Mitä tekisit jos mittasi olisivat 164/78
Kommentit (47)
Samaa kiin nytkin, ajattelisin, että olis hyvä saada jokunen kilo pois.
161cm/71kg
Jos nyt yhtäkkiä heräisin noissa mitoissa, niin hämmästyksestä toivuttuani lähtisin vaatekaupoille ostamaan pidempää hihaa ja lahjetta (ja muutenkin runsaampaa kolttua) ja samalla vaikka uimahalliin. Muuten eläisin elämääni kuten nytkin, joten kyllä se paino siitä ajan kanssa normaaliksi putoaisi kun se on sitä tehnyt nytkin. Siis ilman muuta pudottaisin pois liikakilot että olisi kivempi olla.
Vierailija kirjoitti:
Yrittäisin pudottaa painoa.
T. 164/49
Olet alipainoinen. Mene lääkäriin.
Vierailija kirjoitti:
174/76 en mä nyt mikään läski koe olevani. Sopivalta tuntui 72kg jokunen vuosi sitten. Vaatteet tuntuivat mukavimmalta. Olen nuorena painanut 50kg , mutta sinne ei ole paluuta. Vanhemman naisen on muutenkin parempi olla jokusen kilon pyöreä kuin roikkuva nahkainen luukasa.
Jokusen kilon? Ja mikä siinä on että ei voi olla haukkumatta hoikempia naisia?
Vierailija kirjoitti:
Ymmärtäisin hävetä.
Mitä häpeä auttaa? Se ei auta ihmistä laihtumaan, vaan aiheuttaa sosiaalisista tilanteista vetäytymistä ja muutenkin stressitasojen nousua.
Jotta ihminen voi laihtua, hänellä täytyy olla hyvä olla. Laihduttaminen vaatii henkisiä resursseja ja häpeä on yksi todella suuri resurssien viejä. Jos ihminen käyttää aikaansa murehtimiseen ja muuhun häpeän aiheuttamaan ajatteluun, se on pois kaikesta muusta hyödyllisestä. Häpeästä ei siis ole hyötyä yksilölle itselleen, eikä hänen läheisilleen eikä edes yhteiskunnalle.
Olisin jo aika tyytyväinen.
Nimim. 162/90
Laihduttaisin ainakin 20kg.
T. 170cm/61kg
https://myprogresspics.com/what-does-a-78-kg-163-cm-female-look-like
Ei minusta mitenkään pahan näköisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
174/76 en mä nyt mikään läski koe olevani. Sopivalta tuntui 72kg jokunen vuosi sitten. Vaatteet tuntuivat mukavimmalta. Olen nuorena painanut 50kg , mutta sinne ei ole paluuta. Vanhemman naisen on muutenkin parempi olla jokusen kilon pyöreä kuin roikkuva nahkainen luukasa.
Jokusen kilon? Ja mikä siinä on että ei voi olla haukkumatta hoikempia naisia?
En haukkunut, kerroin mielipiteeni. Jos nyt painaisin tuon 50kg niin olisin kamala näky, 20v se oli eri asia. Tiedän miltä nainen näyttää kun pituutta vähän yli 160 ja painoa alle 40kg. Myönnän, että joku 70kg tai vähän alle olisi kohdallani optimi, mutta 76kg:llakin pärjää.
Vähän riippuu.
Jos paino on noussut ilman liikasyömistä, kävisin varmaan lääkärissä tutkittamassa veriarvoja.
Jos olisin juuri saanut laihdutettua 5 kiloa, olisin tyytyväinen.
Jos mulla olisi kuuma, lähtisin ehkä uimaan.
Jos olisin raskaana, koittaisin nauttia olostani ja ostelisin vauvan vaatteita..
Miehenä olisin melko lyhyenläntä, tosin en minä nytkään ole kuin n. 12-13cm pidempi :P
Normaalipaino kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yrittäisin pudottaa painoa.
T. 164/49
Olet alipainoinen. Mene lääkäriin.
No voi kauheeta että on painoindeksin mukaan 2kg alipainon puolella. Käsketkö 2kg ylipainoisiakin menemään lääkäriin?
Kokisin olevani tosi lyhyt ja yliapainoinen.
Laihduttaisin ja ostaisin korkokengät.
M31
Ap miksi sä olet päästänyt itsesi tuollaisen kuntoon?
Olisiko paino lihasta?