Sietäisittekö miehen seksinukkea?
Jos mies hankkii seksinuken ja haluaa sen mukaan sänkyyn, miltä se tuntuisi naisesta?
Kommentit (46)
Jos mieheni hankkisi seksinuken antaisin sen naapurin lapsille uimaleluksi
Siedän. itse asiassa petin miestäni sen nuken kanssa viime viikonloppuna.
Nainen luultavasti laittaisi siihen stripparin, ratsastaisi sillä pyytäisi mieheltä parrua peppuun.
Joo, jos saisin olla sitten rauhassa vonkaamiselta
Onhan se naiselle julmaa kun mies kokee nuken paremmaksi kuin oikean naisen. Eikä muutenkaan miesten seksilelut ole yhtä yleisesti hyväksyttyjä kuin naisten seksilelut. Miehet kun ei koe mustasukkaisuutta esinettä kohtaan niin kuin naiset kokevat
Sietäisin. Voisimme harrastaa kolmen kimppaa.
Sallisin. Nautin enemmän omasta puuhastelusta.
No joo, mutta onhan se kaunis, vaikka olikin tosi kallis. Mun ei tarvitse enää ja sain kylpyläloman.
Vierailija kirjoitti:
Eipä mua miehen lelut haittaa.
Kuten ei minuakaan, mutta seksinukessa menee raja.
Ihan ok. Hyvä kun saa purkaa paineitaan. Mutta toivottavasti huolehtii myös minusta.
Vierailija kirjoitti:
Jos mieheni hankkisi seksinuken antaisin sen naapurin lapsille uimaleluksi
Voisi olla lapset ihmeissään, jos nukke on sellainen aidon ihmisen näköiseksi tehty nukke. Kelluuko se edes?
Naurattaa ajatuskin kolmen kimpasta pumpattavan kanssa :D Kai sitä voisi kokeilla vaikka outodlat tuntuisikin. Kunhan mies keskittyy mun tyydyttämiseen enemmän kuin muovilelun ;)
Ei kiinnosta seksi yhtään enää, joten parempi että hinkkaa seksinukkea.
Vierailija kirjoitti:
Naurattaa ajatuskin kolmen kimpasta pumpattavan kanssa :D Kai sitä voisi kokeilla vaikka outodlat tuntuisikin. Kunhan mies keskittyy mun tyydyttämiseen enemmän kuin muovilelun ;)
yourdoll.com sivulla on sellasia "muovinukkeja", käy katsomassa.
Vierailija kirjoitti:
Onhan se naiselle julmaa kun mies kokee nuken paremmaksi kuin oikean naisen. Eikä muutenkaan miesten seksilelut ole yhtä yleisesti hyväksyttyjä kuin naisten seksilelut. Miehet kun ei koe mustasukkaisuutta esinettä kohtaan niin kuin naiset kokevat
Olen ihan varma että palstanaiset pitäis pystyyn seksinukkekeräyksen, jos voisimme olla varmoja että pääsisimme teistä sillä nukella oikeasti eroon.
Vierailija kirjoitti:
Mies voisi ostaa sulle oman miesnuken.
Mies voi leikkiä nukkensa kanssa niin sillä aikaa voi käydä vaikka päiväkahvilla naapurin Peran luona.
En. Ja sun täytyy nyt vaan kasvaa aikuiseksi ja ymmärtää että valinnoillasi on seurauksia. Et voi vaatia kuin pieni lapsi palvelua muilta ihmisiltä.