Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tapahtui ilmastonmuutoksen vastaiselle taistelulle? Historian suurimmat lentokenttäruuhkat Helsingissä

Vierailija
10.06.2022 |

Eikö koronan pitänyt muuttaa maailmaa, ja miksi ilmastohallituksemme sallii tämän?

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihreäthän ne siellä matkustuskiimoissaan jonottaa koneeseen.

Vierailija
2/39 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päinvastoin. Kaksi vuotta lusittu Suomessa, patoutunut tarve matkustaa purkautuu nyt. Ei pitäisi tulla yllätyksenä kenellekään, ainakaan Finavialle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

no välillä pitää vähän lomailla, sen jälkeen voi sit taas istua vaikka kadulla ilmaston puolesta

Vierailija
4/39 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän vihreäksi itseään julistava kunnanvaltuutettu oli just viikon Pariisissa välttämättömällälä reissulla.

Vierailija
5/39 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otahan idiootti lääkkeesi. Ei hallitus sentään kansalaisten matkustamista voi kieltää.

Kuten yksityisautoilua, korottamalla sen verotuksella käytön hintoja.

Vierailija
6/39 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päinvastoin. Kaksi vuotta lusittu Suomessa, patoutunut tarve matkustaa purkautuu nyt. Ei pitäisi tulla yllätyksenä kenellekään, ainakaan Finavialle.

Ja tätähän ei tässä kysytty

Vierailija
7/39 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkustakaa vaan, ei se minua haittaa. Mutta... oletteko samalla sitä mieltä että ilmastonmuutokselle pitäisi tehdä jotain? Ja, tietenkin, jonkun muun pitäisi tehdä se, eikä esimerkiksi itse leikata sitä matkustelua?

Itse en kyllä aio tehdä mitään ja pidän aika realistisena sitä että yksilöt ei tee juuri mitään omasta aloitteestaan. Jotkut kyllä, mutta massa... esimerkiksi matkustaa.

Vierailija
8/39 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lentämistä yksikään vihreä vastusta kun on niin kivaa lentää ulkomaille. Yksityisautoilu taas on pahin synti kaikessa.

Vierailija
9/39 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmanstonmuutosta ei edes yritetä hillitä, vaikka kykyjä tai keinoja olisi. Miettikää sitä. Te ihan oikeasti tiedätte, ketä he ovat, jos olette tarpeeksi jyvällä. Itse olette valinneet sen tulevaisuuden lapsillenne. Eikä se koske vain ilmastonmuutosta vaan myös mm. Suomen tulevaa taloudellista tilaa ja arvojen rappeutumista. Huh, mitä sakkia. Ovatko suomalaiset aina olleet täysin vinksallaan?

Vierailija
10/39 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketään ei kiinnosta joidenkin vihervassarien itku, sitä se vaav on...

Vierailija
11/39 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että Finavia ei vieläkään ole oppinut lukemaan kalenteria ja pluslaskua, ei tarkoita, että matkustaminen olisi jotenkin hirveästi räjähtänyt käsiin. Kun ei yhtään varaudu mihinkään, niin noin käy.

Vierailija
12/39 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pandemia näytti vain sen miten itsekkäitä ihmiset ovat.

Vierailija
13/39 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otahan idiootti lääkkeesi. Ei hallitus sentään kansalaisten matkustamista voi kieltää.

Onko siellä taas somalitytöllä ratkennut ompeleet pinpistä?

Koetahan rauhoittua ja suihkuttele hiekat pois pillukasta 🧕🤣

Vierailija
14/39 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

no välillä pitää vähän lomailla, sen jälkeen voi sit taas istua vaikka kadulla ilmaston puolesta

Totta. Intiaan on aina hyvä päästä etsimään itseään jätteiden seasta ja palattuaan voi aina syyttää siitä Suomea.

Vierailija
15/39 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pandemia näytti vain sen miten itsekkäitä ihmiset ovat.

Eli mikään ei ole muuttunut ennen pandemiaa olleesta ajasta. Itänaapurin poliittinen johtopiiri on vain seonnut tossa välissä.

Vierailija
16/39 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti kun kotimaassa alkaa hyvät kesäkelit, on vaan pakko päästä pois.

Vierailija
17/39 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa ihmisistä, minä mukaan lukien, ajattelee elämää enimmäkseen omasta näkökulmasta. Harva on valmis uhraamaan oman elintasonsa katsoen samalla muita jotka eivät tee samoin. Enimmäkseen ihmiset myös suhteuttavat tapahtumat lyhyelle aikavälille ja enintään omaan elinaikaansa, eli eniten kiinnostaa mitä tapahtuu seuraavan 10 vuoden aikana, maailman pelastaminen vuotta 2100 varten ei kiinnosta tippaakaan.

Vierailija
18/39 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla elokapina on nostanut matkustusintoa, saan suunnatonta mielihyvää käyttäytymällä päinvastoin kuin elokapina haluaisi, ostin auton ja olen alkanut syömään taas lihaa, lomamatkat olen vaihtanut kaukokohteisiin

Vierailija
19/39 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailman suurimpien valtioiden asiahan tuo ilmastonmuutos, siis siihen liittyvät toimet, käytännössä on. Ei Suomi voi kuin promilleluokan painoarvolla vaikuttaa tuohonkaan asiaan globaalisti...

Yksittäinen ihminen ei voi paljoakaan tällaiselle mittavalle asialle. Ei lomailusta kannata kenenkään siis huonoa omaatuntoa potea. Ei sillä kokonaisuuden kannalta ole mitään merkitystä.

Vierailija
20/39 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen on itsekäs olio.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kolme