Äitini alkanut houkutella minua ruuan avulla kylään
laittaa usein viestiä että esim. "leipoi pullaa" tai, "tein just ruokaa" Että tulisin käymään. Sitten tunnen syyllissyyttä jos en juuri sillä hetkellä pysty. mitä tehdä?
Kommentit (3)
Sama täällä. Sääliksi käy aina kehottaa, että laita pakastimeen. Pyrin kyllä käymään vknloppuisin, mutta ei aina ehdi
Vierailija kirjoitti:
Anteeks kun mua meinas tuo otsikko ruveta naurattamaan, oon tottunut että eläimiä houkutellaan ruuan avulla.
Vakavasti puhuen. Haluaako hän tarkistaa että sulla kaikki hyvin vai halunneeko vain seuraa. Ethän sinä aina voi mennä, kun kutsu käy. Miten lähellä toisianne asutte?
juu eipä mitään. Luulen, että on yksinäinen tai jotain. Asun kyllä lähellä, mutta olen aika kiireinen. Kuitenkin koitan käydä aina kahden viikon välein. Mutta näitä viestejä alkanut tulla aika usein.
Anteeks kun mua meinas tuo otsikko ruveta naurattamaan, oon tottunut että eläimiä houkutellaan ruuan avulla.
Vakavasti puhuen. Haluaako hän tarkistaa että sulla kaikki hyvin vai halunneeko vain seuraa. Ethän sinä aina voi mennä, kun kutsu käy. Miten lähellä toisianne asutte?