Meille tulee heinäkuussa neljäs koira
Kommentit (17)
Annettiin viimeinenkin pois. Tosi paljon rajoittaa lomailuja, niin koirat kuin kissatkin. Parempi vaan silitellä naapureiden karvakasoja.
Meille tulee kahden viikon päästä toinen koira.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole normaalia.
Ei ole normaalia ajaa vaaleanpunaisella autollakaan mutta silti jotkut tekee niin.
ap
Yksi. Reaktiivinen kauhukakara joka suojelee kokovartaloisesti laumaansa. Tämä riittää 😅
Vierailija kirjoitti:
Annettiin viimeinenkin pois. Tosi paljon rajoittaa lomailuja, niin koirat kuin kissatkin. Parempi vaan silitellä naapureiden karvakasoja.
Itse käyn vain osa-aikatyössä pari kertaa viikossa ja lomailla en halua. Olen mieluummin koirien kanssa.
ap
Ihanaa! Lauman touhujen seurailu on parasta viihdettä.
Meillä vanhin kuoli hiljattain ja jäljelle jäi kaksi.
Nostetaanko sosiaalitukia joka koirasta?
Kysyn, kun useammalla sosiaalituilla elävällä on iso hurttalauma, monesti vielä jättikokoisia.
Vierailija kirjoitti:
Kysyn, kun useammalla sosiaalituilla elävällä on iso hurttalauma, monesti vielä jättikokoisia.
Puoliso käy töissä kokoaikaisesti, itse saan työmarkkinatukea sekä palkkaa. En halua koirien vuoksi mennä kokoaikatyöhän.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysyn, kun useammalla sosiaalituilla elävällä on iso hurttalauma, monesti vielä jättikokoisia.Puoliso käy töissä kokoaikaisesti, itse saan työmarkkinatukea sekä palkkaa. En halua koirien vuoksi mennä kokoaikatyöhän.
ap
No sittten ehdottomasti vielä pari koiraa ton tulevan lisäksi
Kaksi. Whippet ja sekarotuinen jossa on suomenpystykorvaa(emo), isän rodusta/roduista ei tietoa.
(Offina, miksi vaaleanpunaisella autolla ajaminen ei ole normaalia? Minulla on vaaleanpunainen auto)
Yksi saksanpaimenkoirauros. Kunhan se tuosta vielä aikuistuu, niin saatetaan ottaa toinen pentu. Nopeasti seihanan rasittava pikkupentuaika vaan unohtuu 😂
Kaksi koiraa on, uros 5v ja hiljattain otettiin kodinvaihtaja 1v uros. Vähän pelotti miten nämä tulee toimeen keskenään, mutta kunhan nuorempi ei mene vanhemman ruokakupille niin kaikki on hyvin. Minkälaisilla kokoonpanoilla teidän laumat pyörii?
Kun sais ees yhen. Edellinen kuoli vuosi sitten ja mies ei ole suostunut ottamaan uutta kun olis muka niin vaikee saada sille hoitajaa.
Vierailija kirjoitti:
Kun sais ees yhen. Edellinen kuoli vuosi sitten ja mies ei ole suostunut ottamaan uutta kun olis muka niin vaikee saada sille hoitajaa.
Järkevä mies.
Yksi liikaa