Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Boheemien ihmisten kodit näyttävät paljon kodikkaammilta kuin

Vierailija
11.06.2022 |

trendikkäät valkoiset steriilit muotiblokkaajien tms. kodit.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilmiannettu.

Vierailija
2/11 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karsee sekamelska ja sottaisuus!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin sinä olet antanut minut ilmin?

Vierailija
4/11 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Boheemeilla ihmisillä on usein enemmän silmää. Muut sisustaa vain matkimalla toisia. 

Vierailija
5/11 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en kestä kaaosta ja värien vilinää. Menee hermot. Tykkään rauhallisesta, siististä ja harmoonisesta sisustuksesta. Mieli lepää, kun kaikki on järjestyksessä.

Vierailija
6/11 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Boheemeilla ihmisillä on usein enemmän silmää. Muut sisustaa vain matkimalla toisia. 

Totta, vaatii enemmän estetiikantajua sisustaa kivannäköinen boheemi sisustus kuin minimalistinen.

Vierailija
7/11 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Boheemissa kodissa on kiva käydä kylässä kun heti kotoisa olo, paljon katseltavaa ja kodikasta.

Vierailija
8/11 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noudatan boheemia, mutta minimalistista linjaa. Kankaat, matot, oikeat taulut, mutta ei roinaa lainkaan. 

Vierailija
9/11 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Boheemissa kodissa on kiva käydä kylässä kun heti kotoisa olo, paljon katseltavaa ja kodikasta.

Musta on niin ihanaa katsella Marimekon astioita ja verhoja. Marimekon paperipussit ja kassit olen myös ripustellut ja asetellut huolettomasti asunnon pöytätasoille ja hyllyköihin. Kaikki on pelkästään mustavalkoista. Terveisin mustatukkainen insinöörin rouva Seinäjoelta.

Vierailija
10/11 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Musta on niin ihanaa katsella Marimekon astioita ja verhoja. Marimekon paperipussit ja kassit olen myös ripustellut ja asetellut huolettomasti asunnon pöytätasoille ja hyllyköihin. Kaikki on pelkästään mustavalkoista. Terveisin mustatukkainen insinöörin rouva Seinäjoelta.

Minä taas en huolisi mitään Marimekkoa kotiini, ne mitä olen saanut lahjaksi, olen laittanut kirpputorille.

Vierailija
11/11 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en kestä kaaosta ja värien vilinää. Menee hermot. Tykkään rauhallisesta, siististä ja harmoonisesta sisustuksesta. Mieli lepää, kun kaikki on järjestyksessä.

Kun oma mieli on seesteinen ja tasapainossa, normaali ihminen ei ahdistu väreistä ja tavarapaljoudesta, sekamelskasta. Päin vastoin, ne rikastuttavat elämää.

Mutta jos elää jo kestokykynsä rajoillaua on stressaantunut, ihminen tarvitsee hyvin harmonisen, vähä-ärsykkeisen ympäristön, ettei pimahda.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yksi