Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko keski-ikäisillä naisilla jokin pakko jatkuvasti suorittaa

Vierailija
09.06.2022 |

Koko ajan pitäisi olla menossa, tehdä sitä ja tätä, mennä kauneushoitoihin tai kampaajalle. Eikö kukaan halua olla kotona, katsoa televisiota, olla tietokoneella, käydä rauhassa kävelyllä tms?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä iässä keski-ikä alkaa?

Vierailija
2/8 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsensä kuunteleminen hiljaisuudessa on ainoa tie tasapainoiseen onnelliseen elämään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen keski-ikäinen nainen. Vapaa-ajalla käyn lenkillä, istun sohvalla ja välillä piipahdan AV:lla.

En käy juuri koskaan kampaajalla tai kosmetologilla. Suorittamisen ajat on takanapäin.

Vierailija
4/8 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tosiaan. En käy töissä enkä harrastusryhmissä enkä hulluna siivoo kotona. Otan lunkisti.

Vierailija
5/8 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä iässä keski-ikä alkaa?

Viimeistään nelikymppinen on keski-ikäinen, kun naisten elinikä on noin 80 vee.

Vierailija
6/8 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä täytän pian 43v. enkä tiennyt, että mun pitäisi tehdä tuollaista. Lapsellista yleistämistä ap:lta. 

Vierailija
7/8 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän yhden viisikymppisen, joka on menossa koko ajan. On sanonutkin, ettei ehdi edes siivota. Mä tulisin hulluksi jos jatkuvasti pitäisi sinkoilla sinne tänne. Meen vain silloin kun siltä tuntuu. Ja en mee jos ei tunnu.

Vierailija
8/8 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa ihmisistä lisää vauhtia keski-iässä, koska silloin alkavat ensimmäistä kertaa huomata, että maa vetää puoleensa, eikä aikaa ole enää loputtomasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yhdeksän