Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taloyhtiön surkea henki ja kokoukset

Vierailija
09.06.2022 |

Onko jossain taloyhtiöissä oikeasti yhteisöllistä toimintaa ja oikeasti panostetaan viihtyvyyteen? Tässä isossa taloyhtiöissä ainakaan ei ole mitään yhteyshenkeä, mihinkään ei saa käyttää rahaa (etenkään pihan laittamiseen tai muihin yhteisiin alueisiin). Kokoukset on tylsiä, joihin osallistuu vain pieni joukko. Mitään ei uskalla ehdottaa, sillä mistään ei saa tulla kustannuksia. Onko näin muillakin?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se vähän noin mene yleisestikin. Meillä hyvin samanlaista. Lisäksi jotkut mukisevat asioiden hoidosta pitkin vuotta toisille asukkaille, mutta eivät itse kokouksessa sano mitään.

Vierailija
2/4 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on 80 asunto-osaketta, joten yhtiökokoukset ovat isoissa erikseen vuokratuissa auditorioissa. Harva naapuri tuntee toisiaan;  vaikka sanoisin  kokouksessa vieraallekin vieressä istuvalle moi eivät kaikki  vastaa.

Hallitus pitää sisällään muita osakkaita vältteleviä introvertteja poikia ja miksi on vaikea ehdottaa, antaa palautetta, jutella, ideoida yhtään mistään.

Yhtiön piha-aluetta ylläpitävät pari hörhöä mielenterveyspotilasta, joten sen suhteen on jo toivo menetetty.

Olen muuttamassa pois. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän taloyhtiössä on piha anarkian vallassa. Kaikki voi käydä istuttelemassa sinne haluamiaan kasveja. Hallitukselta voi saada rahaa istutksiin, mutta osa käyttää omaa rahaa. Lopputulos on mielestäni ihan ok, koska suurinta osaahan pihalle kasvien istuttelu ei kiinnosta.

Vierailija
4/4 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä asun paljon maaseutuasunnossani, missä on minulla on oikea puutarha, mutta haluaisin, että myös kerrostalossa, jossa minun toinen kotini on, olisi viihtyisä piha. Mutta suurin osa naapureista ei ole kiinnostunut: valittavat siitepölystä ja koivunlehdistä ja pihlajanmarjoista ja linnuista, jotka sotkevat heidän autonsa. Pihastamme on vuosien saatossa kadonnut enemmän vihreyttä kuin lisätty. Kesäksi taloyhtiön pihaan laitetaan kyllä muutama vaatimaton kukkaistutus, mutta ne pikemminkin korostavat pihan ankeutta kuin häivyttävät sitä. Mutta onneksi minulla on oma puutarha ja luonto heti sen ympärillä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yhdeksän