Ilmastonmuutoksesta ei tarvi enää välittää? Lentomatkustaminen huitelee ennätystasolla!
Kommentit (38)
Autoilu bensa- autolla on se ilmaston pilaaja koska on ainut maksuhenkilö , lennot on sallittu .
Miten niin enää?Itse en ole koskaan välittänytkään.
Minäkin lähden maanantaina uudestaan Gdanskiin. Haistakaa vihervassarit pieru!
2: Tiedät kai sen, että lantomatkustaminen tuottaa ziljoona kertaa enemmän päästöjä kuin yksittäinen autoilija autoineen?
Vierailija kirjoitti:
Miten niin enää?Itse en ole koskaan välittänytkään.
Mäkään en välitä mutta ottaa kupoliin maksut enkä halua kurjistaa elämääni sen takia että kaikki kallistuu.
Ihan normaalia että ilmasto muuttuu. Sille ei voi pienet ihmisper seet mitään.
Lentokoneiden polttoaineet ovat ilmeisesti edelleen halpoja, eikä ilmastototalitarismi tietenkään koske varakkaita muutenkaan...
Vierailija kirjoitti:
Autoilu bensa- autolla on se ilmaston pilaaja koska on ainut maksuhenkilö , lennot on sallittu .
Sinä viherpiiperö et tiedä mistään mitään.
Ehkä Suomessa tämä ilmastokouhotus on vain yksi lisäsyy verotuksen kiristämiselle. Varsinaisesti itse asia ei ketään liiemmälti hetkauta.
Trendit katsos tulevat ja menevät.
Koronapaineet tässä vain purkautuvat.
Ja aivan varmasti nuo ilmastokiihkoilijat itsekin lentävät lentokoneella. Vaikka eikö lentokoneet muka saastuta? Naurettavia.
Ihanaa olisi lähteä etelän aurinkoon, mutta enpä pääse lentämään ja lähtemään...
Vierailija kirjoitti:
Ehkä Suomessa tämä ilmastokouhotus on vain yksi lisäsyy verotuksen kiristämiselle. Varsinaisesti itse asia ei ketään liiemmälti hetkauta.
Siltä se vaikuttaa. Kaikkea voidaan verottaa kunhan muistetaan vedota Hyvään Asiaan.
Eihän tuohon auta kuin kiellot tai lentämisen tekeminen todella kalliiksi. Ikinä ei tule mitkään vapaaehtoiset toimet toimimaan missään asiassa, ei ympäristöasioissa eikä muissakaan. Niin kauan kun se on sallittu ja taloudellista, niin se jatkuu ja kasvaa.
13; Ihminen on mestari selittämään itselleen parhain päin nämä tällaiset asiat. Yhden kerran kun on istunut lentokoneessa, sen jälkeen ei ole varaa mussuttaa koko elämänsä aikana mistään ilmastonmuutoksesta kenellekään. On nimittäin tullut saastutettua tätä palloa jo sinä yhtenä kertana niin paljon...
En tiedä, miten vihreät selittävät tämän faktan itselleen parhain päin...
Minua muuten pelottaisi lentokoneessa tulla Venäjän alasampumaksi, sielä se hulluus vaan lisääntyy ja paukkuja tuntuu riittävän.
Lentokoneiden löpön kallistuminen ei vissiin näy hinnoissa? Suosiosta päätellen siltä vaikuttaa olevan...
Jos ilmastomuutosta josaain vaiheessa ruvettaisiin hilitsemään hiilidioksidipäästöjä rajoittamalla niin se voitaisiin tehdä vaikka antamalla jokaiselle ihmiselle oma hiilidioksidikiintiö per vuosi. Mutta toistaiseksihan kyse on vain juhlapuheista, joissa annetaan aina joku vuosiluku jolloin ollaan hiilineutraaleita, mutta vielä nyt ei tarvi tehdä mitään. Sitten kun se annettu vuosi lähestyy, sitä siirretään.
Voin sanoa suoraan että ei kiinnosta. Ilmasto ja maapallo on pilattu jo, ei sitä enää voi pelastaa.