Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Buranaa migreeniin

Vierailija
09.06.2022 |

Auttaako teillä?🤔

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään vaikutusta. Mutta 2 aspiriinia + kuppi kahvia auttaa, jos ne ottaa ajoissa.

Vierailija
2/13 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla auttaa, mutta pitää olla 800mg

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

400 mg Buranalla on sama vaikutus migreeniini kuin kurkkupastillilla, eli ei mitään. 900 tai 1200 mg saattaa auttaa, jos on vasta alullaan. Vähän pidemmälle ehtineeseen sen lisäksi vielä 1 g parasetamolia + 20 mg kofeiinia.

Parhaiten auttaa pitkävaikutteinen migreenilääke (Migard) yhdistettynä jompaan kumpaan edellisistä tai sitten kaikkia yhdessä.

Sitten jos pääsee kaikesta huolimatta kohtaus päälle, ei auta muu kuin Imigran tai vastaava kohtauslääke.

Onneksi en enää kovin usein noita tarvitse, kiitos Aimovigin.

Neurologini on alusta asti painottanut, että migreenin oikea lääkitys = tarpeeksi paljon tarpeeksi ajoissa. Meni monta vuotta, ennen kuin oikeasti sisäistin tämän, mutta parempi myöhään kuin ei milloinkaan...

Vierailija
4/13 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei auta minkäänlainen annostus mulle.

Vierailija
5/13 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikealla annostuksella riittävän ajoissa otettuna oikealla yhdistelmällä, niin tehoaa.

Asetyylisalisyylihappo ei auta mulla, mutta ibuprofeeni+parasetamoli auttaa. Kofeiinilla en ole havainnut olevan vaikutusta, mutta pitäisi ehkä testata eri ajoituksella vielä.

Vierailija
6/13 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ibuprofeeni 2,5 x 400 mg +parasetamoli 2 x 1000 mg

Tarvittaessa lihasrelaksantti lisäksi.

Oleellista, että riitävän iso annos ja riittävän nopeasti

Vierailija
7/13 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa joka auttaa, 600mg.

Vierailija
8/13 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auralliseen migreeniin auttaa joo.

Vierailija
9/13 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan. Vain migreenilääke auttaa. Ennen oksensin aamusta iltaan, mutta Imigran-nenäsumutteella migreeni on mennyt ohi parhaimmillaan 15 minuutissa, jos olen ottanut lääkkeen ajoissa. Migreenissä ei tarvitse jäädä arpomaan, että jos tässä katselisi puoli tuntia, että meneekö ohi ajatuksen voimalla. Ei mene. Lääkkeet naamariin ja lepäämään. Ihan turhaa kiusata itseään.

Vierailija
10/13 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun lapseni 10 v migreeniä hoidettiin alussa ottamalla 600 mg buranaa ja 1 g paracetamolia samaan aikaan. 15 v sai täsmälääkkeet.

Vierailija
11/13 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari buranaa ja energiajuoma.

Vierailija
12/13 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on todettu migreeni lääkärissä? Saa ihan migreeni lääkeet SV reseptillä!. Joka on muta kuin burana tai panaloodi.Lääkettä ei saa myydä humausaineena, katu kaupassa pimeästi.Lääkken ostosta on tiukka valvonta ja määrät mitä saa kerralla ostaa.

Vierailija
13/13 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miranaa bugreeniin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kaksi