Exä hämmentää enkä tiedä mitä tehdä
Entinen tapailukumppani hämmentää mut. Tapailimme 4 vuotta sitten kesän verran, rakastuin ja hän minuun. Erosimme kuitenkin kun naisella oli exän kanssa vielä ero kesken ja minä muutin muualle.
Olemme pitäneet yhteyttä kaikki nämä vuodet säännöllisesti ja molemmat ovat kertoneet kuinka on ikävä ja kuinka vieläkin toinen on mielessä vaikka tulisi vastaan ihmisiä toisia. Olen itse yrittänyt saada hänet mut tapaamaan monta kertaa, kuitenkin aina naisella ollut tekosyy. Kuitenkin pari viikkoa sitten ex tuli extemporea paikkakunnalle jossa asun ja me nähtiin. Kaikki jatkui kuten ennenkin, jutustelu sujui ja hänen seurassa oli hyvä olla. Asiat kuitenkin johtivat siihen, että harrastimme seksiä, jonka jälkeen pian lähdin. Olen vieläkin hämmentynyt tästä. Mitä hän haluaa?
Kommentit (42)
No miksi häivyit seksin jälkeen? Ehkä ennemminkin naisen pitäisi kysyä, mitä sinä haluat.
Aaaaaaaaapeeeeeeee kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minne lähdit?
Kapakkaan.
Olin hämmentynyt tilanteesta ja sopinut jo muuta.
Vierailija kirjoitti:
Minne lähdit?
Noi ei kyllä ikinä jaksa vetää tarinaansa kunnolla maaliin 😂
Halusi kikulia. Mitäs muuta. Jos se ois halunnut jotain muuta, se ois halunnut jo 4 vuotta sitten.
"Olemme pitäneet yhteyttä kaikki nämä vuodet säännöllisesti ja molemmat ovat kertoneet kuinka on ikävä ja kuinka vieläkin toinen on mielessä vaikka tulisi vastaan ihmisiä toisia."
Varmasti olisi eri tilanne jos olisitte katkaisseet yhteydenpidon. Suosittelen.
Kyllä minäkin hämmentyisin jos olisin vuosia yrittänyt jotakin ja sitten onnistuisi, mutta älä satuta naista.
En tiedä mitä haluan. Olen haaveillut naisesta pitkään ja hän oli yhtä hyvännäköinen kuin ennenkin. Hän kertoi, että hänellä on tunteita ja ne tunteet on molemminpuolisia. Olen kaivannut häntä pitkään. Olen vain nyt hämmentynyt tilanteesta.
Nainen kertoi, että häntä häiritsi kun poistuin niin pian ja hänelle tuli paha mieli, muttei se ollut tarkoitukseni.
Mikä sinua hämmentää? Se, että nainen on vieläkin kaunis vai se, että haluaa sinunkaltaisesi?
Nainen raukkaparka. :( Toivottavasti lähtee ja löytää miehen joka näyttää rakkautensa eikä pidä itsestäänselvänä.
Neljä vuotta? Taidatte tosiaan olla toisissanne kiinni kovasti.