Mies on narsisti, mitä teen?
Olen siis 41v nainen, ja nyt jotenkin taas hukassa, mitä tehdä? Olin siis vielä muutama vuosi sitten onnellisesti naimisissa ja lapsia kaksi kouluikäistä. Sitten tämä uusi ihastus vei jalat altani enkä voinut muuta kuin lähteä avioliitosta hänen matkaan. Tämä uusi mies oli kaikkea sitä mistä olin salaa haaveillut, pitkä ja komea sekä aktiivinen ja suosittu. Ah, tämä ihanuus alkoi aluksi salaisesti, kun en ollut lainkaan varma, haluanko lähteä avioliitosta. Lopulta tein päätöksen, ja ihanuutta uuden miehen kanssa kesti noin vuoden, tehtiin vaikka mitä ja matkusteltiin seikkailtiin, ja seksiä oli lähes joka päivä.
Nyt sitten viime kuukausina, mies on muuttunut sellaiseksi, ettei arvosta minua juurikaan, haukkuu ja solvaa tämän tästä. On todella kuspäinen, saan tehdä kaiken kotityön, pelkään häntä. Hän suuttuu tosi pienistä asioista ja muutaman kerran uhannut lyödä. Yritän vain miellyttää, olen jotenkin umpikujassa.
Haluaisin palata vanhaan suhteeseen, en edes tiedä miksi lähdin siitä. Toki vanha suhde oli jotenkin nuupahtanut, ei ollut intohimoa, muttei toisaalta riitoja eikä pelkoa. Sellaista tasapaksua, harmaata arkea. Niin, haluanko siihenkään. En tiedä. Miksi niin hurmaava mies, joka oli romanttinen, hellä ja huomioiva, muuttuu yhtäkkiä täydeksi hirviöksi, joka vain halveksii ja moittii koko ajan.
Pelkään lähteä tästä suhteesta, koska mies ajattelee jotenkin omistavansa minut, ja että hän sitten tekee minulle jotain kauheaa. Mies on jo nyt monet kerrat ollut todella aggressiivinen, en saisi tavata edes ystäviäni, pitäisi vain olla hänen kotiorjanaan. Miten pääsen tämmöisestä narsistista eroon, joka kehtasi vieläpä röyhkeästi varastaa minut avioliitostani ulos.
Kommentit (5)
Ah. Lapsetkin unohtui lopussa. Ah . Ihanuus.
Tjaa... jos haluat jollakin tapaa minuutesi ja itsetuntosi säilyttää, kyllä sun vaan täytyy lähteä. Ei välttämättä takaisin vanhaan suhteeseen - voihan olla, ettei sua edes huolittaisi takaisin - mutta pois tämän luota. Ne hurmaavat hetket ovat mennyttä, ja meno sen kuin pahenee.
Mutta tuo, että sinut olisi varastettu, on kukkua. Kyllä sinä itse entisestä suhteestasi lähdit. Ja nyt kannattaa lähteä tästä.
Oletko siltä panemiselta ollut tietoinen missä lapsesi ovat? :D oikea henkilö sisällyttäisi lapset suureksi osaksi tätä tarinaa. Rakenna sellaisia provoja joita osaat.
Annan 2/5. Hyvää tarinankerrontaa ja yritystä 😁
Tsemppiä!