Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sietäisittekö miehen seksinukkea?

Vierailija
11.06.2022 |

Jos mies hankkii seksinuken ja haluaa sen mukaan sänkyyn, miltä se tuntuisi naisesta?

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvi koko nukkea, ostat tissiparin ja perspillun, joka ulisee kun siihen työntää jotain, helpompi säilyttääkin.

Vierailija
42/46 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai, onhan mullakin leluja. Jos miehen itsetunto murenee jellyn edessä, niin mies saa lähteä. Nyt täytyy sanoa että olen yllättynyt kommenteista. Kaksinaismoralismia?

Sitäpä juuri.

Ja huvittavinta on että tekopimppa käy. Mutta kuin siihen ympätään koko keho niin siitä tuleekin pervoa ja creepyä. Missä ero? Eikö itsetunto kestä kun nuket ovat yleensä hyväkroppaisia?

Naisilla voi tietysti olla lohikäärmeen tai hevosen penistä muistuttava dildo, ja se ei ole pervoa tai creepyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naurattaa ajatuskin kolmen kimpasta pumpattavan kanssa :D Kai sitä voisi kokeilla vaikka outodlat tuntuisikin. Kunhan mies keskittyy mun tyydyttämiseen enemmän kuin muovilelun ;)

Mitäs, jos se seksilelu tuleekin nopeammin?

Vierailija
44/46 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai, onhan mullakin leluja. Jos miehen itsetunto murenee jellyn edessä, niin mies saa lähteä. Nyt täytyy sanoa että olen yllättynyt kommenteista. Kaksinaismoralismia?

Sitäpä juuri.

Ja huvittavinta on että tekopimppa käy. Mutta kuin siihen ympätään koko keho niin siitä tuleekin pervoa ja creepyä. Missä ero? Eikö itsetunto kestä kun nuket ovat yleensä hyväkroppaisia?

Naisilla voi tietysti olla lohikäärmeen tai hevosen penistä muistuttava dildo, ja se ei ole pervoa tai creepyä.

Asenteissa on selvästi petrattavaa. Mitä sinä tuumit jos naisella on seksinukke? En ymmärrä oikein mitä se nukkeosa tuo lisää, mutta miehet ilmeisesti ymmärtävät. Olisi todella vinksahtanutta jos mies kieltäisi minulta jonkun lelun käytön ja uhkaisi erolla. Onneksi tämä on vaan palsta.

Vierailija
45/46 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitäpä juuri.

Asenteissa on selvästi petrattavaa. Mitä sinä tuumit jos naisella on seksinukke? En ymmärrä oikein mitä se nukkeosa tuo lisää, mutta miehet ilmeisesti ymmärtävät. Olisi todella vinksahtanutta jos mies kieltäisi minulta jonkun lelun käytön ja uhkaisi erolla. Onneksi tämä on vaan palsta.

Miehet ovat visuaalisia.

Esimerkiksi minä en juuri kiihotu pelkästä pimpsasta.

Miehiä kiihottaa rinnat, peppu, reidet, jne.

Jos naisella olisi seksinukke niin mikäpä siinä? Parisuhteessa ehkä toivoisin ettei olisi, ja jos minulla olisi seksinukke, niin olettaisin että hankkiudun siitä eroon.

Vierailija
46/46 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävis. Meillä vois vielä olla omat nuket.

Toi soturi kävis mulle. Kai sillä on jotain tuolla kiltin alla?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yhdeksän