Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toisen keskeyttäminen - kriisi työpaikalla

Vierailija
08.06.2022 |

Minulle on opetettu että toista ei saa keskeyttää. Työpaikalla on nyt ilmennyt ongelma tämän suhteen, pari työntekijää keskeyttää aina toisen ja suuttuvat jos joku keskeyttää heidät. Tämä on johtanut toukokuussa jo yhteen irtisanoutumiseen. Tänään minä sitten suutuin yhtelle työkaverille, hän keskeytti minun raportointini kertomalla oman kokemuksensa asiasta, kun päästiin jatkamaan, 20 sekunnin kuluttua hän keskeytti taas ja alkoi kertomaan naapurin asiaa.

No, minä suutuin ja sanoin suoraan turpa kiinni. Sain aplodit muilta, mutta työkaverini mökötti, tilaisuuden jälkeen raivosi, lähes kävi käsiksi. Kun kerroin hänelle miten hän käyttäytyy, hän suuttui, meni johtajan luo ja syytti minua kiusaamisesta ja häirinnästä. No tästähän repesi huuto, kun menin kutsusta pomon luo ja kerroin mitä oli tapahtunut. Keskeyttäjä kiisti kaiken.

Loppu parituntinen työpaikalla oli sitten riitelyä, syyttelyä, nimittelyä, jopa asiakkaiden kuullen. Minulla on valinnan varaa joten jopa työpaikan vaihto kävi mielessä. En kuitenkaan halua antaa periksi, koska minä olen oikeassa ja 90% työkavereista tukee minua.

Miten te olette käsitelleet näitä keskeyttäjiä, sanoinko liian jyrkästi? Onko toisen keskeyttäminen ja esityksen häirintä sallittua? Esimiehet ovat nyhveröitä jotka hyssyttelevät asioita, heistä ei saa oikein mitään irti, he ovat sitä mieltä mikä heille on parasta.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

HYVÄ!

Noi juntit, jotka eivät osaa käyttäytyä, ovat kaikenmaailman ADHD_krijainten varjolla saaneet liikaa liikkumatilaa. Jos ei ihmismäinen käytös ja toisten kunnioitus ei onnistu, painukoon vaikka eräoppaaksi, siellä saa puhua ja päteä niin pajon kuin huvittaa.

Ihan oikein olet toiminut. Minä en jäänyt katselemaan, kun tämmöinen ADHD-törkimys tuli esimieheksi, vaihdoin työpaikkaa, kerroin syyn kaikille sähköpostitse viimeisenä työpäivänä. Ei ole kuulunut mitään, eikä tarvikaan.

Vierailija
2/4 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en käytä sanaa "turpa" ihmisen suusta. Olisin sanonut asiasta, mutta käyttäen toista sanaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit voinut sanoa keskeyttäjälle vaikka "Anna minun puhua asiani ensin loppuun". Tökeröä käytöstä sanoa  toiselle "turpa kiinni". Teinimäistä käytöstä sinun työpaikalla näyttää olevan ja kovin epäkypsää käytöstä.

Vierailija
4/4 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnyt hommia parinkin keskeyttäjän kanssa. Huvittavinta oli seurata sivusta, kun he yrittivät puhua keskenään 😂😂.

Oikeasti raivostuttavaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kaksi