainen kiihottuu, viet sormen tai pari sinne pilluun. Huulille ja hiljaa hellästi ja hitaasti klirorikselle, väliin voi hiukan viedä pilluun sisälle. Aika vähän tätä monikaan kestää kun orgasmi tulee.

Tietysti jos haluaa sen kalun mukaan, niin senkin voi siten painaa sisäään, mutta ei todellakaan heti! Samalla jatketaann sitä klitoriksen ja pillun suun hyväilyä. Eipä kestä normisti kauan kun orgasmi vyöryy yli.

Vierailija
6/21 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No aika monelle   tehoaa ihan perushyväilyt ja suutelu, eri paikkoihin, sitten kun nainen kiihottuu, viet sormen tai pari sinne pilluun. Huulille ja hiljaa hellästi ja hitaasti klirorikselle, väliin voi hiukan viedä pilluun sisälle. Aika vähän tätä monikaan kestää kun orgasmi tulee.

Tietysti jos haluaa sen kalun mukaan, niin senkin voi siten painaa sisäään, mutta ei todellakaan heti! Samalla jatketaann sitä klitoriksen ja pillun suun hyväilyä. Eipä kestä normisti kauan kun orgasmi vyöryy yli.

Toimii, mutta perushyväilyillä tulee usein ihan perus tyydytys. Nyt pitös tyydyttää se nainen parhaiten.

Vierailija
7/21 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toimii, mutta perushyväilyillä tulee usein ihan perus tyydytys. Nyt pitös tyydyttää se nainen parhaiten.

Nositten vaan pitkität ja annat välillä kieltä, ja jatkat ja jatkat ja hidastat ja jatkat...teet väliin kullilla ja painat sisään sitten taas ja taaas..

Vierailija
8/21 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Timanttisormuksella.

Toimii ihan aian.

Vierailija
9/21 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nositten vaan pitkität ja annat välillä kieltä, ja jatkat ja jatkat ja hidastat ja jatkat...teet väliin kullilla ja painat sisään sitten taas ja taaas..

Käy esileikistä, mutta en saa noin täydellistä tyydytystä. Joko penis tai dildo pohjaan asti ja kiimainen tunnelma, niin sitten ollaan jo lähellä hyvää tyydytystä. Lakanoista näkee hyvin olenko tyydytetty vai en.

Vierailija
10/21 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttöystäväni on aika ujo ja se on minusta viehättävää hänessä. Olen huomannut, että olen alusta asti tehnyt jotain oikein, koska hän sai orgasmin ensimmäisellä yhdyntäkerrallamme. Rakastelimme päällekkäin ja tajusin, miten hyvältä se tuntuu, kun en nosta vartaloani ollenkaan vaan liikun eteen ja taakse tytön päällä liukuen. Sain hänet tulemaan nopeasti ja itseni aivan valtavaan orgasmiin myös.

Vierailija
11/21 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyttöystäväni on aika ujo ja se on minusta viehättävää hänessä. Olen huomannut, että olen alusta asti tehnyt jotain oikein, koska hän sai orgasmin ensimmäisellä yhdyntäkerrallamme. Rakastelimme päällekkäin ja tajusin, miten hyvältä se tuntuu, kun en nosta vartaloani ollenkaan vaan liikun eteen ja taakse tytön päällä liukuen. Sain hänet tulemaan nopeasti ja itseni aivan valtavaan orgasmiin myös.

Tyttöystävä osaa kuitenkin rentoutua niin, että orgasmi on yhdynnyssä mahdollinen. Sekä fysiologianne sopivat hyvin yhteen. Kun luottamus syvenee, niin tehkää silti yhteisymmärryksessä toisiinne tutkimusmatkoja. Opettele uusia pisteitä mitkä saa hänet hulluksi, niin elämäsi on tulevaisuudessa helpompaa ja nautit itsekkin enemmän. Tuo on hyvä alku, mutta vasta alku.

Vierailija
12/21 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyttöystävä osaa kuitenkin rentoutua niin, että orgasmi on yhdynnyssä mahdollinen. Sekä fysiologianne sopivat hyvin yhteen. Kun luottamus syvenee, niin tehkää silti yhteisymmärryksessä toisiinne tutkimusmatkoja. Opettele uusia pisteitä mitkä saa hänet hulluksi, niin elämäsi on tulevaisuudessa helpompaa ja nautit itsekkin enemmän. Tuo on hyvä alku, mutta vasta alku.

Ollaan aika alussa ja joo kokeillaan muutakin, mutta tuota on vaikea ylittää. Se on kuin vartalomme olisivat sulautuneet yhteen. Toinen värisee toisen nautinnosta.

Vierailija
13/21 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakastan tuota. Tuntuu niin todella paljon paremmalta, silloin kun mies laskeutuu kiinni mun vartaloon kuin se, että hän on käsivarsien varassa. Yksi mun kaikkien aikojen lemppareista ja miehen. Hän tykkää kuulemma tuntumasta olla mun rintoja vasten. Ekan kerran, kun sain orgasmin yhdynnässä, se tapahtui noin. En pystynyt kertomaan sitä miehelle, että se oli mun ensimmäinen, koska olin niin tavallaan shokissa. Myöhemmin puhuttiin ja mies sanoi, että häntä kiihottaa vaan enemmän tietää se. Se että hän ponnistelee ja tekee sen mulle on mua ja häntä kuumottava ajatus. Miehen lihasten pingistyminen ja liikkeet siinä on jotain upeaa. Härnään häntä jaloilla ja lantiolla ja puraisen vähän olkapäästä. 

Vierailija
14/21 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

+20 senttinen siihen vaaditaan

Vierailija
15/21 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rakastan tuota. Tuntuu niin todella paljon paremmalta, silloin kun mies laskeutuu kiinni mun vartaloon kuin se, että hän on käsivarsien varassa. Yksi mun kaikkien aikojen lemppareista ja miehen. Hän tykkää kuulemma tuntumasta olla mun rintoja vasten. Ekan kerran, kun sain orgasmin yhdynnässä, se tapahtui noin. En pystynyt kertomaan sitä miehelle, että se oli mun ensimmäinen, koska olin niin tavallaan shokissa. Myöhemmin puhuttiin ja mies sanoi, että häntä kiihottaa vaan enemmän tietää se. Se että hän ponnistelee ja tekee sen mulle on mua ja häntä kuumottava ajatus. Miehen lihasten pingistyminen ja liikkeet siinä on jotain upeaa. Härnään häntä jaloilla ja lantiolla ja puraisen vähän olkapäästä. 

Tällä tein minäkin tyttöystävälleni ekan orgasmin ekalla jo ekalla kerralla. Siitä opin, että parhaiten saa kun työntää kalun pohjan asti ja hiero häpyjä yhteen vain keinuen ja pienin liikkein, jolloin tulee klitoriksellekin suuri paine. Vaikka on pitkä ja paksu kalu, niin eipä ole koskaan tullut jyystettyä pitkillä liikkeillä, vaan aina vartalot tiiviisti yhdessä kalu syvällä pillussa. Mitä lähempänä vaimon orgasmi, sen kovempi hierominen. Päällä ollessa vaimo aina juntannut itsensä todella kovaa kivikovaa kaluani vasten ja kirnunnut siinä seivästettynä orgasmit.  Oltiin sitten lähärissä tai vaimo päällä, niin orgasmien tullessa lukitsi minut aina jaloilla liikkumattomaksi.  Näin meillä vaimo saanut orgasminsa yhdynnöissä. 

Vierailija
16/21 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karina21 kirjoitti:

+20 senttinen siihen vaaditaan

+30 pitää tänään jo olla.

Ensi viikolla 35.

Mitäpä, jos sinäkin hankkisit oikean elämän. Mene vaikka ulos nauttimaan kesäsäästä ja lopeta ne näppikselle runkkailu.

Vierailija
17/21 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän onkin vaikea antaa absoluuttista vastausta. Voit koittaa kysellä häneltä. Jos suhde on tuore tai vasta orastava voi vastaus olla hyvinkin valetta tai jotain mistä hän kuvittelee sinun pitävän. Tätä toki esiintyy pitkissä ja vakiintuneissakin suhteissa.

Oikea vastaus voi aivan hyvin olla sellainenkin minkä oman vaimon rehellinen vastaus olisi. Eli miten parhaiten tyydyttäisin hänet seksuaalisesti. No, hoitamalla kaikki kotityöt, lapset, ruuat, kaupassa käynnit, lasten harrastukset, hänelle aamu- ja iltapalat ja viemällä lapset johonkin poissa jaloista, jotta hän voi tyydyttää itsensä seksuaalisesti.

Vierailija
18/21 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu niin naisesta. Itse pidän suutelusta + yhdynnästä. Sormettaminen ei tunnu hyvältä.

Vierailija
19/21 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu niin naisesta. Itse pidän suutelusta + yhdynnästä. Sormettaminen ei tunnu hyvältä.

Juuri näin, kaikki eivät tykkää räpläämisestä, myöskään minä. Muualta saa kyllä kosketella

ja iho vasten ihoa on parasta.

Vierailija
20/21 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahaa, terveytesi, olemattoman seksielämän (vaikka itse haluaisit muutakin kuin veetuilua siitä, että firman reissussa nainen sai isokaluisilta, eikä prinssinakkia, jolle ei aio edes antaa) ja avioerossa lopun omaisuuden ja oikeuden olla tapaamatta lapsia, jotka elävät nyt kunnon miehen kanssa, eikä minkään nössön. Se on naisten peruspilari.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä seitsemän