Kerro tositarinasi siitä kun sinulla meni usko ihmisyyteen
Muutama vuosi sitten lähdin pihalle touhuamaan 2-vuotiaani kanssa ja sähellyksessä onnistuin jättämään avaimet ja puhelimen vaunuihin ja rapun ovi meni kiinni. Jäin siis ulos lukkojen taakse lapseni kanssa, avaimet vaunuissa ja vaunut siinä oven takana rappukäytävässä. Ei ollut ovikoodia että olisin päässyt sisälle rappuun, pelkästään ovisummerit. Aikani ovella vahdittuani kiersin talon etuovelle ja kokeilin kaikki summerit läpi mutta kukaan ei avannut/vastannut.
Menin takaisin takaovelle kyttäämään. Sitten tajusin että ekan kerroksen ikkunassa seisoo joku mamma, ikkuna on auki ja mamma katsoo minua! Halleluja! Kysyin, voisiko rouva ystävällisesti tulla avaamaan oven, mutta ennen kuin olin ehtinyt sanoa yhtään enempää, mamma vetää ikkunan kiinni edelleen minua toljottaen. Verhotkin vielä veti kiinni perästä. Aivan varmasti kuuli ja näki minut ja lapseni.
Seistä toljotimme melkein tunnin pihalla kunnes joku vihdoin tuli ulos rapusta ja pääsimme sisään. Meinasi tulla jo paniikki koska ulkona oli järkyttävä helle ja lapsen hattukin jäi sinne vaunuihin.
Kommentit (8)
Aika pienestä meni... Mulla se kun anoppi esitti ystävääni kunnes tuli erimielisyys ja naamiot putosi. Olin vielä reppana huonoitsetuntoinen nuori mennyt uskoutumaan anopille, luulin että meillä oli lämpimät välit. Tuon jälkeen anoppi teki tahallaan kiusaa vuosia. En ole koskaan ollut enää sama ihminen.
Venäläisten sotilaitten epäinhimilliset teot Ukrainassa on viimeinen, mikä on vienyt mun uskoni ihmisyyteen. Tosin olin sen menettänyt jo aiemmin, mutta tämä nyt on ollut se piste iin päälle. Ihmiset on läpensä paskoja.
Tästä maailman ajasta puuttuu inhimillisyys ja empaattisuus saati sitten kanssaihmisten huomiointi ja auttaminen :(
Juurikin ihan pienet asiat, että annat mummolle paikan bussissa, pidät ovea auki, tervehdit takaisin ja vastaat kun kysytään jotain (olen kaupan kassa) jne. Ei enää tänä päivänä.
Vierailija kirjoitti:
Venäläisten sotilaitten epäinhimilliset teot Ukrainassa on viimeinen, mikä on vienyt mun uskoni ihmisyyteen. Tosin olin sen menettänyt jo aiemmin, mutta tämä nyt on ollut se piste iin päälle. Ihmiset on läpensä paskoja.
Sama. Venäjän hyökkäys Ukrainaan ylipäätään.
Mitään ei ole ihminen lajina oppinut historiastaan. Meidän on tuomittu toistamaan samoja virheitä, kunnes ydinsota puhkeaa tai pallo räjähtää.
Itseni tämä on ajanut apatiaan maailman suhteen. Ei ole enää mitään, mitä voisi edes yrittää pelastaa.
Minulle tartutettiin koronavirus, sen tyyppinen koronavirus minkä atomi näyttää samalta kuin suomen puolustusvoimien rekan takana oleva kuva näyttää (näyttää vähän joltain muumihahmolta), itseasiassa sen näköinen koronaviirus-atomi ei ole koronavirus vaan mielialavirus.
Minulle tartutettiin mielialavirus sanomattakaan sanaakaan ja minulta lähti uskottavuus sivilisaatiotamme kohtaan koska olin virustettu ja kysyin mitä tämä on ja he sanoivat että tämä on ryöstö, mutta ei suoraan naaman edessä sanottu, vaan piilevällä kehonkielellä ja piilevällä viruksella niin että en jaksaa oksentaa enää joten jätän tämän paheen niille jotka ovat maestroja levittämään viruksen.
Hyvää viikonloppua, puhdasta ja raikasta sellaista.
Vierailija kirjoitti:
Minulle tartutettiin koronavirus, sen tyyppinen koronavirus minkä atomi näyttää samalta kuin suomen puolustusvoimien rekan takana oleva kuva näyttää (näyttää vähän joltain muumihahmolta), itseasiassa sen näköinen koronaviirus-atomi ei ole koronavirus vaan mielialavirus.
Minulle tartutettiin mielialavirus sanomattakaan sanaakaan ja minulta lähti uskottavuus sivilisaatiotamme kohtaan koska olin virustettu ja kysyin mitä tämä on ja he sanoivat että tämä on ryöstö, mutta ei suoraan naaman edessä sanottu, vaan piilevällä kehonkielellä ja piilevällä viruksella niin että en jaksaa oksentaa enää joten jätän tämän paheen niille jotka ovat maestroja levittämään viruksen.
Rikoksen selvittämiseksi lisään edeltävään kommenttiin varmuudella viellä että tämä terrrroristinen iluminatin kuplan sisällä tapahtunut vastpinkäyminen tapahtui vuoden 2011 syksyllä.
häivölä ja allu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rikoksen selvittämiseksi lisään edeltävään kommenttiin varmuudella viellä että tämä terrrroristinen iluminatin kuplan sisällä tapahtunut vastpinkäyminen tapahtui vuoden 2011 syksyllä.
*vastoinkäyminen.
Kun ei ole mennyt usko ihmisyyteen. K-päisiä yksilöitä toki on mutta mitä vähemmän sellaisiin laittaa omaa energiaa sen parempi.