Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Järkyttävää! Mun emättimeen mahtuu 5 sormea!

Vierailija
14.10.2006 |

Oon pitkään ollut huolissani siitä, että emättimeni on todella löysä synnytysten jäljiltä ja nyt se tuli todistettua. Kokeilin huvikseni kuinka monta sormea emättimeen mahtuu ja sinne todellakin menevät kaikki viisi sormea rystysiä myöden eikä tee edes tiukkaa. Varmaan menis koko nyrkki jos sitä haluais. Ei ihme ettei miestä oo seksipuuhat paljon kiinnostanut pariin vuoteen. Mitä helvettiä mä teen?Lantionpohjajumppaa oon tehny kohta kolme vuotta melkein päivittäin eikä näytä auttavan mitään. Kuuukautisten aikaan isoimmastakin tamponista vuotaa veri ohi, joten kyllä se värkki on todella löysä...

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
14.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä se fistaus on, eli nyrkkiä sisään, jos kumppani avaa sen sisälläsi, niin voit päästä uusiin fiboihin;)

Ole huoleti, pitäähän sieltä emättämestä mahtua vauvakin, miksei yksi nyrkki...

Vierailija
2/9 |
14.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa uskoa, että olis normaalia, että naisen alapäähän menee koko käsi VAIKEUKSITTA, niin kuin mulla. Mä oon todella masentunut tästä löydöstä. Toisaalta, pitääpä ehdottaa miehelle sitä fistausta, jospa se tois uutta potkua meidän lopahtaneeseen seksielämään.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
14.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...kun ne sormet menee sinne miten päin vaan, helpommin toki nipussa.

Ap

Vierailija
4/9 |
14.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei toi oo kovin harvinaista synnyttäneelle naiselle. Pitääkin kokeilla tai pyytää miestä kokeilemaan, mikä on tilanne itsellä...

Vierailija
5/9 |
14.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että onko kukaan oikeasti ollut emättimen kiristysleikkauksessa synnytyksen jälkeen? Jotenkin tuntuisi nololta mennä sellaiseen, mutta taidan silti alkaa kartoittamaan sitä vaihtoehtoa. Kallista varmaan, koska pakko mennä yksityiselle, yleisissä sairaaloissa liikaa tuttuja oman ammatin takia. Eikä välttämättä julkisella puolella ko. leikkauksia tehdäkään, ellei ole kyse todella pahoista repeämistä tms.

Ap

Vierailija
6/9 |
14.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitus kuitenkin olisi, että nainen ja mies pystyisivät nauttimaan seksistä myös synnytyksen jälkeen. Rohkeasti vain omalääkärin juttusille ja lähetettä pyytämään!

Vierailija
7/9 |
14.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä sitä leikkausta varmaan tarvi nolostella, parantaahan se elämänlaatua kuitenkin, jos seksielämä kunnossa ja itselläkin sinut olla vartalonsa kanssa. Tsemppiä!!

Vierailija
8/9 |
14.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihmeissäni siitä, että kaikki vastaukset ovat olleet asiallisia, tähän aiheeseen olisi niin helppo keksiä vinoiltavaa. Asia on kuitenkin arka, eikä oikeasti paljon naurata, kun miettii että reilu kolmekymppisenä on alapää ja sen myötä seksielämäkin piloilla. Mies ei ole ikinä asiasta valittanut eikä myöntänyt että emätin olisi löysä, vaikka olen sitä tivannut monesti. Toisaalta, jos miehellä on yhtään järkeä päässä, ei sitä voisikaan myöntää. Meillä on kaksi lasta, ensimmäisen synnytys oli vaikea, en tiedä johtuisiko siitä. Silloin tuli suhteellisen paljon repeämiä, joita kätilöopiskelija ompeli kaksi tuntia, ei tainnut ehkä ammattitaito vielä riittää...Varailen gynekologille aikaa, pitää alkaa selvittämään tämän asian hoitamista.

ap

Vierailija
9/9 |
14.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksi sormi emättimeen ja purista tuntuuko puristus? Jos ei voi olla että teet lihasjumppaa väärin