Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei narsismista parane

Vierailija
07.06.2022 |

Narsisti ei tiedä olevansa narsisti.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän tuo mänöö

Vierailija
2/11 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerroin narsistille että missä meni vikaan. Mitään ei kuulemma ole tapahtunut. Heitä ei voi parantaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä narsisti voi pinnallisella tasolla tietää olevansa narsisti. Silloin hän on ylpeä siitä. Jos narsisti oikeasti ymmärtää mitä se tarkoittaa, mistä hän on jäänyt paitsi, silloin se on ranteet auki pahimmillaan.

Vierailija
4/11 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ihminen.

Vierailija
5/11 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen ihminen.

Ihmeellinen.

Vierailija
6/11 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsistin mielestä kaikki ovat kateellisia hänelle. Siksi hän tietää muita paremmin ettei voi olla narsisti. Kukaan ei oikeastaan voi edes tietää asioita narsistia paremmin.

Vierailija
7/11 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä me varmaan monikin tunnistetaan itsessämme narsistisia piirteitä, mutta tuskin oikea narsisti ikinä tunnistaa olevansa narsku.  Sehän kuuluu narsismiin, että ei tunnista sitä itsessään.  Hänhän siirtää negatiivisuudet toisiin ihmisiin, nehän ne niitä narsisteja ja itserakkaita hyypiöitä ovat.

Vierailija
8/11 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tutkijat ovat löytäneet yhden yksinkertaisen kysymyksen, jolla narsistin saa paljastamaan itsensä. Kysymys kuuluu: Oletko narsisti?

"Jos ihmiset myöntävät olevansa narsisteja, he todennäköisesti ovat sitä", sanoo tutkimuksessa mukana ollut professori Brad Bushman Ohion osavaltion yliopistosta."

Narsistilla on vain yksioikoinen käsitys narsismistaan. Hänen mielestään narsistiset piirteet ovat positiivisia.

Vierailija
9/11 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sellaista asiaa ole, kuin terve ihminen. Me kaikki ollaan evoluution saatossa kehittyneitä erilaisia otuksia.

Vierailija
10/11 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä narsisti voi pinnallisella tasolla tietää olevansa narsisti. Silloin hän on ylpeä siitä. Jos narsisti oikeasti ymmärtää mitä se tarkoittaa, mistä hän on jäänyt paitsi, silloin se on ranteet auki pahimmillaan.

Sekoimpien palstaröllien sielunelämä pähkinänkuoressa. 😅

Vierailija
11/11 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Tutkijat ovat löytäneet yhden yksinkertaisen kysymyksen, jolla narsistin saa paljastamaan itsensä. Kysymys kuuluu: Oletko narsisti?

"Jos ihmiset myöntävät olevansa narsisteja, he todennäköisesti ovat sitä", sanoo tutkimuksessa mukana ollut professori Brad Bushman Ohion osavaltion yliopistosta."

Narsistilla on vain yksioikoinen käsitys narsismistaan. Hänen mielestään narsistiset piirteet ovat positiivisia.

Ei todellakaan kaikki narsistit vastaa tuohon kysymykseen kyllä. Tuosta tutkimuksesta on tullut vääristävä hokema. Eiköhän suurin osa narsisteista kiistä sitä jyrkästi olevansa. Kysypä vaikka narskupomoltasi, niin nousee takajaloilleen. Sitten on ehkä pieni joukko, jotka ylpeilevät olevansa, mutta ovatkohan hekään todellisuudessa muuta kuin jotain "räväköitä" "oon bitch!"-tyyppejä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän viisi