Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihminen ei vastaa. Mitä mieltä ihmisestä joka ei vastaa viesteihin?

Vierailija
07.06.2022 |

Laittaa viestiä, jos on itse jotain vaille.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekäs sika. En oo tekemisissä noifden kanssa. Sanotaan myös "joku toinen päivä" - kavereiksi.

Vierailija
2/21 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä mieltä ettei kannata laittaa enää sille viestiä eikä olla käytettävissä jos hän haluaa jotakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmyytensä paljastaa, kannattaa lopettaa yhteydenpito. Pahaolo jää tuollaisesta, ingooraminen on passiivis-aggressiivista käytöstä.

Vierailija
4/21 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mieltä ihmisistä jotka joko laittavat viestiä tai eivät laita? Entä ne joilla kestää vastata? Tai ne jotka voisivat vaikka soittaa viestin sijasta mutta eivät tee sitä.

Vierailija
5/21 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just tässä mietin, että vaihdanko seuraa, kun kaveri ei vastaa vaikka lupasi vastata. Ei sitä sit varmaan kiinnosta mun seurani.

Vierailija
6/21 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se vähän ajatuksia herättävää, kun oma viesti on watsapissa edelleen harmailla täpillä vaikka toinen paikalla ollut ainakin tunnin. En siis ole kauhean korkealla sijalla hänen osaltaan.

Vierailija
7/21 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän ei joko pidä sinusta tai viestistäsi. Usein voi olla jälkimmäinen. Ihmiset on tökeröitä muttei itse tajua sitä

Vierailija
8/21 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei vastaa lähes koskaan tai aina viiveellä/lyhyesti niin sitä ei kiinnosta ja sinunkin kannattaisi antaa olla. Tak sitten hän ei tykkää viestitellä ja näkee mielummin kasvotusten. Kysy häneltä.

Jos yhden tai pari kertaa käy niin, että unohtaa vastata, ei siitä kannata vielä mitään päätellä.

Vierailija
9/21 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sut on estetty, joten ei näe sun viestejäs.

Vierailija
10/21 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tässä juuri odottelen muutaman tunnin että voin vastata viestiin. Vastaus tulee olemaan lyhyt mutta kohtelias, ei keskustelua eteenpäin vievä. Kyseessä on henkilö jota en halua poistaa elämästäni mutta jonka kanssa en halua olla tekemisissä kovinkaan usein.

Vierailija
11/21 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei vastaa ikinä, niin en kyllä kutsuisi häntä kaveriksi. Jos joskus unohtaa vastata, niin ihan hyväksyttävää. Jos vastaa aina hirveällä viiveellä niin, että viestin asia ei ole enää edes ajankohtainen, niin miettisin onko kyseessä jokin välttelijä. Osa on myös tosi laiskoja/huonoja viestittelemään, tällaisille ihmisille soittaisin vaan suoraan jos on tärkeää asiaa. Yhteydenpidon pitää toimia, tavalla tai toisella.

Vierailija
12/21 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just tässä mietin, että vaihdanko seuraa, kun kaveri ei vastaa vaikka lupasi vastata. Ei sitä sit varmaan kiinnosta mun seurani.

Lopetin tuon takia rakkaussuhteen. Hän oli mies. Onko sinunkin tyhjiä lupauksia antava ystäväsi mies?

Joka unohtaa pienet ja helpot itse antamansa lupaukset jatkuvasti, ei muista isojakaan.

Vierailija
13/21 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse tässä juuri odottelen muutaman tunnin että voin vastata viestiin. Vastaus tulee olemaan lyhyt mutta kohtelias, ei keskustelua eteenpäin vievä. Kyseessä on henkilö jota en halua poistaa elämästäni mutta jonka kanssa en halua olla tekemisissä kovinkaan usein.

Mitä arvoa tällainen ihminen sinun elämääsi tuo, kun roikotat häntä elämässäsi mutta et halua olla tekemisissä hänen kanssaan?

Vierailija
14/21 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä arvoa tällainen ihminen sinun elämääsi tuo, kun roikotat häntä elämässäsi mutta et halua olla tekemisissä hänen kanssaan?

Kyseessä on sukulainen.

Vierailija
15/21 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyseessä on sukulainen.

Niin? Miksi häntä pitää sitten pitää elämässä?

Vierailija
16/21 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän ei joko pidä sinusta tai viestistäsi. Usein voi olla jälkimmäinen. Ihmiset on tökeröitä muttei itse tajua sitä

Sen voisi sanoa. Typerää jättää arvailujen varaan.

Vierailija
17/21 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyseessä on sukulainen.

Niin? Miksi häntä pitää sitten pitää elämässä?

Välien katkaisu olisi liian dramaattista lähinnä muille sukulaisille. Minä en hänelle viestitä, hän viestittää minulle. Aika hellyyttävää miten tivaat minulta selitystä sukulaisuussuhteistani :D

Vierailija
18/21 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en aina vastaa, jos kyseessä on -söin just sämpylän- tyylinen. Jos siitä suuttuu niin siitä vaan. Exboyfriend oli erittäin kontrolloiva ja halusi aina vastauksen päivän aikana tulleisiin viesteihin. Ärsyttävää. Mä elän elämää, enkä kanna koko ajan kännyä mukana.

Vierailija
19/21 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä mieltä, että hänet voin unohtaa.

Vierailija
20/21 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tee hänelle palvelus ja poistu hänen elämästään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yhdeksän